ВільямсонЕкономічні інституції капіталізму: Фіри, маркетинг, укладання контрактів
АртЕк 2001 р. 472 ст. , обкладинка: м
оцінок: 1
Переклад з англійської: Анатолій Олійник Науковий редактор: Сергій Бушуєв, доктор технічних наук, професор, зав. кафедрою проектного менеджменту Київського Національного університету будівництва та архітектури, президент Української асоціації управління проектами Моїм учителям: Кенету Дж. Ероу Алдреду Д. Чендлеру-молодшому Роналду Г. Коузу Герберту А. Саймону ISBN: 966-505-117-2 |
Глобальний занепад. Як помирають інституції та економіки
Фергюсон Ніл
279
Відкрите суспільство. Реформування глобального капіталізму
Сорос Джордж
349
Погані самаряни. Міф про вільну торгівлю та невідома історія капіталізму
Чанг Ха-Юн
399
Хлопчик на ім’я Гоуп
Вільямсон Лара
125
Хлопчик, який переплив океан у кріслі
Вільямсон Лара
149
Маркетинг 5.0
Котлер Філіп
554
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
Раджаманнар Раджа
429
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
249
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
219
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162