Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Смарт Роланд Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу

Смарт Роланд

Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу

Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля» 2019 р. 208 ст. , обкладинка: переплет
розмір: 150x220 мм.
5 оцінок: 1
Продано, немає в наявності


179 грн.
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Маркетинг нової ери

Індустрія маркетингових технологій переживає потужний цикл інновацій. Змінюються споживачі та їхні потреби, а схема роботи й послуг досі неефективна. «Agile-маркетинг» пропонує ідеї, які допоможуть маркетологам створити нову культуру для задоволення вимог сучасного маркетингу. Постійне вивчення клієнта та аналітика, а головне, гнучкість планування замість жорстких графіків. Поєднання адаптивних підходів із традиційними практиками маркетингу, концепція agile-методів, огляд скраму та канбану, реалізація agile-методу, сучасний маркетинг і досвід клієнта, економіка співпраці й контент-маркетинг із застосуванням agile-методів; цікаві випадки з практики, дібрані з масштабного досвіду автора (від стартапів до роботи в глобальній технологічній компанії високого рівня), — усе це відчиняє двері до маркетингу нової ери.
Про автора:
Роланд Смарт — досвідчений маркетолог, експерт у сфері розвитку продукту та послуг, віце-президент із соціального маркетингу Oracle — американської корпорації, найбільшого у світі розробника програмного забезпечення. Смарт активно використовує свої прогресивні ідеї та практики agile-маркетингу, керуючи процесом залучення маркетингових технологій у численних компаніях.
ISBN: 978-617-12-4659-1
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів 978-617-7544-41-7
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269
Бринкер Скотт Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса 978-5-00117-887-3
Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
219
Гідера Вілл Надзвичайна гостинність. Як перевершити очікування клієнтів.
Надзвичайна гостинність. Як перевершити очікування клієнтів.
Гідера Вілл
470
Смарт Джеймі Кролик проти Мавпи 978-617-5233-62-7
Кролик проти Мавпи
Смарт Джеймі
399
Майк Кон Оцінювання і планування в Agile 978-617-09-5284-4
Оцінювання і планування в Agile
Майк Кон
750
Педроса Л. Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку 978-617-7544-68-4
Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255
Конінг Пітер Інструментарій agile-лідера 978-617-522-090-0
Інструментарій agile-лідера
Конінг Пітер
590
Мартін Роберт Чистий Agile: назад до основ 978-617-09-6760-2
Чистий Agile: назад до основ
Мартін Роберт
850
Роман Піхлер Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum 978-617-09-5402-2
Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum
Роман Піхлер
590
Бер Джей Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів 978-617-09-5581-4
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490
Емре Соєр, Робін М. Гогарт Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити? 978-617-7933-22-8
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Емре Соєр, Робін М. Гогарт
299
Франц Кафка Перетворення
Перетворення
Франц Кафка
299
Ласійчук Мирослава Коли в душі народжується слово: Сценарії літературно-краєзнавчих заходів, огляд творчості літераторів-земляків (З досвіду роботи клубу 966-550-074-0
Коли в душі народжується слово: Сценарії літературно-краєзнавчих заходів, огляд творчості літераторів-земляків (З досвіду роботи клубу
Ласійчук Мирослава
99
Фелан Карен Вибачте, я зруйнувала вашу компанію». Коли бізнес-консультанти — проблема, а не рішення 978-617-7866-92-2
Вибачте, я зруйнувала вашу компанію». Коли бізнес-консультанти — проблема, а не рішення
Фелан Карен
265
Котлер Філіп Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер.
Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер.
Котлер Філіп
229
Клафф Орен Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю 978-966-982-419-6
Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю
Клафф Орен
249
Юн Эдди Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса 978-5-00100-852-1
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
249
Котлер Філіп, Картаджайя Хермаван, Сетьяван Айвен Маркетинг 5.0. Технології для людства 978-966-948-898-5
Маркетинг 5.0. Технології для людства
Котлер Філіп, Картаджайя Хермаван, Сетьяван Айвен
554
Катя Брандіс Діти лісу. Перетворення Карага. Книга 1 978-966-993-252-5
Діти лісу. Перетворення Карага. Книга 1
Катя Брандіс
319
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий Делай новое 978-5-00100-280-2
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Ваш кошик порожній