Манн ІгорМаркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Моноліт-Bizz 2018 р. , обкладинка: тверда, матова
оцінок: 1
«Маркетинг без бюджету» — книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація роботи. У книжці наведено кілька десятків перевірених практикою «рецептів», які точно допоможуть. Про книгу Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна. Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування! Про авторiв Ігор Манн— найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy. Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними і відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб. Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером». Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Розуму». ЦИТАТИ Усмішка — двигун продажів Обсяг продажів у магазинах, у яких продавці усміхаються, на 30-40 % вищий, ніж у тих, де співробітники не усміхаються. Тепер спробуйте уявити, що ваш обіг за рахунок такого простого підходу збільшиться на 5 %. Варто спробувати? Зробіть так, щоб щодня хоча б кілька разів на місяць у вашій компанії для клієнтів, партнерів і співробітників було 1 квітня. Ві-зу-а-лі-за-ці-я! Подивіться на текстові описи того, що ви пропонуєте. Чи можливо те, про що ви розповідаєте на одній, двох або більше сторінках, описати схемою, діаграмою, блок-схемою, картою, малюнком? Чи навіть карикатурою або фотографією? Повірте мені. Можливо. Усе це й називається візуалізацією. Допоможіть вашим клієнтам з першого погляду зрозуміти, що ви їм пропонуєте. У них немає часу читати довгі та складні тексти. Що простіша подача, то легше розуміння, то вища ймовірність купівлі. Візуалізація, або «картинка», прикрасить та посилить будь-який документ. Говорити писати Дивовижно, але багато хто не розуміє: те, як ми говоримо, і те, як ми пишемо, — це абсолютно різні стилі. Запишіть себе на диктофон, коли ви виступаєте. Прослухайте. Ви б так ніколи не написали. Але писати потрібно саме так, як ви говорите, — просто, не пишномовно, зрозуміло. Мене вражає, як пишуть деякі ділові люди. Канцеляризми, пропозиції на три-чотири рядки. Утім, про це згодом. Власне ім'я... Найбільш приємний звук! «Фантастика, — скажете ви. — Для нас не підходить». Так само сказав один мій знайомий, з яким я заклався на ящик французького шампанського, пообіцявши йому, що обіг його компанії зросте на 10 %. Усе, що потрібно, — щоб помічники на ресепшн і його персональний помічник почали звертатися до клієнтів на ім’я. Я виграв. Виграєте й ви. Примушуйте ваших співробітників запам’ятовувати і використовувати в розмовах імена ваших клієнтів. Доктор Хаус маркетингу — у справі Покажіть мені вашу базу даних клієнтів, щоб я міг встановити вам попередній діагноз. ISBN: 978-617-577-157-0 |
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
219
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
249
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
219
Богдан Ігор Антонич — дітям
Калинець Ігор
229
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
299
Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер.
Котлер Філіп
199
Квантовий маркетинг. Новий спосіб мислення
Раджаманнар Раджа
429
Верноподданный
Манн Генрих
139
W
Штікс Ігор
389
Нетворкинг для интровертов
Зак Девора
129
Быть счастливее
Бем-Шахер Тал
152
Три потоки місячного світла
Римарук Ігор
399
Прокляття інших
Стамбол Ігор
119
Львівська кухня
Лильо Ігор
269
Мистецтво стратегії
Гринів Ігор
409
Мартуся зі Львова
Гургула Ігор
65
Метушня у різдвяній школі
Міріам Манн
229
Управление для тех, кто не любит управлять
Зак Девора
140
Нация фастфуда
Шноссер Эрик
225
Харизма лидера
Гандапас Радислав
219
Смерть у Венеції та інші новели
Манн Томас
459
Будденброки. Занепад однієї родини.
Томас Манн
645
Вірнопідданий
Манн Генріх
249
"Мозаїка" Андріївської церкви
Ігор Нетудихаткін
155
История религий мира
Гусєв Ігор
699
Борек і Боги слов’ян
Гуревич Ігор Д.
199
Стілець Еліяху. Роман
Штікс Ігор
199
Великий набір. 50 математичних ігор
649
Руководство ультрамарафонца. От 50 километров до 100 миль
Кернер Хэл
120
Ты можешь больше, чем ты думаешь
Армстронг Томас
189
Сейчас. Физика времени
Мюллер Ричард
359
Клиенты на всю жизнь
Карл Сьюэлл, Пол Браун
139
Ментальные ловушки на работе
Гоулстон Марк
199
Психология вредных привычек
О’Коннор Ричард
299
Англійська мова. Довідник школяра і студента
Масюченко Ігор
149
Соломія Крушельницька
Коляда Ігор
99
Казимир Малевич
Ігор Коляда
99
Музичні інструменти гуцулів
Мацієвський Ігор
359
Великий набір. 30 ігор для навчання читанню
729
Калиновий герб
Калинець Ігор
339
Зроби свого монстрика (Квітуся)
Ігор Приходкін
22
Зроби свого монстрика (Джонс Во)
Ігор Приходкін
22
Зроби свого монстрика (Маня Мі)
Ігор Приходкін
22
Як зосередити увагу. 130 ігор та вправ
Барбара Арройо
195
Зроби свого монстрика (Жужука)
Ігор Приходкін
22
Зроби свого монстрика (Страшко)
Ігор Приходкін
22
Путь к характеру
Дэвид Аллен Брукс
349
Как читать, запоминать и никогда не забывать
Тигелаар Марк
162
Размышления о политике
Ицхак Калдерон Адизес
229
Договорись с собой… и другими достойными оппонентами
Юри Уильям
259
Включаем обаяние по методике спецслужб
Шафер Джек
289
Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Байрон Шарп
329
100 тем. Фізика
Дахова Олена, Лініберг Ігор
80
Знайти Атлантиду. Подорож у безодню
Курус Ігор
229
Зроби свого монстрика (Містер Друкс)
Ігор Приходкін
22
Показати ще...