![]() ![]() ![]() ![]() |
Рожнів В.Вимовляйчик : Вчуся вимовляти звуки [с]-[с’], [ш]
Ранок 2016 р. 32 ст. , обкладинка: М'яка
оцінок: 1
розмір: 170х215 мм.
Посібник розроблений для роботи з дітьми, які вчаться вимовляти звуки [с], [ш]. Він містить ефективні логопедичні вправи для усунення проблем усного та писемного мовлення. На сторінках цього логопедичного зошита дітям пропонується малювати, писати (або друкувати) склади й слова, дописувати речення, читати (або повторювати за дорослим), вчити напам’ять вірші, скоромовки, тощо. Усі завдання мають навчально-розважальний характер, орієнтовані на подолання мовних труднощів, автоматизацію звуковимови, розвиток зв’язного мовлення, розширення словникового запасу дитини. Посібник призначений для молодших школярів, їхніх батьків, логопедів, учителів початкової школи. ISBN: 978-617-09-2696-8 |

Домашня логопедія: Книга для батьків, які хочуть самі навчити дитину правильно вимовляти звуки
Журавльова Алла, Федієнко Василь
389

Що я чую
Рожнів Валентина
165

Що я вмію
Рожнів Валентина
165

Вчуся читати англійською
Кочубей Наталія
99
Психологічна гра. Я мислю, значить дію! Вчуся приймати рішення. 10+
265

Я вчуся вдома читати, писати, рахувати, малювати
Дьоміна Оксана
105

Звуки Предмети. Не сумуй
Акланд Нік
159

Розумні картки. Вивчаємо звуки
159

Моя контрастна книжка. Звірята і звуки
Надія Мірошниченко Олександрівна
125

Універсальний довідник «Я вчуся вчитися»
М. Наумчук, В. Наумчук, Л. Давиденко
95

Німецький буквар: Звуки та букви. Deutsches Alphabet: Laute und Buchstaben
Растригіна Людмила
99

Я вивчаю звуки
Симошенко Світлана
125

Звуки Інструменти. Не сумуй
Акланд Нік
159