![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Бер ДжейПривітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів#PROBusiness
Фабула 2019 р. 240 ст. , обкладинка: тверда
оцінок: 1
розмір: 130х200 мм.
ПРО КНИГУ Відомий експерт Джей Бер подає видатні приклади привітання хейтерів і пояснює, як позитивне ставлення до них перетворюється на ваші гроші. Ви дізнаєтеся про типи хейтерів та загальні особливості їхніх скарг, правила поводження і тактику впливу на хейтерів. А опанувавши науку привітання хейтерів, ви зможете навіть найзапальніших з них приборкати і перетворити на своїх друзів і найвідданіших клієнтів. ПРО АВТОРА Джей Бер — президент Convince & Convert, консультаційної фірми та медіакомпанії з онлайн-обслуговування клієнтів і цифрового маркетингу. Серед її клієнтів деякі з найвідоміших організацій у світі, як-от Організація Об’єднаних Націй, Oracle та TaylorMade Adidas Golf. Джей Бер є автором п’яти бестселерів за версією New York Times, включно з книжкою «Youtility: Why Smart Marketing Is About Help Not Hype». Людина, чиї твіти ретвітять найбільше серед спеціалістів із цифрового маркетингу, Джей пише для онлайн-версій журналів Inc., Entrepreneur та Forbes. Він володіє одним із найкращих у світі блогів із контент-маркетингу та є автором багатьох відзначених преміями подкастів. У 2015 році його найтриваліше шоу, Social Pros, назвали найкращим маркетинговим подкастом на премії Content Marketing Awards. Джей — батько двох дітей та завзятий колекціонер текіли. Зараз він проживає у Блумінгтоні, штат Індіана. ISBN: 978-617-09-5581-4 |

Я сам поховаю своїх мертвих
Чейз Джеймс Гедлі
275

13 ключів до розуміння себе, свого оточення та своїх стосунків
Просвєтова Анна
319

Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269

Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255

Міфи про PR
Лі Річ
450

Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490

Готовий конкурувати
Бір Майкл
520

Антитрейдинг
Пластун Олексій
489

Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419

Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450

36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
450

Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450

Успіх без стратегії
Марк Розін
389

Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389

Падіння
Ті-Джей Ньюман
297

Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
690

Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589

Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420

Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490

Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549

Де ти, вчора?
Елісон Джей
182

Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450

25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450

Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520
Вартові світанку. Жара
С.Джей-Джонс
685
Важливі роки.Чому не варто відкладати життя на потім.
Мег Джей
229

Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389

Сходження Аврори
Емі Кауфман , Джей Крістофф
819

8 правил кохання. Як знайти, зберегти і відпустити почуття
Шетті Джей
389

Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450

Думай, як чернець. Посібник з досягнення внутрішньої гармонії у повсякденному житті
Шетті Джей
349

Динозаври. Зазирни у віконечко
Гарнетт Джей
359

Піщані черви Дюни
Браян Герберт , Кевін Джей Андерсон
549

Визначні роки. Як перетворити хороші шанси на великі можливості
Джей Мег
355

Хто живе у лісі? Зазирни у віконечко. Дивись та вивчай. 12 цупких віконечок. 2+
Гарнетт Джей
409

Хто живе в зоопарку? Зазирни у віконечко
Гарнетт Джей
409