Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Смарт Роланд Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу

Смарт Роланд

Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу

Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля» 2019 р. 208 ст. , обкладинка: переплет
розмір: 150x220 мм.
5 оцінок: 1


179 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Маркетинг нової ери

Індустрія маркетингових технологій переживає потужний цикл інновацій. Змінюються споживачі та їхні потреби, а схема роботи й послуг досі неефективна. «Agile-маркетинг» пропонує ідеї, які допоможуть маркетологам створити нову культуру для задоволення вимог сучасного маркетингу. Постійне вивчення клієнта та аналітика, а головне, гнучкість планування замість жорстких графіків. Поєднання адаптивних підходів із традиційними практиками маркетингу, концепція agile-методів, огляд скраму та канбану, реалізація agile-методу, сучасний маркетинг і досвід клієнта, економіка співпраці й контент-маркетинг із застосуванням agile-методів; цікаві випадки з практики, дібрані з масштабного досвіду автора (від стартапів до роботи в глобальній технологічній компанії високого рівня), — усе це відчиняє двері до маркетингу нової ери.
Про автора:
Роланд Смарт — досвідчений маркетолог, експерт у сфері розвитку продукту та послуг, віце-президент із соціального маркетингу Oracle — американської корпорації, найбільшого у світі розробника програмного забезпечення. Смарт активно використовує свої прогресивні ідеї та практики agile-маркетингу, керуючи процесом залучення маркетингових технологій у численних компаніях.
ISBN: 978-617-12-4659-1
Девід Мірмен Скотт , Рейко Скотт Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів 978-617-7544-41-7
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірмен Скотт , Рейко Скотт
232
Бринкер Скотт Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса 978-5-00117-887-3
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
170
Левитас Александр Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно 978-5-00057-730-1
Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно
Левитас Александр
202
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим Согласовано!  Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг 978-5-00057-797-4
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
179
Сміт Роланд Пік 978-966-97880-4-7
Пік
Сміт Роланд
210
Майк Кон Оцінка і планування в Agile 978-617-09-5284-4
Оцінка і планування в Agile
Майк Кон
429
Мартін Роберт Чистий Agile: назад до основ 978-617-09-6760-2
Чистий Agile: назад до основ
Мартін Роберт
318
Роман Піхлер Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum 978-617-09-5402-2
Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum
Роман Піхлер
309
Бер Джей Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів 978-617-09-5581-4
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
245
Ленгольд Катерина Просто космос. Практикум по Agile-жизни, наполненной смыслом и энергией 978-5-00117-431-8
Просто космос. Практикум по Agile-жизни, наполненной смыслом и энергией
Ленгольд Катерина
85
Аппело Юрген Менеджмент 3.0. Agile-менеджмент. Лідерство та управління командами 978-617-09-5264-6
Менеджмент 3.0. Agile-менеджмент. Лідерство та управління командами
Аппело Юрген
428
Ласійчук Мирослава Коли в душі народжується слово: Сценарії літературно-краєзнавчих заходів, огляд творчості літераторів-земляків (З досвіду роботи клубу 966-550-074-0
Коли в душі народжується слово: Сценарії літературно-краєзнавчих заходів, огляд творчості літераторів-земляків (З досвіду роботи клубу
Ласійчук Мирослава
39
Бінг Джорджія Моллі Мун і мистецтво перетворення 978-966-429-379-9
Моллі Мун і мистецтво перетворення
Бінг Джорджія
155
Мирзакарим Норбеков, Геннадий Волков Успех на вашу голову и как его избежать 5-17-030074-7, 5-271-11404-х, 985-13-4211-4
Успех на вашу голову и как его избежать
Мирзакарим Норбеков, Геннадий Волков
65
Гелліген Браян Вхідний маркетинг 978-617-09-6433-5
Вхідний маркетинг
Гелліген Браян
259
Отец Вадим Магия плодов. Овощи, фрукты и ягоды, которые изменят вашу жизнь 978-617-08-0313-9
Магия плодов. Овощи, фрукты и ягоды, которые изменят вашу жизнь
Отец Вадим
50
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів 978-617-577-157-0
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Манн Ігор
269
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху 978-966-982-036-5
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
230
Голідей Раян Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри 978-617-7552-06-1
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199
Катя Брандіс Діти лісу. Перетворення Карага. Книга 1 978-966-993-252-5
Діти лісу. Перетворення Карага. Книга 1
Катя Брандіс
170
Одуль Мішель Розкажи, що болить, і я розповім чому. Що ваше тіло намагається вам розповісти про вашу душу 978-966-982-196-6
Розкажи, що болить, і я розповім чому. Що ваше тіло намагається вам розповісти про вашу душу
Одуль Мішель
215
Эяль Нир На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки 978-5-00100-554-4
На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Эяль Нир
179
Юн Эдди Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса 978-5-00100-852-1
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
169
Котлер Филип Латеральный маркетинг: Технология поиска революционных идей 978-5-9614-1200-0
Латеральный маркетинг: Технология поиска революционных идей
Котлер Филип
140
Котлер Филип Маркетинг по Котлеру. Как создать, завоевать и удержать рынок 978-5-9614-0913-0
Маркетинг по Котлеру. Как создать, завоевать и удержать рынок
Котлер Филип
180
Котлер Филип Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер 978-5-9614-6745-1
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Котлер Филип
140
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового 978-966-948-334-8
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван
143
Норвуд Робин «Женщины, которые любят слишком сильно. Если для Вас  «любить» означает  «страдать» , эта книга изменит Вашу жизнь» 978-5-98124-417-9
«Женщины, которые любят слишком сильно. Если для Вас «любить» означает «страдать» , эта книга изменит Вашу жизнь»
Норвуд Робин
104
Манн Игорь Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов 978-5-91657-618-4
Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов
Манн Игорь
245
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий Делай новое 978-5-00100-280-2
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Ваш кошик порожній