КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70
Наприклад: Кінг...
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Манн Ігор

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Моноліт-Bizz 2018 р. , обкладинка: тверда, матова
5 оцінок: 1


269 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

«Маркетинг без бюджету» — книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація роботи. У книжці наведено кілька десятків перевірених практикою «рецептів», які точно допоможуть. Про книгу Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.

Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування! Про авторiв Ігор Манн— найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy. Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними і відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб. Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером». Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Розуму». ЦИТАТИ Усмішка — двигун продажів Обсяг продажів у магазинах, у яких продавці усміхаються, на 30-40 % вищий, ніж у тих, де співробітники не усміхаються. Тепер спробуйте уявити, що ваш обіг за рахунок такого простого підходу збільшиться на 5 %. Варто спробувати? Зробіть так, щоб щодня хоча б кілька разів на місяць у вашій компанії для клієнтів, партнерів і співробітників було 1 квітня.

Ві-зу-а-лі-за-ці-я! Подивіться на текстові описи того, що ви пропонуєте. Чи можливо те, про що ви розповідаєте на одній, двох або більше сторінках, описати схемою, діаграмою, блок-схемою, картою, малюнком? Чи навіть карикатурою або фотографією? Повірте мені. Можливо. Усе це й називається візуалізацією. Допоможіть вашим клієнтам з першого погляду зрозуміти, що ви їм пропонуєте. У них немає часу читати довгі та складні тексти. Що простіша подача, то легше розуміння, то вища ймовірність купівлі. Візуалізація, або «картинка», прикрасить та посилить будь-який документ.

Говорити писати Дивовижно, але багато хто не розуміє: те, як ми говоримо, і те, як ми пишемо, — це абсолютно різні стилі. Запишіть себе на диктофон, коли ви виступаєте. Прослухайте. Ви б так ніколи не написали. Але писати потрібно саме так, як ви говорите, — просто, не пишномовно, зрозуміло. Мене вражає, як пишуть деякі ділові люди. Канцеляризми, пропозиції на три-чотири рядки. Утім, про це згодом.

Власне ім'я... Найбільш приємний звук! «Фантастика, — скажете ви. — Для нас не підходить». Так само сказав один мій знайомий, з яким я заклався на ящик французького шампанського, пообіцявши йому, що обіг його компанії зросте на 10 %. Усе, що потрібно, — щоб помічники на ресепшн і його персональний помічник почали звертатися до клієнтів на ім’я. Я виграв. Виграєте й ви. Примушуйте ваших співробітників запам’ятовувати і використовувати в розмовах імена ваших клієнтів.

Доктор Хаус маркетингу — у справі Покажіть мені вашу базу даних клієнтів, щоб я міг встановити вам попередній діагноз.
ISBN: 978-617-577-157-0
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів 978-617-577-157-0
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Манн Ігор
269
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим Согласовано!  Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг 978-5-00057-797-4
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
179
Манн Ігор Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати успішним менеджером з маркетингу 978-617-12-5111-3
Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати успішним менеджером з маркетингу
Манн Ігор
199
Левитас Александр Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно 978-5-00057-730-1
Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно
Левитас Александр
182
Манн Игорь Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов 978-5-91657-618-4
Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов
Манн Игорь
245
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий Делай новое 978-5-00100-280-2
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Юн Эдди Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса 978-5-00100-852-1
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
169
Левитас Александр Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии 978-5-91657-259-9
Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии
Левитас Александр
315
Каплунов Денис Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в интернете 978-5-91657-862-1
Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в интернете
Каплунов Денис
289
Манн Ігор Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш 978-617-577-159-4
Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш
Манн Ігор
269
Манн Игорь, Шагабутдинов Ренат Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы 978-5-00100-477-6
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Манн Игорь, Шагабутдинов Ренат
259
уклад., пер., аранжув. Ігоря Цяпала Весела новина : літературно-музична композиція : збірник українських колядок для ансамблю мідних духових інструментів 979-0-707505-66-3
Весела новина : літературно-музична композиція : збірник українських колядок для ансамблю мідних духових інструментів
уклад., пер., аранжув. Ігоря Цяпала
69
Голідей Раян Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри 978-617-7552-06-1
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199
Смарт Роланд Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу 978-617-12-4659-1
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
Смарт Роланд
179
Макки Роберт, Макки Роберт Сториномика: Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Сториномика: Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Макки Роберт, Макки Роберт
135
Манн Генрих Верноподданный 5-17-033192-4
Верноподданный
Манн Генрих
79
 Математика, мова, логіка. 30 ігор
Математика, мова, логіка. 30 ігор
249
Гургула Ігор Мартуся зі Львова 978-617-629-434-4
Мартуся зі Львова
Гургула Ігор
65
Павлюк Ігор Вирощування алмазів 978-617-629-336-1
Вирощування алмазів
Павлюк Ігор
75
Померанцев Ігор КҐБ та інші... 978-966-465-251-0
КҐБ та інші...
Померанцев Ігор
59
Мельник Ігор Вулиці Львова 978-966-03-7863-6
Вулиці Львова
Мельник Ігор
245
Рекхем Нил СПИН-продажи 9785001171751
СПИН-продажи
Рекхем Нил
279
Зак Девора Нетворкинг для интровертов 978-5-91657-590-3, 978-5-91657-403-6
Нетворкинг для интровертов
Зак Девора
75
Трейси Брайан Мотивация 978-5-00057-100-2,978-5-00057-483-6
Мотивация
Трейси Брайан
160
Орел Ігор Хроніка одного батальйону 978-966-03-7532-1
Хроніка одного батальйону
Орел Ігор
79
 Велика книга ігор 978-966-462-927-7
Велика книга ігор
89
Бондар-Терещенко Ігор Автогеографія 966-03-3583-0
Автогеографія
Бондар-Терещенко Ігор
23
Гуревич Ігор Д. Борек і Боги слов’ян 978-966-634-667-7
Борек і Боги слов’ян
Гуревич Ігор Д.
99
Трейси Брайан Менеджмент 978-5-00057-954-1
Менеджмент
Трейси Брайан
162
Гандапас Радислав Харизма лидера 978-5-91657-663-4
Харизма лидера
Гандапас Радислав
285
Манн Генрих Зрелые годы короля Генриха IV
Зрелые годы короля Генриха IV
Манн Генрих
69
Манн Генрих Молодые годы короля Генриха IV
Молодые годы короля Генриха IV
Манн Генрих
69
Манн Генріх Вірнопідданий 978-966-03-5798-3
Вірнопідданий
Манн Генріх
119
Скрипник Ігор Поза сценою українських революцій 978-617-664-143-8
Поза сценою українських революцій
Скрипник Ігор
99
Ігор Тесленко, Антоніна Литовченко Князі Вишневецькі 978-617-516-014-5
Князі Вишневецькі
Ігор Тесленко, Антоніна Литовченко
879
Мацієвський Ігор Музичні інструменти гуцулів 978-966-382-401-7
Музичні інструменти гуцулів
Мацієвський Ігор
299
Зарудко Ігор Якщо твій янгол Йосипівна 978-617-7236-23-7
Якщо твій янгол Йосипівна
Зарудко Ігор
52
Андрущенко Ігор Перші англійські слова. 360 карток 978-966-498-373-7
Перші англійські слова. 360 карток
Андрущенко Ігор
239
 Великий набір. 30 ігор для навчання читанню
Великий набір. 30 ігор для навчання читанню
249
Масюченко Ігор Англійська мова. Довідник школяра і студента 978-966-548-459-2
Англійська мова. Довідник школяра і студента
Масюченко Ігор
39
Чернешенко Ігор Управлінські лайфхаки 978-966-2665-94-9
Управлінські лайфхаки
Чернешенко Ігор
95
Ігор Стрельцов Щоденник «Андерсена» 978-966-03-8176-6
Щоденник «Андерсена»
Ігор Стрельцов
99
Трейси Брайан Тайм-менеджмент 978-5-00057-709-7
Тайм-менеджмент
Трейси Брайан
169
Миллер Джон 5 принципов проактивного мышления 978-5-00057-529-1
5 принципов проактивного мышления
Миллер Джон
165
Мюллер Ричард Сейчас. Физика времени 978-5-00100-574-2
Сейчас. Физика времени
Мюллер Ричард
259
Карл Сьюэлл, Пол Браун Клиенты на всю жизнь 978-5-91657-591-0
Клиенты на всю жизнь
Карл Сьюэлл, Пол Браун
99
Бахрах Эстанислао Гибкий ум 978-5-00117-790-6, 978-5-00117-075-4,978-5-00100-728-9, 978-5-00117-075-4
Гибкий ум
Бахрах Эстанислао
159
Макгонигал Келли Сила воли. Как развить и укрепить 978-5-91657-382-4
Сила воли. Как развить и укрепить
Макгонигал Келли
239
Юри Уилльям Договорись с собой... и другими достойными оппонентами 978-5-00057-574-1
Договорись с собой... и другими достойными оппонентами
Юри Уилльям
182
Тигелаар Марк Как читать, запоминать и никогда не забывать 978-5-00100-378-6
Как читать, запоминать и никогда не забывать
Тигелаар Марк
162
Байрон Шарп Как растут бренды. О чем не знают маркетологи 978-5-00100-402-8
Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Байрон Шарп
289
Макгонигал Келли Сила воли. Нан развить и укрепить 978-5-00117-066-2
Сила воли. Нан развить и укрепить
Макгонигал Келли
228
Юри Уильям Договорись с собой… и другими достойными оппонентами 978-5-00057-574-1
Договорись с собой… и другими достойными оппонентами
Юри Уильям
189
Ицхак Калдерон Адизес Размышления о политике 978-5-00057-680-9
Размышления о политике
Ицхак Калдерон Адизес
229
Дэвид Аллен Брукс Путь к характеру 978-5-00117-347-2
Путь к характеру
Дэвид Аллен Брукс
299
Джей Мэг Сверхнормальные. Истории, которые делают нас сильнее 978-5-00117-566-7
Сверхнормальные. Истории, которые делают нас сильнее
Джей Мэг
399
Показати ще...
Ваш кошик порожній