Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70
Наприклад: Кінг...
Моборн Рене, Кім Чан Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Моборн Рене, Кім Чан

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля» 2016 р. 384 ст. , палітурка: т
розмір: 150х220 мм.
0 оцінок: 0


128 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні (від 20 грн.)
   - Укрпошта 3-7 днів (від 14 грн.)

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

      • Найпопулярніша книжка у світі зі стратегії бізнесу • Визнаний бестселер п’яти континентів • Перекладено понад 40 мовами • 7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon • Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek «Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану. Бізнес без конкуренції — це реальність! Вона існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьби за споживача під агресивними гаслами «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!» компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе. Слід вийти на широкий простір Блакитного океану — вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес-модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips, магазином цифрової музики iTunes, цирком Du Soleil та тисячами інших лідерів ринку.
ISBN: 978-617-12-1640-2
Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Моборн Рене, Кім Чан
128
Не сподівайтеся позбутися книжок
Умберто Еко, Жан-Клод Кар’єр
59
«Стратегія виживання» людини
Кушнір Pоман
49
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
239
Между да Винчи и Люцифером
Рене Шандель
59
Власний простір
Вулф В.
36
Война за Грааль, или По ту сторону ''Кода да Винчи''
Шандель Рене
54
Ідентичність Франції. Простір та історія. Книга 1
Бродель Фернан
120
Далекий простір
Мельник Ярослав
42
Ваш кошик порожній