Фрейре ПаулоПедагогіка пригноблених
Юніверс 2003 р. 168 ст.
оцінок: 1
Книжка, що за тридцять чотири роки після першого виходу у світ витримала численні перевидання різними мовами у багатьох країнах світу, вперше потрапляє до українського читача. Нова філософія освіти, яка сприяє визволенню людини від фізичного, ідеологічного, психологічного чи культурного гноблення, — ось у кількох словах суть цієї праці Пауло Фрейре, одного з найвидатніших педагогів XX сторіччя. Людина досягає вільного особистого розвитку лише в результаті рівноправного діалогу, в якому вона має право й можливість «мовити своє слово» про навколишній світ і перетворювати цей світ завдяки критичному сприйняттю дійсності. Науковці й практики освіти, політики й громадські діячі, філософи, студенти, учні та їхні батьки —И таким є далеко не повний перелік потенційних читачів «Педагогіки пригноблених», оскільки авторові вдалося поєднати глибокі філософські розмірковування стосовно сутності гноблення людини людиною із практичними порадами педагогам, як організувати навчальний процес за новою освітньою парадигмою, революційний запал з ретельно виваженим гуманізмом і зовнішню простоту викладу з глибоким науковим аналізом суспільних і політичних явищ. ISBN: 966-7305-68-6 |
Педагогіка
Прокопенко І.
349
Любов і педагогіка
Мігель де Унамуно
219
Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти
Фіцула М.
219
Хиппи
Коэльо Пауло
90
Алхімік
Пауло Коельйо
139
Заир
Пауло Коэльо
79