Манн ІгорМаркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Моноліт-Bizz 2018 р. , обкладинка: тверда, матова
оцінок: 1
«Маркетинг без бюджету» — книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація роботи. У книжці наведено кілька десятків перевірених практикою «рецептів», які точно допоможуть. Про книгу Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна. Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування! Про авторiв Ігор Манн— найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy. Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними і відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб. Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером». Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Розуму». ЦИТАТИ Усмішка — двигун продажів Обсяг продажів у магазинах, у яких продавці усміхаються, на 30-40 % вищий, ніж у тих, де співробітники не усміхаються. Тепер спробуйте уявити, що ваш обіг за рахунок такого простого підходу збільшиться на 5 %. Варто спробувати? Зробіть так, щоб щодня хоча б кілька разів на місяць у вашій компанії для клієнтів, партнерів і співробітників було 1 квітня. Ві-зу-а-лі-за-ці-я! Подивіться на текстові описи того, що ви пропонуєте. Чи можливо те, про що ви розповідаєте на одній, двох або більше сторінках, описати схемою, діаграмою, блок-схемою, картою, малюнком? Чи навіть карикатурою або фотографією? Повірте мені. Можливо. Усе це й називається візуалізацією. Допоможіть вашим клієнтам з першого погляду зрозуміти, що ви їм пропонуєте. У них немає часу читати довгі та складні тексти. Що простіша подача, то легше розуміння, то вища ймовірність купівлі. Візуалізація, або «картинка», прикрасить та посилить будь-який документ. Говорити писати Дивовижно, але багато хто не розуміє: те, як ми говоримо, і те, як ми пишемо, — це абсолютно різні стилі. Запишіть себе на диктофон, коли ви виступаєте. Прослухайте. Ви б так ніколи не написали. Але писати потрібно саме так, як ви говорите, — просто, не пишномовно, зрозуміло. Мене вражає, як пишуть деякі ділові люди. Канцеляризми, пропозиції на три-чотири рядки. Утім, про це згодом. Власне ім'я... Найбільш приємний звук! «Фантастика, — скажете ви. — Для нас не підходить». Так само сказав один мій знайомий, з яким я заклався на ящик французького шампанського, пообіцявши йому, що обіг його компанії зросте на 10 %. Усе, що потрібно, — щоб помічники на ресепшн і його персональний помічник почали звертатися до клієнтів на ім’я. Я виграв. Виграєте й ви. Примушуйте ваших співробітників запам’ятовувати і використовувати в розмовах імена ваших клієнтів. Доктор Хаус маркетингу — у справі Покажіть мені вашу базу даних клієнтів, щоб я міг встановити вам попередній діагноз. ISBN: 978-617-577-157-0 |
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
249
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
219
Богдан Ігор Антонич — дітям
Калинець Ігор
250
Маркетинг 5.0
Котлер Філіп
554
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
Раджаманнар Раджа
429
Верноподданный
Манн Генрих
139
W
Штікс Ігор
389
Быть счастливее
Бем-Шахер Тал
152
Нетворкинг для интровертов
Зак Девора
129
Мартуся зі Львова
Гургула Ігор
65
Мистецтво стратегії
Гринів Ігор
409
Прокляття інших
Стамбол Ігор
119
Львівська кухня
Лильо Ігор
269
Смерть у Венеції та інші новели
Манн Томас
459
Управление для тех, кто не любит управлять
Зак Девора
140
Вірнопідданий
Манн Генріх
249
Будденброки. Занепад однієї родини.
Томас Манн
645
Нация фастфуда
Шноссер Эрик
225
Метушня у різдвяній школі
Міріам Манн
229
"Мозаїка" Андріївської церкви
Ігор Нетудихаткін
155
Хроніка одного батальйону
Орел Ігор
119
История религий мира
Гусєв Ігор
699
Стілець Еліяху. Роман
Штікс Ігор
199
Великий набір. 50 математичних ігор
649
Борек і Боги слов’ян
Гуревич Ігор Д.
199
Руководство ультрамарафонца. От 50 километров до 100 миль
Кернер Хэл
120
Сейчас. Физика времени
Мюллер Ричард
359
Ментальные ловушки на работе
Гоулстон Марк
199
Психология вредных привычек
О’Коннор Ричард
299
Ты можешь больше, чем ты думаешь
Армстронг Томас
189
Клиенты на всю жизнь
Карл Сьюэлл, Пол Браун
199
Музичні інструменти гуцулів
Мацієвський Ігор
439
Соломія Крушельницька
Коляда Ігор
99
Зроби свого монстрика (Квітуся)
Ігор Приходкін
22
Казимир Малевич
Ігор Коляда
99
Калиновий герб
Калинець Ігор
339
Размышления о политике
Ицхак Калдерон Адизес
229
Включаем обаяние по методике спецслужб
Шафер Джек
289
Договорись с собой… и другими достойными оппонентами
Юри Уильям
259
Путь к характеру
Дэвид Аллен Брукс
349
100 тем. Фізика
Дахова Олена, Лініберг Ігор
80
25 ігор для дітей. Scratch 3. Жартівливий посібник з кодування.
Макс Вейнрайт
399
Знайти Атлантиду. Подорож у безодню
Курус Ігор
229
Вопреки всему. Как мечтать, чтобы точно сбылось
Шер Барбара
309
Эффективный или мертвый. 48 правил антикризисного менеджмента
Моженков Владимир
249
Эффективное коммерческое предложение. Исчерпывающее руководство
Каплунов Денис
170
Как выжить среди мудаков. Лучшие практики
Саттон Роберт
175
Магическая формула. Как сделать свой успех неизбежным
Элрод Хэл
139
Не очевидно. Как выявлять тренды раньше других
Бхаргава Рохит
379
Работа в радость. Бизнес-модель будущего
Бакке Деннис
219
В активном поиске
Ансари Азиз, Клиненберг Эрик
270
Не работайте с мудаками. И что делать, если они вокруг вас
Саттон Роберт
139
Михайло Грушевський: конструктор української модерної нації
Гирич Ігор
269
Історія України. Комплексна підготовка до ЗНО і ДПА 2023
Панчук Ігор
299
Черносотенное движение в Российской империи (1901-1914)
Омельянчук Ігор
499
Показати ще...