Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Коллінз Джим Від хорошого до величного

Коллінз Джим

Від хорошого до величного

Наш формат 2022 р. 368 ст. , обкладинка: палітурка
розмір: 215х145 мм.
5 оцінок: 1


465 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.Для кого книжкаДля якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, менеджментом, саморозвитком. Особливо зацікавить СЕО, менеджерів та стартаперів.Чому ця книгаЯкщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.Про автораДжим Коллінз — американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок «Від хорошого до величного», «Величні за власним вибором», «Зроблено на совість». Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune та інших виданнях. Живе у Боулдері, штат Колорадо.ВідгукиТоп-менеджерам варто негайно купити цю книжку. — USA TodayКоллінз і його дослідницька команда знайшли відповідь на одне з найголовніших питань бізнесу. —  FortuneЦе бізнес-ідея року. — Fast CompanyЦитатиЗагальнолюдська проблемаТвердження про те, що хороше — ворог величного, стосується не лише бізнесу. Це загальнолюдська проблема. Якщо нам вдасться знайти ключ до питання, як перейти від хорошого до величного, то наше дослідження буде корисним для організації будь-якого типу. Хороші школи зможуть стати величними школами. Хороші газети величними газетами. Хороші церкви величними церквами. Хороші урядові організації величними урядовими організаціями. А хороші компанії неодмінно стануть величними компаніями.Дзеркало й вікноЛідери п’ятого рівня дивляться у вікно, приписуючи успіх компанії тим факторам, що не пов’язані з ними самими. Коли вони не можуть знайти конкретної людини або події, завдяки якій це сталося, то списують усе на удачу. При цьому вони дивляться у дзеркало, щоб взяти на себе відповідальність, а не скаржитися на невезіння, коли справи йдуть не дуже добре. Лідери компаній із групи порівняння роблять абсолютно протилежне. Вони дивляться у вікно, щоб звинуватити когось іншого у поганих результатах. Проте вони годинами вдивляються у дзеркало, щоб приписати собі заслуги, коли справи йдуть добре.Люди в автобусіКерівники величних компаній не вирішували наперед, куди прямуватиме автобус, щоб потім набрати у нього пасажирів. Ні, вони спочатку набирали в автобус потрібних людей (і висаджували непотрібних), а потім вирішували, куди прямувати. По суті вони говорили: «Послухайте, я не знаю, куди нам треба їхати. Проте одне я знаю точно: якщо ми візьмемо в автобус потрібних людей, і вони будуть на своїх місцях, а тих, хто нам не підходить, висадимо, то обов’язково зрозуміємо, до якого чудового місця нам слід рухатися».ПрискорювачТі, хто створив величні компанії, розуміють, що основним прискорювачем зростання компанії є не ринки чи технології, не конкуренція чи продукція. Має значення одне-єдине: здатність знайти і втримати у компанії правильних людей.Дивитися в очі суворій реальностіТак, керівництво повинне мати власне бачення ситуації. Проте воно також відповідає за створення такого оточення, у якому чують правду і протистоять грубим фактам. Є величезна різниця між можливістю «відверто висловлюватися» і можливістю бути почутим. Керівники компаній моделі «від хорошого до величного» розуміли цю відмінність, створюючи таку корпоративну культуру, у якій люди мали можливість бути почутими і, зрештою, розповісти правду, яку почують.ПристрастьМожливо здається дивним вважати таку нетривку і ефемерну річ, як пристрасть, невід’ємною частиною стратегічної моделі розвитку. Проте у всіх компаніях моделі «від хорошого до величного» пристрасть стала основною частиною концепції їжака. Ви не можете набути пристрасть, як і не можете мотивувати своїх співробітників бути пристрасними. Ви можете лише визначити, що викликає пристрасть у вас і в тих, хто навколо вас.
ISBN: 978-617-8120-16-0
Коллінз Джим Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші — ні
Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші — ні
Коллінз Джим
339
Мортен Т. Хансен , Джим Коллінз Величні за власним вибором(оновл. вид.) 978-617-8115-60-9
Величні за власним вибором(оновл. вид.)
Мортен Т. Хансен , Джим Коллінз
399
Коллінз Джим, Поррас Джері Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній 978-617-7279-70-8
Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній
Коллінз Джим, Поррас Джері
529
Енде Міхаель Джим Гудзик і машиніст Лукас (Джим Ґудзик #1) 978-617-585-279-8
Джим Гудзик і машиніст Лукас (Джим Ґудзик #1)
Енде Міхаель
439
Енде Міхаель Джим Гудзик і 13 навіжених. Книга друга 978-617-585-280-4
Джим Гудзик і 13 навіжених. Книга друга
Енде Міхаель
439
Кемерон Брюс З любов’ю від Кленсі. Щоденник хорошого собаки 978-617-15-0176-8
З любов’ю від Кленсі. Щоденник хорошого собаки
Кемерон Брюс
299
Вїлкі Коллінз Місячний камінь 978-617-551-065-0
Місячний камінь
Вїлкі Коллінз
439
Вїлкі Коллінз Жінка у білому 978-617-551-133-6
Жінка у білому
Вїлкі Коллінз
469
КІрстен Мюррей, Майк Коллінз FORTNITE Official. Як малювати 978-617-7688-95-1
FORTNITE Official. Як малювати
КІрстен Мюррей, Майк Коллінз
305
Коллінз Уїлкі Жінка у білому = The Woman in White 978-966-498-548-9
Жінка у білому = The Woman in White
Коллінз Уїлкі
179
Коллінз Сюзанна Балада про співочих пташок і змій 978-966-993-703-2
Балада про співочих пташок і змій
Коллінз Сюзанна
349
Коллінз Сюзанна Переспівниця. Книга 3 978-617-548-316-9
Переспівниця. Книга 3
Коллінз Сюзанна
296
Коллінз Сюзанна Полум’я займається. Книга 2 978-617-548-232-2
Полум’я займається. Книга 2
Коллінз Сюзанна
299
Коллінз Бріджит Палітурник 978-617-15-0889-7
Палітурник
Коллінз Бріджит
369
Девід Сильверман, Кріс Фасселл, Стенлі Маккрістал, Тантум Коллінз Команда команд. Нові правила взаємодії у складному світі 978-617-577-118-1
Команда команд. Нові правила взаємодії у складному світі
Девід Сильверман, Кріс Фасселл, Стенлі Маккрістал, Тантум Коллінз
449
Коллінз Тім Шерлок Бонз і справа про королівські прикраси. Книга 1 978-617-15-0052-5
Шерлок Бонз і справа про королівські прикраси. Книга 1
Коллінз Тім
219
Рон Джим Пять основных фрагментов мозаики жизни
Пять основных фрагментов мозаики жизни
Рон Джим
40
Джим Лоулесс Іди туди, де страшно. Саме там ти здобудеш силу
Іди туди, де страшно. Саме там ти здобудеш силу
Джим Лоулесс
199
Джим Доулесс Іди туди, де страшно. Саме там ти знайдеш силу 978-617-548-059-5
Іди туди, де страшно. Саме там ти знайдеш силу
Джим Доулесс
339
Аріндам Бхаттачарія, Ніколаус Ланг, Джим Геммерлінг Вище власної величі.  978-966-948-738-4
Вище власної величі.
Аріндам Бхаттачарія, Ніколаус Ланг, Джим Геммерлінг
369
Меттіс Джим, Вест Бінг Позивний «Хаос». Уроки лідерства від ексголови Пентагону 9786178437404
Позивний «Хаос». Уроки лідерства від ексголови Пентагону
Меттіс Джим, Вест Бінг
459
Лоэр Джим Стратегия счастья. Как определить цель в жизни и стать лучше на пути к ней 978-5-9614-6627-0
Стратегия счастья. Как определить цель в жизни и стать лучше на пути к ней
Лоэр Джим
249
Коллинз Джим, Джерри И. Поррас Построенные навечно. Успех компаний, обладающих видением 978-5-00100-902-3
Построенные навечно. Успех компаний, обладающих видением
Коллинз Джим, Джерри И. Поррас
279
Коллінз Тім Шерлок Бонз та справа про зниклого чарівника. Книга 3 978-617-15-0184-3
Шерлок Бонз та справа про зниклого чарівника. Книга 3
Коллінз Тім
219
Коллінз Тім Шерлок Бонз та Справа про замок з привидами. Книга 4 978-617-15-0506-3
Шерлок Бонз та Справа про замок з привидами. Книга 4
Коллінз Тім
219
Коллінз Тім Шерлок Бонз та Переполох на Мангеттені. Книга 5 978-617-15-1269-6
Шерлок Бонз та Переполох на Мангеттені. Книга 5
Коллінз Тім
259
Сюзанн Коллінз Голодні ігри. Книга 1: Голодні ігри 978-617-548-225-4
Голодні ігри. Книга 1: Голодні ігри
Сюзанн Коллінз
289
Бланшар Кеннет, Робинсон Дана, Робинсон Джим Латайте бреши! 978-985-483-135-0
Латайте бреши!
Бланшар Кеннет, Робинсон Дана, Робинсон Джим
99
Питер Фердинанд Друкер Пять ключевых вопросов Друкера. Отвечают Джим Коллинз, Филип Котлер и другие гуру менеджмента 978-5-00057-376-1
Пять ключевых вопросов Друкера. Отвечают Джим Коллинз, Филип Котлер и другие гуру менеджмента
Питер Фердинанд Друкер
189
Джим Чампи Думай, придумывай и богатей! Золотая коллекция блестящих идей для бизнеса 978-5-93878-897-8, 978-0-13-235777-1
Думай, придумывай и богатей! Золотая коллекция блестящих идей для бизнеса
Джим Чампи
59
Джим Генсон , Саймон Спарріер , Філліп Кеннеді Джонсон Сила Темного Кристалу. Книга 2 9789669790866
Сила Темного Кристалу. Книга 2
Джим Генсон , Саймон Спарріер , Філліп Кеннеді Джонсон
299
Джим Генсон , Саймон Спарріер , Філліп Кеннеді Джонсон Сила Темного Кристалу. Книга 3 9789669790897
Сила Темного Кристалу. Книга 3
Джим Генсон , Саймон Спарріер , Філліп Кеннеді Джонсон
299
Ваш кошик порожній