![]() |
ВільямсонЕкономічні інституції капіталізму: Фіри, маркетинг, укладання контрактів
АртЕк 2001 р. 472 ст. , обкладинка: м
оцінок: 1
Переклад з англійської: Анатолій Олійник Науковий редактор: Сергій Бушуєв, доктор технічних наук, професор, зав. кафедрою проектного менеджменту Київського Національного університету будівництва та архітектури, президент Української асоціації управління проектами Моїм учителям: Кенету Дж. Ероу Алдреду Д. Чендлеру-молодшому Роналду Г. Коузу Герберту А. Саймону ISBN: 966-505-117-2 |

Світанок авторитаризму: як ліві озброїли інституції США проти опонентів
Шапіро Бен
459
Мова драконів
Вільямсон С.Ф.
629
Біблія для малечі
К. Вільямсон
339

Відкрите суспільство. Реформування глобального капіталізму
Сорос Джордж
349

Погані самаряни. Міф про вільну торгівлю та невідома історія капіталізму
Чанг Ха-Юн
399

Хлопчик на ім’я Гоуп
Вільямсон Лара
125

Хлопчик, який переплив океан у кріслі
Вільямсон Лара
149

Міжнародна торгівля і сталий розвиток. Економічні, історичні та моральні аргументи на користь асиметричної глобальної торгівлі
Мілвард Боб
429
Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер.
Котлер Філіп
229

Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
249

Маркетинг 5.0. Технології для людства
Котлер Філіп, Картаджайя Хермаван, Сетьяван Айвен
554

Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
219

Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162