КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70
Наприклад: Кінг...
Еяль Нір, Гувер Раян На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Еяль Нір, Гувер Раян

На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Наш Формат 2017 р. 192 ст. , обкладинка: палітурка
розмір: 150x220 мм.
5 оцінок: 1


182 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків.


Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.


Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача?


У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…


Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг.


Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу.

— підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі.


Нір Еяль викладав психологію споживача в Стенфордському університеті. Наразі консультує компанії зі списку Fortune 500 та пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunchі Psychology Today. Співзасновник стартапів Sunshine Business Development і AdNectar.


Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце.


Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі.


Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача.


Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть «як же ми без цього жили».


Звичка — це поведінка, яка відбувається несвідомо. Що більше зусиль — чи то фізичних, чи то розумових, — то менша ймовірність того, що це станеться.


Розробка товарів, що викликають звикання, — це маніпуляція. Розробникам таких товарів спершу необхідно переконатися, що їхні товари створюють здорові звички, а не нездорові залежності.


Кінцевою метою товару, що формує звичку, є вирішення проблеми користувача за допомогою створення асоціації товару чи послуги із джерелом задоволення його конкретної потреби.


У галузі безплатних відеоігор стандартною практикою для розробників є відхилення прохання про оплату доти, доки користувачі не почнуть грати постійно й за звичкою. Коли з’являється бажання грати в нову гру й досягати в ній значних успіхів, перетворити звичайних гравців у платоспроможних споживачів значно легше. На продажу віртуальних товарів, додаткових життів, суперсили тощо роблять неабиякі гроші.


Не дивно, що соціальні мережі стали такими популярними. Facebook, Twitter, Pinterest і ще кілька сервісів забезпечують понад мільярд людей потужною соціальною винагородою. Публікуючи пост, твіт чи пін, люди прагнуть до соціального схвалення. Отримання соціальної валюти змушує людину постійно повертатися до товару та очікувати більшого.


Компанії, що успішно змінюють поведінку людей, пропонують їм вибір між звичним і новим, але зручнішим способом вирішення проблем. Поважаючи свободу користувачів, такі компанії полегшують формування нових звичок і змінюють поведінку назавжди.


Старі звички важко відходять, і дуже небагато людей володіють проникливістю, необхідною для того, щоб побачити, як інновації змінюють їхнє рутинне життя. Проте спостерігаючи за першими прихильниками, які вже засвоїли нові віяння, підприємці та розробники можуть виявити напрямки, які здатні перетворитися у мейнстрім.
ISBN: 978-617-738-866-0
Еяль Нір, Гувер Раян На гачку. Як створити продукт, що чіпляє 978-617-738-866-0
На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
Еяль Нір, Гувер Раян
182
Годін Сет Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт 978-617-7552-57-3
Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт
Годін Сет
144
Альтер Адам Нездоланні. Про збільшення кількості технологій, які призводять до звикання, і про бізнес, який тримає на гачку 978-617-7559-06-0
Нездоланні. Про збільшення кількості технологій, які призводять до звикання, і про бізнес, який тримає на гачку
Альтер Адам
229
Раян-Гайд Кетрін Візьми мене з собою 978-966-948-057-6
Візьми мене з собою
Раян-Гайд Кетрін
125
Голідей Раян Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги 978-617-7388-13-4
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Голідей Раян
189
Гувер Коллін Покинь якщо кохаєш 978-966-942-514-0
Покинь якщо кохаєш
Гувер Коллін
130
Голідей Раян Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри 978-617-7552-06-1
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199
Раян Голідей,                                                                                                                                                         														Стівен Генсільман Зберігайте спокій. Щоденна інструкція з вирішення проблем 978-617-7552-79-5
Зберігайте спокій. Щоденна інструкція з вирішення проблем
Раян Голідей, Стівен Генсільман
185
Ганнет Аллен Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час 978-966-948-102-3
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Ганнет Аллен
156
Раджу Наві, Прабху Джайдіп Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами 978-966-2902-37-2
Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами
Раджу Наві, Прабху Джайдіп
378
Баскомб Ніл Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу 978-617-7489-37-4
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
239
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти 978-617-7388-69-1
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан
339
Ваш кошик порожній