Денис КаплуновКоролі соціальних мереж
Форс Україна, BookChef, Видавництво Букшеф 2022 р. 432 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 162х210 мм.
Ця книжка стане відкриттям і чудовим наставником для кожного фахівця, який працює на себе, заробляє кошти своїми вміннями й талантами та бажає стати на ринку знаним. Ви опануєте нову суперздатність під назвою SOCIAL SELLING. Упізнаєте, як залучати клієнтів, заробляти гроші та просувати особистий бренд за допомогою соцмереж. Без коштів на рекламу, виключно завдяки своїй експертності. Автор книжки — Денис Каплунов, український фахівець із 15-річним досвідом у комунікаціях, з яким співпрацюють 500+ клієнтів із 10 країн світу. Він зміг із нуля побудувати сильний особистий бренд і стати одним із найвідоміших експертів свого напрямку. На сторінках книги автор виступає як дбайливий наставник — візьме вас за руку та проведе через усі сфери особистого маркетингу у соцмережах. Ознайомить із конкретними інструментами й напрацюваннями зі свого та клієнтського досвідів. Це вже сьома книжка автора і, як і попередні, має амбіції стати бестселером. Автор вміло оперує словом, просто та гумором викладає думки, роблячи книгу захопливою і легкою для сприйняття. Час за її читанням не мине дарма! Ця книга не про колекціонування лайків і нон-стоп флірт з фоловерами. Вона спирається на силу особистості та шляхетні цінності — лише так можна побудувати твердий соціальний капітал і конвертувати його в репутаційні дивіденди. Big book для тих, хто мріє потрапити до ринку big money і закріпитися в ньому назавжди. - Євген Черняк, бізнесмен. Якось у Дениса я прочитала фразу: «Особистий бренд – це не про те, як ти ведеш соцмережі, а про те, як ти ведеш справи». Вона мені дуже сподобалась! А тепер з’явилася ціла книга, яку я радо подарую кожному члену нашої команди. На 100% практична, сповнена історій та живих прикладів книга, часом смішна та навіть іронічна, але головне — завжди наштовхує на власні ідеї та мотивує не мріяти, а діяти. Це дійсно посібник на щодень, він має завжди лежати на вашому столі й перебувати під рукою, його сторінки мають бути позначені примітками, а всередині - принаймні штук 30 закладок, щоб позначити найцікавіші місця. Книга «Королі соціальних мереж» стане чудовим порадником для підприємців, людей творчих професій, звичайно ж, маркетологів і просто фахівців, які прагнуть, щоб клієнти працювали саме з ними. Намагайтеся вести соцмережі так, щоб люди шаленіли від вашої крутості», - Марина Авдєєва, бізнес-леді, сo-founder СК ''Арсенал Страхування''. ISBN: 978-617-548-092-2 |
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420
Эффективное коммерческое предложение. Исчерпывающее руководство
Каплунов Денис
170
Королі і капуста
Генрі О.
99
Королі і капуста
О. Генрі
249
Хроніка ставропігійського братства
Зубрицький Денис
499
Призыв
Мухин Денис
99
Листи українських гетьманів
Журавльов Денис
99
Красное зеркало. Конец легенды
Ватутин Денис
99