Маккеон ГрегБез зусиль. Досягайте важливого легше
Наш формат 2022 р. 232 ст. , обкладинка: палітурка
оцінок: 1
розмір: 140x210 мм.
Батько есенціалізму, який відкинув усі неважливі справи й займався тільки пріоритетним, відчув, що вигорів. Йому бракувало енергії проводити бізнес-тренінги, надихати інших бути есенціалістами, спілкуватися з дітьми, підтримувати хвору доньку, яка згасала з кожним днем. Ґреґу здавалося, що він самозванець, адже його ідеальна концепція тріщала по швах: вибрав найпріоритетніше, але тепер почувався виснаженим. Усі справи й обов’язки немов стали набагато складнішими. Чи знайомий вам стан, коли хочете робити більше важливого, але бракує енергії? Або докладаєте титанічних зусиль, а ефективність залишається на місці чи навіть падає? Чи набираєте швидкості, але не наближаєтеся до цілі? Якщо так, то ця книжка буде вам особливо на часі. Вона не спростовує «Есенціалізму», а поглиблює його розуміння. Вона про те, як досягати важливого легше, а часто — і без зусиль. Про автора:Ґреґ Маккеон — ведучий подкасту What’s Essential, бізнес-стратег, спікер і автор бестселерів. Про нього писали в New York Times, Fast Company, Future, Politico й Inc. Один з найпопулярніших блогерів на Harvard Business Review та LinkedIn. Визнаний молодим світовим лідером на Всесвітньому економічному форумі. ISBN: 978-617-7973-89-7 |
Без усилий. Пусть главное станет проще.
Грег МакКеон
229
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Маккеон Грег
429
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Грег МакКеон
199
Мерф Звичайний. Книга 1
Грег Джеймс, Кріс Сміт
249
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Гоффман Грег
495
Мерф Звичайний і Машина Тіней. Книга 3
Грег Джеймс, Кріс Сміт
299
Мерф Звичайний і герої-негідники. Книга 2
Грег Джеймс, Кріс Сміт
299
Брось себе вызов. Стань сильнее
Уайт Грег
129
Торговые войны.Битва за успех на прилавках и онлайн.
Бредли Джон, Тейн Грег
269
Командна робота. Як впровадити зміни в компанії, щоб вас підтримали
Лінда Гілл, Грег Брандо, Емілі Трулав, Кент Лай
289
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан
699