Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Еяль Нір, Гувер Раян На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Еяль Нір, Гувер Раян

На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

2017 р. 192 ст. , обкладинка: м
розмір: 150x220 мм.
5 оцінок: 1


249 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків.


Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.


Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача?


У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…


Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг.


Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу.

— підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі.


Нір Еяль викладав психологію споживача в Стенфордському університеті. Наразі консультує компанії зі списку Fortune 500 та пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunchі Psychology Today. Співзасновник стартапів Sunshine Business Development і AdNectar.


Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце.


Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі.


Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача.


Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть «як же ми без цього жили».


Звичка — це поведінка, яка відбувається несвідомо. Що більше зусиль — чи то фізичних, чи то розумових, — то менша ймовірність того, що це станеться.


Розробка товарів, що викликають звикання, — це маніпуляція. Розробникам таких товарів спершу необхідно переконатися, що їхні товари створюють здорові звички, а не нездорові залежності.


Кінцевою метою товару, що формує звичку, є вирішення проблеми користувача за допомогою створення асоціації товару чи послуги із джерелом задоволення його конкретної потреби.


У галузі безплатних відеоігор стандартною практикою для розробників є відхилення прохання про оплату доти, доки користувачі не почнуть грати постійно й за звичкою. Коли з’являється бажання грати в нову гру й досягати в ній значних успіхів, перетворити звичайних гравців у платоспроможних споживачів значно легше. На продажу віртуальних товарів, додаткових життів, суперсили тощо роблять неабиякі гроші.


Не дивно, що соціальні мережі стали такими популярними. Facebook, Twitter, Pinterest і ще кілька сервісів забезпечують понад мільярд людей потужною соціальною винагородою. Публікуючи пост, твіт чи пін, люди прагнуть до соціального схвалення. Отримання соціальної валюти змушує людину постійно повертатися до товару та очікувати більшого.


Компанії, що успішно змінюють поведінку людей, пропонують їм вибір між звичним і новим, але зручнішим способом вирішення проблем. Поважаючи свободу користувачів, такі компанії полегшують формування нових звичок і змінюють поведінку назавжди.


Старі звички важко відходять, і дуже небагато людей володіють проникливістю, необхідною для того, щоб побачити, як інновації змінюють їхнє рутинне життя. Проте спостерігаючи за першими прихильниками, які вже засвоїли нові віяння, підприємці та розробники можуть виявити напрямки, які здатні перетворитися у мейнстрім.
ISBN: 978-617-738-866-0
Альтер Адам Нездоланні. Про збільшення кількості технологій, які призводять до звикання, і про бізнес, який тримає на гачку 978-617-7559-06-0
Нездоланні. Про збільшення кількості технологій, які призводять до звикання, і про бізнес, який тримає на гачку
Альтер Адам
229
Роман Піхлер Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum 978-617-09-5402-2
Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum
Роман Піхлер
499
Раян Дженніфер Кухонний фронт 978-617-8286-06-4
Кухонний фронт
Раян Дженніфер
459
Гувер Коллін Веріті + суперобкладинка 978-617-8248-82-6
Веріті + суперобкладинка
Гувер Коллін
555
Раян Донал Серце на шарнірі 978-617-664-212-1
Серце на шарнірі
Раян Донал
159
Гувер Коллін Без Меріт 978-966-942-856-1
Без Меріт
Гувер Коллін
259
Гувер Коллін Лейла 978-617-8248-94-9
Лейла
Гувер Коллін
449
Коллін Гувер Залишся, якщо кохаєш... 9786171702899
Залишся, якщо кохаєш...
Коллін Гувер
325
Гувер Коллін Покинь, якщо кохаєш 978-966-942-514-0
Покинь, якщо кохаєш
Гувер Коллін
325
Ваєтт Валері Як створити власну країну 978-617-7579-65-5
Як створити власну країну
Ваєтт Валері
136
Горовіц Бен Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру 978-617-7863-84-6
Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру
Горовіц Бен
279
Кетрін Раян Говард Хронометраж 978-966-448-263-6
Хронометраж
Кетрін Раян Говард
419
Дінгл Едріан Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів 978-966-97554-7-6
Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів
Дінгл Едріан
295
Гувер Коллін 9 листопада 978-617-8248-27-7
9 листопада
Гувер Коллін
449
Голідей Раян Відвага кличе. Доля допомагає хоробрим 978-617-8120-86-3
Відвага кличе. Доля допомагає хоробрим
Голідей Раян
389
Раян Лексі Ці порожні обітниці 978-617-8280-64-2
Ці порожні обітниці
Раян Лексі
669
Гоффман Грег Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк 978-617-8203-20-7
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Гоффман Грег
495
Ганнет Аллен Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час 978-966-948-102-3
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Ганнет Аллен
156
Баскомб Ніл Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу 978-617-7489-37-4
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
399
Тіль Пітер,  Мастерс Блейк Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє 978-617-8120-90-0
Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє
Тіль Пітер, Мастерс Блейк
389
Боярина Вікторія Стосунки в парі. Як створити міцну і щасливу родину 978-617-7544-76-9
Стосунки в парі. Як створити міцну і щасливу родину
Боярина Вікторія
299
В. Чан Ким, Рене Мобарн Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
В. Чан Ким, Рене Мобарн
239
Раджу Наві, Прабху Джайдіп Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами 978-966-2902-37-2
Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами
Раджу Наві, Прабху Джайдіп
378
Джошуа Філдс Міллберн, Раян Нікодемус Людей-любити, речі—використовувати. Іншої ради нема 978-966-982-832-3
Людей-любити, речі—використовувати. Іншої ради нема
Джошуа Філдс Міллберн, Раян Нікодемус
349
Раян Гілзберг, Христина Гілзберг Шпигунське виховання. Розвідницькі трюки батькам для науки 978-617-7933-32-7
Шпигунське виховання. Розвідницькі трюки батькам для науки
Раян Гілзберг, Христина Гілзберг
359
Портнягін Дмитро Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти 978-617-7559-37-4
Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Ваш кошик порожній