КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Манн Ігор

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Моноліт-Bizz 2018 р. , обкладинка: тверда, матова
5 оцінок: 1


269 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

«Маркетинг без бюджету» — книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація роботи. У книжці наведено кілька десятків перевірених практикою «рецептів», які точно допоможуть. Про книгу Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.

Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування! Про авторiв Ігор Манн— найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy. Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними і відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб. Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером». Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Розуму». ЦИТАТИ Усмішка — двигун продажів Обсяг продажів у магазинах, у яких продавці усміхаються, на 30-40 % вищий, ніж у тих, де співробітники не усміхаються. Тепер спробуйте уявити, що ваш обіг за рахунок такого простого підходу збільшиться на 5 %. Варто спробувати? Зробіть так, щоб щодня хоча б кілька разів на місяць у вашій компанії для клієнтів, партнерів і співробітників було 1 квітня.

Ві-зу-а-лі-за-ці-я! Подивіться на текстові описи того, що ви пропонуєте. Чи можливо те, про що ви розповідаєте на одній, двох або більше сторінках, описати схемою, діаграмою, блок-схемою, картою, малюнком? Чи навіть карикатурою або фотографією? Повірте мені. Можливо. Усе це й називається візуалізацією. Допоможіть вашим клієнтам з першого погляду зрозуміти, що ви їм пропонуєте. У них немає часу читати довгі та складні тексти. Що простіша подача, то легше розуміння, то вища ймовірність купівлі. Візуалізація, або «картинка», прикрасить та посилить будь-який документ.

Говорити писати Дивовижно, але багато хто не розуміє: те, як ми говоримо, і те, як ми пишемо, — це абсолютно різні стилі. Запишіть себе на диктофон, коли ви виступаєте. Прослухайте. Ви б так ніколи не написали. Але писати потрібно саме так, як ви говорите, — просто, не пишномовно, зрозуміло. Мене вражає, як пишуть деякі ділові люди. Канцеляризми, пропозиції на три-чотири рядки. Утім, про це згодом.

Власне ім'я... Найбільш приємний звук! «Фантастика, — скажете ви. — Для нас не підходить». Так само сказав один мій знайомий, з яким я заклався на ящик французького шампанського, пообіцявши йому, що обіг його компанії зросте на 10 %. Усе, що потрібно, — щоб помічники на ресепшн і його персональний помічник почали звертатися до клієнтів на ім’я. Я виграв. Виграєте й ви. Примушуйте ваших співробітників запам’ятовувати і використовувати в розмовах імена ваших клієнтів.

Доктор Хаус маркетингу — у справі Покажіть мені вашу базу даних клієнтів, щоб я міг встановити вам попередній діагноз.
ISBN: 978-617-577-157-0
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів 978-617-577-157-0
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Манн Ігор
269
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим Согласовано!  Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг 978-5-00057-797-4
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
179
Левитас Александр Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно 978-5-00057-730-1
Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно
Левитас Александр
202
Манн Игорь Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов 978-5-91657-618-4
Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов
Манн Игорь
245
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий Делай новое 978-5-00100-280-2
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Эяль Нир На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки 978-5-00100-554-4
На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Эяль Нир
179
Юн Эдди Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса 978-5-00100-852-1
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
169
Левитас Александр Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии 978-5-91657-259-9
Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии
Левитас Александр
315
Манн Ігор Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш 978-617-577-159-4
Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш
Манн Ігор
269
Манн Игорь, Шагабутдинов Ренат Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы 978-5-00100-477-6
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Манн Игорь, Шагабутдинов Ренат
259
уклад., пер., аранжув. Ігоря Цяпала Весела новина : літературно-музична композиція : збірник українських колядок для ансамблю мідних духових інструментів 979-0-707505-66-3
Весела новина : літературно-музична композиція : збірник українських колядок для ансамблю мідних духових інструментів
уклад., пер., аранжув. Ігоря Цяпала
69
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху 978-966-982-036-5
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
230
Голідей Раян Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри 978-617-7552-06-1
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199
Котлер Филип Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер 978-5-9614-6745-1
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Котлер Филип
140
Смарт Роланд Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу 978-617-12-4659-1
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
Смарт Роланд
179
Макки Роберт, Макки Роберт Сториномика: Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Сториномика: Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Макки Роберт, Макки Роберт
135
Манн Генрих Верноподданный 5-17-033192-4
Верноподданный
Манн Генрих
79
 Великий набір. 50 математичних ігор
Великий набір. 50 математичних ігор
219
 Математика, мова, логіка. 30 ігор
Математика, мова, логіка. 30 ігор
269
Стамбол Ігор Прокляття інших 978-966-944-135-5
Прокляття інших
Стамбол Ігор
119
Павлюк Ігор Вирощування алмазів 978-617-629-336-1
Вирощування алмазів
Павлюк Ігор
75
Гургула Ігор Мартуся зі Львова 978-617-629-434-4
Мартуся зі Львова
Гургула Ігор
65
Мельник Ігор Вулиці Львова 978-966-03-7863-6
Вулиці Львова
Мельник Ігор
245
Лильо Ігор Львівська кухня 978-966-03-8762-1
Львівська кухня
Лильо Ігор
205
Померанцев Ігор КҐБ та інші... 978-966-465-251-0
КҐБ та інші...
Померанцев Ігор
59
Бондар-Терещенко Ігор Автогеографія 966-03-3583-0
Автогеографія
Бондар-Терещенко Ігор
35
Гуревич Ігор Д. Борек і Боги слов’ян 978-966-634-667-7
Борек і Боги слов’ян
Гуревич Ігор Д.
99
Зак Девора Нетворкинг для интровертов 978-5-91657-590-3, 978-5-91657-403-6
Нетворкинг для интровертов
Зак Девора
75
Бем-Шахер Тал Быть счастливее 978-5-91657-351-0
Быть счастливее
Бем-Шахер Тал
152
Трейси Брайан Мотивация 978-5-00057-100-2,978-5-00057-483-6
Мотивация
Трейси Брайан
160
Чернешенко Ігор Управлінські лайфхаки 978-966-2665-94-9
Управлінські лайфхаки
Чернешенко Ігор
95
Ігор Тесленко, Антоніна Литовченко Князі Вишневецькі 978-617-516-014-5
Князі Вишневецькі
Ігор Тесленко, Антоніна Литовченко
879
Скрипник Ігор Поза сценою українських революцій 978-617-664-143-8
Поза сценою українських революцій
Скрипник Ігор
99
Зарудко Ігор Якщо твій янгол Йосипівна 978-617-7236-23-7
Якщо твій янгол Йосипівна
Зарудко Ігор
52
Масюченко Ігор Англійська мова. Довідник школяра і студента 978-966-548-459-2
Англійська мова. Довідник школяра і студента
Масюченко Ігор
39
Ігор Стрельцов Щоденник «Андерсена» 978-966-03-8176-6
Щоденник «Андерсена»
Ігор Стрельцов
107
Андрущенко Ігор Перші англійські слова. 360 карток 978-966-498-373-7
Перші англійські слова. 360 карток
Андрущенко Ігор
249
Шноссер Эрик Нация фастфуда 978-5-00057-981-7
Нация фастфуда
Шноссер Эрик
180
Трейси Брайан Менеджмент 978-5-00057-954-1
Менеджмент
Трейси Брайан
162
Чернышев Дмитрий Как люди думают? 978-5-91657-801-0
Как люди думают?
Чернышев Дмитрий
180
Манн Генрих Молодые годы короля Генриха IV
Молодые годы короля Генриха IV
Манн Генрих
69
Гандапас Радислав Харизма лидера 978-5-91657-663-4
Харизма лидера
Гандапас Радислав
285
Трейси Брайан Делегирование и управление 978-5-00057-101-9
Делегирование и управление
Трейси Брайан
165
Манн Генрих Зрелые годы короля Генриха IV
Зрелые годы короля Генриха IV
Манн Генрих
69
Манн Генріх Вірнопідданий 978-966-03-5798-3
Вірнопідданий
Манн Генріх
119
Трейси Брайан Как управляют лучшие 978-5-00057-708-0
Как управляют лучшие
Трейси Брайан
215
Дахова Олена, Лінlберг Ігор 100 тем. Фізика 978-617-7660-44-5
100 тем. Фізика
Дахова Олена, Лінlберг Ігор
32
Клейнман Поп Психология. Люди, концепции, эксперименты 978-5-00057-59-1
Психология. Люди, концепции, эксперименты
Клейнман Поп
169
Мюллер Ричард Сейчас. Физика времени 978-5-00100-574-2
Сейчас. Физика времени
Мюллер Ричард
259
Армстронг Томас Ты можешь больше, чем ты думаешь 978-5-00057-884-1
Ты можешь больше, чем ты думаешь
Армстронг Томас
135
Бахрах Эстанислао Гибкий ум 978-5-00117-790-6, 978-5-00117-075-4,978-5-00100-728-9, 978-5-00117-075-4
Гибкий ум
Бахрах Эстанислао
159
Кернер Хэл Руководство ультрамарафонца. От 50 километров до 100 миль 978-5-00100-057-0
Руководство ультрамарафонца. От 50 километров до 100 миль
Кернер Хэл
120
Грег МакКеон Эссенциализм. Путь к простоте 978-5-00057-347-1
Эссенциализм. Путь к простоте
Грег МакКеон
160
Карл Сьюэлл, Пол Браун Клиенты на всю жизнь 978-5-91657-591-0
Клиенты на всю жизнь
Карл Сьюэлл, Пол Браун
109
Гоулстон Марк Ментальные ловушки на работе 978-5-91657-322-0
Ментальные ловушки на работе
Гоулстон Марк
155
Гоулман Дэниел Эмоциональный интеллект в бизнесе 978-5-00057-017-3
Эмоциональный интеллект в бизнесе
Гоулман Дэниел
289
Показати ще...
Ваш кошик порожній