Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Манн Ігор

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Моноліт-Bizz 2018 р. , обкладинка: тверда, матова
5 оцінок: 1


269 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

«Маркетинг без бюджету» — книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація роботи. У книжці наведено кілька десятків перевірених практикою «рецептів», які точно допоможуть. Про книгу Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.

Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування! Про авторiв Ігор Манн— найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy. Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними і відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб. Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером». Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Розуму». ЦИТАТИ Усмішка — двигун продажів Обсяг продажів у магазинах, у яких продавці усміхаються, на 30-40 % вищий, ніж у тих, де співробітники не усміхаються. Тепер спробуйте уявити, що ваш обіг за рахунок такого простого підходу збільшиться на 5 %. Варто спробувати? Зробіть так, щоб щодня хоча б кілька разів на місяць у вашій компанії для клієнтів, партнерів і співробітників було 1 квітня.

Ві-зу-а-лі-за-ці-я! Подивіться на текстові описи того, що ви пропонуєте. Чи можливо те, про що ви розповідаєте на одній, двох або більше сторінках, описати схемою, діаграмою, блок-схемою, картою, малюнком? Чи навіть карикатурою або фотографією? Повірте мені. Можливо. Усе це й називається візуалізацією. Допоможіть вашим клієнтам з першого погляду зрозуміти, що ви їм пропонуєте. У них немає часу читати довгі та складні тексти. Що простіша подача, то легше розуміння, то вища ймовірність купівлі. Візуалізація, або «картинка», прикрасить та посилить будь-який документ.

Говорити писати Дивовижно, але багато хто не розуміє: те, як ми говоримо, і те, як ми пишемо, — це абсолютно різні стилі. Запишіть себе на диктофон, коли ви виступаєте. Прослухайте. Ви б так ніколи не написали. Але писати потрібно саме так, як ви говорите, — просто, не пишномовно, зрозуміло. Мене вражає, як пишуть деякі ділові люди. Канцеляризми, пропозиції на три-чотири рядки. Утім, про це згодом.

Власне ім'я... Найбільш приємний звук! «Фантастика, — скажете ви. — Для нас не підходить». Так само сказав один мій знайомий, з яким я заклався на ящик французького шампанського, пообіцявши йому, що обіг його компанії зросте на 10 %. Усе, що потрібно, — щоб помічники на ресепшн і його персональний помічник почали звертатися до клієнтів на ім’я. Я виграв. Виграєте й ви. Примушуйте ваших співробітників запам’ятовувати і використовувати в розмовах імена ваших клієнтів.

Доктор Хаус маркетингу — у справі Покажіть мені вашу базу даних клієнтів, щоб я міг встановити вам попередній діагноз.
ISBN: 978-617-577-157-0
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим Согласовано!  Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг 978-5-00057-797-4
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
179
Левитас Александр Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно 978-5-00057-730-1
Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно
Левитас Александр
202
Манн Игорь Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов 978-5-91657-618-4
Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов
Манн Игорь
245
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий Делай новое 978-5-00100-280-2
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Юн Эдди Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса 978-5-00100-852-1
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
169
Эяль Нир На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки 978-5-00100-554-4
На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Эяль Нир
179
Бринкер Скотт Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса 978-5-00117-887-3
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
170
Манн Ігор Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш 978-617-577-159-4
Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш
Манн Ігор
325
Игорь Манн, Дмитрий Турусин Точки контакта. Простые идеи для улучшения вашего маркетинга 978-5-00057-490-4
Точки контакта. Простые идеи для улучшения вашего маркетинга
Игорь Манн, Дмитрий Турусин
110
уклад., пер., аранжув. Ігоря Цяпала Весела новина : літературно-музична композиція : збірник українських колядок для ансамблю мідних духових інструментів 979-0-707505-66-3
Весела новина : літературно-музична композиція : збірник українських колядок для ансамблю мідних духових інструментів
уклад., пер., аранжув. Ігоря Цяпала
69
Коляда Ігор, Коляда Игорь Ігор Сікорський 978-966-03-9515-2
Ігор Сікорський
Коляда Ігор, Коляда Игорь
65
Гелліген Браян Вхідний маркетинг 978-617-09-6433-5
Вхідний маркетинг
Гелліген Браян
259
Калинець Ігор Ігор Калинець - дітям 978-617-629-579-2
Ігор Калинець - дітям
Калинець Ігор
185
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху 978-966-982-036-5
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
230
Голідей Раян Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри 978-617-7552-06-1
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199
Котлер Филип Латеральный маркетинг: Технология поиска революционных идей 978-5-9614-1200-0
Латеральный маркетинг: Технология поиска революционных идей
Котлер Филип
140
Котлер Филип Маркетинг по Котлеру. Как создать, завоевать и удержать рынок 978-5-9614-0913-0
Маркетинг по Котлеру. Как создать, завоевать и удержать рынок
Котлер Филип
180
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового 978-966-948-334-8
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван
143
Котлер Филип Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер 978-5-9614-6745-1
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Котлер Филип
140
Смарт Роланд Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу 978-617-12-4659-1
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
Смарт Роланд
179
 Великий набір. 50 математичних ігор
Великий набір. 50 математичних ігор
249
Мельник Ігор Вулиці Львова 978-966-03-7863-6
Вулиці Львова
Мельник Ігор
245
Лильо Ігор Львівська кухня 978-966-03-7249-8
Львівська кухня
Лильо Ігор
169
Лильо Ігор Львівська кухня 978-966-03-8762-1
Львівська кухня
Лильо Ігор
205
Померанцев Ігор КҐБ та інші... 978-966-465-251-0
КҐБ та інші...
Померанцев Ігор
59
Павлюк Ігор Вирощування алмазів 978-617-629-336-1
Вирощування алмазів
Павлюк Ігор
75
Гургула Ігор Мартуся зі Львова 978-617-629-434-4
Мартуся зі Львова
Гургула Ігор
65
Стамбол Ігор Прокляття інших 978-966-944-135-5
Прокляття інших
Стамбол Ігор
119
Манн Генрих Верноподданный 5-17-033192-4
Верноподданный
Манн Генрих
79
Бондар-Терещенко Ігор Автогеографія 966-03-3583-0
Автогеографія
Бондар-Терещенко Ігор
35
Гуревич Ігор Д. Борек і Боги слов’ян 978-966-634-667-7
Борек і Боги слов’ян
Гуревич Ігор Д.
99
Гусєв Ігор История религий мира 978-985-18-4120-8
История религий мира
Гусєв Ігор
479
Скрипник Ігор Поза сценою українських революцій 978-617-664-143-8
Поза сценою українських революцій
Скрипник Ігор
99
 Великий набір. 30 ігор для навчання читанню
Великий набір. 30 ігор для навчання читанню
279
Мацієвський Ігор Музичні інструменти гуцулів 978-966-382-401-7
Музичні інструменти гуцулів
Мацієвський Ігор
299
Масюченко Ігор Англійська мова. Довідник школяра і студента 978-966-548-459-2
Англійська мова. Довідник школяра і студента
Масюченко Ігор
59
Ігор Стрельцов Щоденник «Андерсена» 978-966-03-8176-6
Щоденник «Андерсена»
Ігор Стрельцов
107
Ігор Тесленко, Антоніна Литовченко Князі Вишневецькі 978-617-516-014-5
Князі Вишневецькі
Ігор Тесленко, Антоніна Литовченко
879
Коляда Ігор Соломія Крушельницька 978-966-03-8838-3
Соломія Крушельницька
Коляда Ігор
65
Андрущенко Ігор Перші англійські слова. 360 карток 978-966-498-373-7
Перші англійські слова. 360 карток
Андрущенко Ігор
255
Укл. Н. Дзюбишина-Мельник Еники-бенйки. Лічилки та примовлянки до ігор 978-966-395-573-5
Еники-бенйки. Лічилки та примовлянки до ігор
Укл. Н. Дзюбишина-Мельник
45
Зак Девора Нетворкинг для интровертов 978-5-91657-590-3, 978-5-91657-403-6
Нетворкинг для интровертов
Зак Девора
75
Трейси Брайан Мотивация 978-5-00057-100-2,978-5-00057-483-6
Мотивация
Трейси Брайан
109
Бем-Шахер Тал Быть счастливее 978-5-91657-351-0
Быть счастливее
Бем-Шахер Тал
152
Юрій Шаповал, Ігор Верба Михайло Грушевський 966-677-003-2
Михайло Грушевський
Юрій Шаповал, Ігор Верба
149
Шноссер Эрик Нация фастфуда 978-5-00057-981-7
Нация фастфуда
Шноссер Эрик
180
Лэйни Марти Преимущества интровертов 978-5-91657-817-1
Преимущества интровертов
Лэйни Марти
180
Зак Девора Управление для тех, кто не любит управлять 978-5-91657-810-2
Управление для тех, кто не любит управлять
Зак Девора
140
Радмило М. Лукич Управление продажами 978-5-91657-136-3
Управление продажами
Радмило М. Лукич
160
Гандапас Радислав Харизма лидера 978-5-91657-663-4
Харизма лидера
Гандапас Радислав
285
Манн Генріх Вірнопідданий 978-966-03-5798-3
Вірнопідданий
Манн Генріх
119
Трейси Брайан Как управляют лучшие 978-5-00057-708-0
Как управляют лучшие
Трейси Брайан
215
Малиновська Валентина, Ткачов Ігор Хатха-йога. Ілюстрована енциклопедія асан 978-617-690-689-6
Хатха-йога. Ілюстрована енциклопедія асан
Малиновська Валентина, Ткачов Ігор
239
Бондар-Терегценко Ігор У задзеркаллі 1910—30-их років: Науково-популярне видання 978-966-8201-54-7
У задзеркаллі 1910—30-их років: Науково-популярне видання
Бондар-Терегценко Ігор
219
Малик Володимир Князь Ігор. Слово о полку Ігоревім 978-966-03-4870-7
Князь Ігор. Слово о полку Ігоревім
Малик Володимир
89
Гоулман Дэниел Эмоциональный интеллект в бизнесе 978-5-00057-017-3
Эмоциональный интеллект в бизнесе
Гоулман Дэниел
289
Показати ще...
Ваш кошик порожній