![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Коллінз ДжимВід хорошого до величного
Наш формат 2022 р. 368 ст. , обкладинка: палітурка
оцінок: 1
розмір: 215х145 мм.
У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.Для кого книжкаДля якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.Чому ця книгаЯкщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.Про автораДжим Коллінз — американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок «Від хорошого до величного», «Величні за власним вибором», «Зроблено на совість». Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune та інших виданнях. Живе у Боулдері, штат Колорадо.ВідгукиТоп-менеджерам варто негайно купити цю книжку. — USA TodayКоллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу. — FortuneЦе бізнес-ідея року. — Fast CompanyЦитатиЗагальнолюдська проблемаТвердження про те, що хороше — ворог величного, стосується не лише бізнесу. Це загальнолюдська проблема. Якщо нам вдасться знайти ключ до питання, як перейти від хорошого до величного, то наше дослідження буде корисним для організації будь-якого типу. Хороші школи зможуть стати величними школами. Хороші газети величними газетами. Хороші церкви величними церквами. Хороші урядові організації величними урядовими організаціями. А хороші компанії неодмінно стануть величними компаніями.Дзеркало й вікноЛідери п’ятого рівня дивляться у вікно, приписуючи успіх компанії тим факторам, що не пов’язані з ними самими. Коли вони не можуть знайти конкретної людини або події, завдяки якій це сталося, то списують усе на удачу. При цьому вони дивляться у дзеркало, щоб взяти на себе відповідальність, а не скаржитися на невезіння, коли справи йдуть не дуже добре. Лідери компаній із групи порівняння роблять абсолютно протилежне. Вони дивляться у вікно, щоб звинуватити когось іншого у поганих результатах. Проте вони годинами вдивляються у дзеркало, щоб приписати собі заслуги, коли справи йдуть добре.Люди в автобусіКерівники величних компаній не вирішували наперед, куди прямуватиме автобус, щоб потім набрати у нього пасажирів. Ні, вони спочатку набирали в автобус потрібних людей (і висаджували непотрібних), а потім вирішували, куди прямувати. По суті вони говорили: «Послухайте, я не знаю, куди нам треба їхати. Проте одне я знаю точно: якщо ми візьмемо в автобус потрібних людей, і вони будуть на своїх місцях, а тих, хто нам не підходить, висадимо, то обов’язково зрозуміємо, до якого чудового місця нам слід рухатися».ПрискорювачТі, хто створив величні компанії, розуміють, що основним прискорювачем зростання компанії є не ринки чи технології, не конкуренція чи продукція. Має значення одне-єдине: здатність знайти і втримати у компанії правильних людей.Дивитися в очі суворій реальностіТак, керівництво повинне мати власне бачення ситуації. Проте воно також відповідає за створення такого оточення, у якому чують правду і протистоять грубим фактам. Є величезна різниця між можливістю «відверто висловлюватися» і можливістю бути почутим. Керівники компаній моделі «від хорошого до величного» розуміли цю відмінність, створюючи таку корпоративну культуру, у якій люди мали можливість бути почутими і, зрештою, розповісти правду, яку почують.ПристрастьМожливо здається дивним вважати таку нетривку і ефемерну річ, як пристрасть, невід’ємною частиною стратегічної моделі розвитку. Проте у всіх компаніях моделі «від хорошого до величного» пристрасть стала основною частиною концепції їжака. Ви не можете набути пристрасть, як і не можете мотивувати своїх співробітників бути пристрасними. Ви можете лише визначити, що викликає пристрасть у вас і в тих, хто навколо вас. ISBN: 978-617-8120-16-0 |
Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші — ні
Коллінз Джим
339

Величні за власним вибором(оновл. вид.)
Мортен Т. Хансен , Джим Коллінз
399

Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній
Коллінз Джим, Поррас Джері
529

Джим Гудзик і машиніст Лукас (Джим Ґудзик #1)
Енде Міхаель
439

Джим Гудзик і 13 навіжених. Книга друга
Енде Міхаель
439

З любов’ю від Кленсі. Щоденник хорошого собаки
Кемерон Брюс
299

Місячний камінь
Вїлкі Коллінз
439

Жінка у білому
Вїлкі Коллінз
469

FORTNITE Official. Як малювати
КІрстен Мюррей, Майк Коллінз
305

Жінка у білому = The Woman in White
Коллінз Уїлкі
179

Балада про співочих пташок і змій
Коллінз Сюзанна
349

Переспівниця. Книга 3
Коллінз Сюзанна
296

Полум’я займається. Книга 2
Коллінз Сюзанна
299

Палітурник
Коллінз Бріджит
369

Команда команд. Нові правила взаємодії у складному світі
Девід Сильверман, Кріс Фасселл, Стенлі Маккрістал, Тантум Коллінз
449

Шерлок Бонз і справа про королівські прикраси. Книга 1
Коллінз Тім
219

Пять основных фрагментов мозаики жизни
Рон Джим
40
Іди туди, де страшно. Саме там ти здобудеш силу
Джим Лоулесс
199

Іди туди, де страшно. Саме там ти знайдеш силу
Джим Доулесс
339

Вище власної величі.
Аріндам Бхаттачарія, Ніколаус Ланг, Джим Геммерлінг
369

Позивний «Хаос». Уроки лідерства від ексголови Пентагону
Меттіс Джим, Вест Бінг
459

Стратегия счастья. Как определить цель в жизни и стать лучше на пути к ней
Лоэр Джим
249

Построенные навечно. Успех компаний, обладающих видением
Коллинз Джим, Джерри И. Поррас
279

Шерлок Бонз та справа про зниклого чарівника. Книга 3
Коллінз Тім
219

Шерлок Бонз та Справа про замок з привидами. Книга 4
Коллінз Тім
219

Шерлок Бонз та Переполох на Мангеттені. Книга 5
Коллінз Тім
259

Голодні ігри. Книга 1: Голодні ігри
Сюзанн Коллінз
289

Латайте бреши!
Бланшар Кеннет, Робинсон Дана, Робинсон Джим
99

Пять ключевых вопросов Друкера. Отвечают Джим Коллинз, Филип Котлер и другие гуру менеджмента
Питер Фердинанд Друкер
189

Думай, придумывай и богатей! Золотая коллекция блестящих идей для бизнеса
Джим Чампи
59

Сила Темного Кристалу. Книга 2
Джим Генсон , Саймон Спарріер , Філліп Кеннеді Джонсон
299

Сила Темного Кристалу. Книга 3
Джим Генсон , Саймон Спарріер , Філліп Кеннеді Джонсон
299