Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Бер Джей Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів

Бер Джей

Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів

#PROBusiness

Фабула 2019 р. 240 ст. , обкладинка: тверда
розмір: 130х200 мм.
5 оцінок: 1


490 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

ПРО КНИГУ Відомий експерт Джей Бер подає видатні приклади привітання хейтерів і пояснює, як позитивне ставлення до них перетворюється на ваші гроші. Ви дізнаєтеся про типи хейтерів та загальні особливості їхніх скарг, правила поводження і тактику впливу на хейтерів. А опанувавши науку привітання хейтерів, ви зможете навіть найзапальніших з них приборкати і перетворити на своїх друзів і найвідданіших клієнтів. ПРО АВТОРА Джей Бер — президент Convince & Convert, консультаційної фірми та медіакомпанії з онлайн-обслуговування клієнтів і цифрового маркетингу. Серед її клієнтів деякі з найвідоміших організацій у світі, як-от Організація Об’єднаних Націй, Oracle та TaylorMade Adidas Golf. Джей Бер є автором п’яти бестселерів за версією New York Times, включно з книжкою «Youtility: Why Smart Marketing Is About Help Not Hype». Людина, чиї твіти ретвітять найбільше серед спеціалістів із цифрового маркетингу, Джей пише для онлайн-версій журналів Inc., Entrepreneur та Forbes. Він володіє одним із найкращих у світі блогів із контент-маркетингу та є автором багатьох відзначених преміями подкастів. У 2015 році його найтриваліше шоу, Social Pros, назвали найкращим маркетинговим подкастом на премії Content Marketing Awards. Джей — батько двох дітей та завзятий колекціонер текіли. Зараз він проживає у Блумінгтоні, штат Індіана.
ISBN: 978-617-09-5581-4
Чейз Джеймс Гедлі Я сам поховаю своїх мертвих 978-966-10-5268-9
Я сам поховаю своїх мертвих
Чейз Джеймс Гедлі
275
Лівін Марк, Полудьонний Ілля Простими словами. Як розібратися у своїх емоціях 978-617-7866-60-1
Простими словами. Як розібратися у своїх емоціях
Лівін Марк, Полудьонний Ілля
399
Просвєтова Анна 13 ключів до розуміння себе, свого оточення та своїх стосунків 978-617-7754-03-8
13 ключів до розуміння себе, свого оточення та своїх стосунків
Просвєтова Анна
319
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів 978-617-7544-41-7
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269
Педроса Л. Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку 978-617-7544-68-4
Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255
Лі Річ Міфи про PR 978-617-09-6073-3
Міфи про PR
Лі Річ
450
Ті-Джей Ньюман Падіння 978-966-982-789-0
Падіння
Ті-Джей Ньюман
297
Павло Авраамов Стратегія Ґо 978-617-09-5451-0
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490
Бір Майкл Готовий конкурувати 978-617-522-063-4
Готовий конкурувати
Бір Майкл
490
Елісон Джей Де ти, вчора? 978-966-948-150-4
Де ти, вчора?
Елісон Джей
182
Ліллей Рой Як взаємодіяти з проблемними людьми 978-617-09-6111-2
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450
Брайс Г. Гоффман Червона команда 978-617-09-6384-0
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450
Кремадес Алехандро Мистецтво фандрейзингу 978-617-09-5448-0
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419
Гарро фон Зенгер 36 стратегем для керівника 978-617-09-6881-4
36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
450
Марк Розін Успіх без стратегії 978-617-09-3856-5
Успіх без стратегії
Марк Розін
389
Роменський Максим Переговори з дельфінами 978-617-09-6152-5
Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп Візуальна колаборація 978-617-522-050-4
Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589
Джек Траут, Ел Райс Маркетингові війни 978-617-09-5385-8
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549
Хiґнi Джозеф Основи управління проєктами 978-617-09-6499-1
Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490
Денис Каплунов Як писати комерційну пропозицію 978-617-09-5131-1
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420
Аппело Юрген Стартап, скейлап, скрюап 978-617-09-6882-1
Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
690
Габбард Бен MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана 978-617-09-7986-5
MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана
Габбард Бен
520
Ден Кеннеді Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів 978-617-09-5452-7
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
489
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма 25 ключових моделей управління 978-617-09-6002-3
25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450
Джек Траут, Стів Рівкін Диференціюйся або помри 978-617-09-5384-1
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді Стратегія, що працює 978-617-09-5126-7
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450
Мег Джей Важливі роки.Чому не варто відкладати життя на потім.
Важливі роки.Чому не варто відкладати життя на потім.
Мег Джей
229
Олексій Філановский Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн» 978-617-09-3889-3
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Коулман Аманда Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись 978-617-522-077-1
Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450
Шетті Джей Думай, як чернець. Посібник з досягнення внутрішньої гармонії у повсякденному житті 978-966-993-294-5
Думай, як чернець. Посібник з досягнення внутрішньої гармонії у повсякденному житті
Шетті Джей
349
Джей Мег Визначні роки. Як перетворити хороші шанси на великі можливості 978-617-15-0634-3
Визначні роки. Як перетворити хороші шанси на великі можливості
Джей Мег
345
Ваш кошик порожній