Бер ДжейПривітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів#PROBusiness
Фабула 2019 р. 240 ст. , обкладинка: тверда
оцінок: 1
розмір: 130х200 мм.
ПРО КНИГУ Відомий експерт Джей Бер подає видатні приклади привітання хейтерів і пояснює, як позитивне ставлення до них перетворюється на ваші гроші. Ви дізнаєтеся про типи хейтерів та загальні особливості їхніх скарг, правила поводження і тактику впливу на хейтерів. А опанувавши науку привітання хейтерів, ви зможете навіть найзапальніших з них приборкати і перетворити на своїх друзів і найвідданіших клієнтів. ПРО АВТОРА Джей Бер — президент Convince & Convert, консультаційної фірми та медіакомпанії з онлайн-обслуговування клієнтів і цифрового маркетингу. Серед її клієнтів деякі з найвідоміших організацій у світі, як-от Організація Об’єднаних Націй, Oracle та TaylorMade Adidas Golf. Джей Бер є автором п’яти бестселерів за версією New York Times, включно з книжкою «Youtility: Why Smart Marketing Is About Help Not Hype». Людина, чиї твіти ретвітять найбільше серед спеціалістів із цифрового маркетингу, Джей пише для онлайн-версій журналів Inc., Entrepreneur та Forbes. Він володіє одним із найкращих у світі блогів із контент-маркетингу та є автором багатьох відзначених преміями подкастів. У 2015 році його найтриваліше шоу, Social Pros, назвали найкращим маркетинговим подкастом на премії Content Marketing Awards. Джей — батько двох дітей та завзятий колекціонер текіли. Зараз він проживає у Блумінгтоні, штат Індіана. ISBN: 978-617-09-5581-4 |
Я сам поховаю своїх мертвих
Чейз Джеймс Гедлі
275
Простими словами. Як розібратися у своїх емоціях
Лівін Марк, Полудьонний Ілля
399
13 ключів до розуміння себе, свого оточення та своїх стосунків
Просвєтова Анна
319
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269
Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255
Міфи про PR
Лі Річ
450
Падіння
Ті-Джей Ньюман
297
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490
Готовий конкурувати
Бір Майкл
490
Де ти, вчора?
Елісон Джей
182
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419
36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
450
Успіх без стратегії
Марк Розін
389
Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389
Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549
Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420
Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
690
MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана
Габбард Бен
520
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
489
25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450
Важливі роки.Чому не варто відкладати життя на потім.
Мег Джей
229
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450
Думай, як чернець. Посібник з досягнення внутрішньої гармонії у повсякденному житті
Шетті Джей
349
Визначні роки. Як перетворити хороші шанси на великі можливості
Джей Мег
345