Нейт СілверСигнал та шум. Чому більшість прогнозів виявляються хибнимиБізнес
КМ-Букс 2017 р. 544 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 167x236 мм мм.
Ми вважаємо, що наш світ багато в чому логічний і передбачуваний, а тому робимо прогнози, вираховуємо ймовірність землетрусів, епідемій, економічних криз, намагаємося вгадати результати торгів на біржі і спортивних матчів. У цьому безмежному океані даних важливо вміти правильно розпізнати справжній сигнал і не відволікатися на непотрібний інформаційний шум. Про те, як цьому навчитися, розповідає Нейт Сілвер, політичний візіонер і гуру статистики, який розробив систему прогнозів, що дозволила двічі максимально точно передбачити результати президентських виборів майже у всіх штатах Америки. Його книга багато в чому близька до досліджень Нассіма Талеба і настільки ж значима для всіх, хто має справу з великими обсягами дінформації та прораховує різні варіанти розвитку подій. І якщо Талеб говорить про закони зародження ''чорних лебедів'', Сільвер досліджує моделі й способи, що дозволяють зловити цих птахів у розставлені нами пастки. Він узагальнює досвід експертів-практиків, вивчає різні моделі та підходи, що дозволяють робити більш точні прогнози. Як і Даніель Канеман, автор бестселера ''Думай повільно ... Вирішуй швидко'', спостерігаючи за поведінкою і мисленням людей, які оцінюють невизначені події, Сілвер стверджує: так, комп'ютери незамінні під час роботи з величезними масивами даних, але для максимальної точності результатів необхідний гнучкий людський розум і досвід, адже прогнозування - це планування в умовах невизначеності. ISBN: 978-617-7535-20-0 |
Чому француженки не гладшають. Приголомшливий вигляд без жодних дієт
Мірей Гільяно
349
Бізнес з нуля. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі.
Ерік Райз
249
Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Бізнес з нуля. Метод Lean Sartup. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі
Ерік Райз
249
Смертельний номер. Чому люди помирали раніше і чому помирають зараз
Дойг Ендрю
499
Чому? Чого? Навіщо? Який це колір? 2-4 роки
Рюбель Доріс
399
Чому? Чого? Навіщо? Що робить принцеса? (2-4 роки)
Ерне Андреа
399
Чому? Чого? Навіщо? Поліція (2-4 роки)
Ерне Андреа
399
Бізнес ХХІ століття
Роберт Кійосакі
129
Світанок Samsung
Джефрі Кейн
295
«песа і пес: наш хвостатий бізнес»
Оксана Лущевська
299
Чому 69?
М. Андрій
489
Прошу до столу. Як працює ресторанний бізнес
Меєр Денні
299
Лідер без титулу
Робін Шарма
339
Перезавантаження. Час дорослішати й ставати лідером
Джеррі Колонна
299
Як робити великі справи
Бент Флівбєрг. Ден Гарднер.
369
Бізнес курс німецької мови
Бориско Н. Ф.
169
Мистецтво війни
Сунь-дзи
249
Збірка новел : Суто бізнес
О.Генрі
275
Енциклопедія. Що? Як? Чому? Синя
270
Енциклопедія. Що? ЯК? Чому? Зелена
270
Amazon і майбутнє електронної торгівлі
Наталі Берг, Мія Найтс
427
Бліцмасштабування
Гоффман Рейд, Є Кріс
319
У пошуках нової незайманості. Нова автобіографія
Бренсон Річард
779
Торгівці правдою.Бізнес на новинах та битви за факти.
Абрамсон Джілл
719
Сім’я. Бізнес-проєкт ХХІ століття
Андрій Оністрат , Валентина Хамайко
470
Стартап-кухня. Книжка про ІТ-бізнес, якої мені бракувало
Саша Ремінний
429
MBA в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика (нова обкл.)
Кауфман Джош
389
Емоційний інтелект у бізнесі. Як стати успішним у житті та кар’єрі
Гоулман Денiел
387
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Кавасакі Гай
239
Великий англо-український, українсько-англійський бізнес-словник
Кравченко Н.
299
Діяти як жінка, думати як чоловік
Стів Харві
416
Школа чомучки. Як? Де? Чому? 75 розвивальних наліпок
85
Чому Україна виграє
Громенко Сергій
347
Чому ми працюємо
Шварц Баррі
139
Як насолоджуватися життям і отримувати задоволення від роботи
Дейл Карнегі
359
Більше, ніж бізнес 2.0. Від маленької компанії до лідера ринку
Джим Коллінз , Білл Лейзер
465
Бонжур, щастя! Як отримувати радість від життя
Джеймі Кет Каллан
349
Чому я стрибаю
Хігасіда Наокі
295
Чому Азії вдалося
Стадвелл Джо
369
Чому матусю все дістало
Сімс Джилл
405
Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
Шей Тоні
369
Вибачте, я зруйнувала вашу компанію». Коли бізнес-консультанти — проблема, а не рішення
Фелан Карен
265
Кав’ярня. Мій перший бізнес. Креативний нотатник
Бережніцка Юстина
199
Генії та аутсайдери. Чому одним все, а іншим нічого?
Малкольм Гладуелл
199
Початківці. Чому вчитися нового ніколи не пізно
Вандербільт Том
369
Матера вам не наймичка, або Чому діти це — прекрасно…
Бльостка Катя
389
Генії та аутсайдери. Чому одним все, а іншим нічого?
Малкольм Глауделл
199
Важливі роки.Чому не варто відкладати життя на потім.
Мег Джей
229
Чому матуся часто матіркує
Сімс Джилл
399
Що відомо француженкам: про кохання, секс та інші приємні речі
Дебра Олів'є
349
WAKE UP! (Прокидаймося!) або Як перестати жити на автопілоті
Барез-Браун Кріс
449
Мистецтво мислити системно. Розв'язання проблем від особистого до глобального масштабу
Донелла Медовз
399
Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю
Клафф Орен
249
Тринадцять причин чому
Ашер Джейн
445
Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші — ні
Коллінз Джим
339
Показати ще...