ВільямсонЕкономічні інституції капіталізму: Фіри, маркетинг, укладання контрактів
АртЕк 2001 р. 472 ст. , обкладинка: м
оцінок: 1
Переклад з англійської: Анатолій Олійник Науковий редактор: Сергій Бушуєв, доктор технічних наук, професор, зав. кафедрою проектного менеджменту Київського Національного університету будівництва та архітектури, президент Української асоціації управління проектами Моїм учителям: Кенету Дж. Ероу Алдреду Д. Чендлеру-молодшому Роналду Г. Коузу Герберту А. Саймону ISBN: 966-505-117-2 |
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
219
Глобальний занепад. Як помирають інституції та економіки
Фергюсон Ніл
279
Відкрите суспільство. Реформування глобального капіталізму
Сорос Джордж
349
Погані самаряни. Міф про вільну торгівлю та невідома історія капіталізму
Чанг Ха-Юн
399
Хлопчик на ім’я Гоуп
Вільямсон Лара
125
Хлопчик, який переплив океан у кріслі
Вільямсон Лара
149
Секрети укладання угод
Зіглар Зіг
389
Продано! Перемови, укладання угод і отримання «так»
Джеб Блаунт
375
Англійська мова професійного спрямування (економічні спеціальності). Навчальний посібник
Дюканова Н.
129
Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер.
Котлер Філіп
199
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
299
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
Раджаманнар Раджа
429
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
249
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
219
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162