![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Еяль Нір, Гувер РаянНа гачку. Як створити продукт, що чіпляє
2017 р. 192 ст. , обкладинка: м
оцінок: 1
розмір: 150x220 мм.
Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків. Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн. Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше… Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг. Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу. — підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі. Нір Еяль викладав психологію споживача в Стенфордському університеті. Наразі консультує компанії зі списку Fortune 500 та пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunchі Psychology Today. Співзасновник стартапів Sunshine Business Development і AdNectar. Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце. Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі. Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача. Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть «як же ми без цього жили». Звичка — це поведінка, яка відбувається несвідомо. Що більше зусиль — чи то фізичних, чи то розумових, — то менша ймовірність того, що це станеться. Розробка товарів, що викликають звикання, — це маніпуляція. Розробникам таких товарів спершу необхідно переконатися, що їхні товари створюють здорові звички, а не нездорові залежності. Кінцевою метою товару, що формує звичку, є вирішення проблеми користувача за допомогою створення асоціації товару чи послуги із джерелом задоволення його конкретної потреби. У галузі безплатних відеоігор стандартною практикою для розробників є відхилення прохання про оплату доти, доки користувачі не почнуть грати постійно й за звичкою. Коли з’являється бажання грати в нову гру й досягати в ній значних успіхів, перетворити звичайних гравців у платоспроможних споживачів значно легше. На продажу віртуальних товарів, додаткових життів, суперсили тощо роблять неабиякі гроші. Не дивно, що соціальні мережі стали такими популярними. Facebook, Twitter, Pinterest і ще кілька сервісів забезпечують понад мільярд людей потужною соціальною винагородою. Публікуючи пост, твіт чи пін, люди прагнуть до соціального схвалення. Отримання соціальної валюти змушує людину постійно повертатися до товару та очікувати більшого. Компанії, що успішно змінюють поведінку людей, пропонують їм вибір між звичним і новим, але зручнішим способом вирішення проблем. Поважаючи свободу користувачів, такі компанії полегшують формування нових звичок і змінюють поведінку назавжди. Старі звички важко відходять, і дуже небагато людей володіють проникливістю, необхідною для того, щоб побачити, як інновації змінюють їхнє рутинне життя. Проте спостерігаючи за першими прихильниками, які вже засвоїли нові віяння, підприємці та розробники можуть виявити напрямки, які здатні перетворитися у мейнстрім. ISBN: 978-617-738-866-0 |

Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum
Роман Піхлер
590

Нездоланні. Про збільшення кількості технологій, які призводять до звикання, і про бізнес, який тримає на гачку
Альтер Адам
229

На гачку. Книга 2
Тесса Бейлі
321
Все починається з нас
Колін Гувер
259
Потворне кохання
Гувер Коллін
249

Як створити власну країну
Ваєтт Валері
136

Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру
Горовіц Бен
279

Кухонний фронт
Раян Дженніфер
529

Серце на шарнірі
Раян Донал
159

Шкодуючи за тобою
Гувер Коллін
499

Огидне кохання
Гувер Коллін
499

Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів
Дінгл Едріан
295

Лейла
Гувер Коллін
499

Без Меріт
Гувер Коллін
269

Покинь, якщо кохаєш
Гувер Коллін
349

Залишся, якщо кохаєш...
Коллін Гувер
349

Хронометраж
Кетрін Раян Говард
419

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Гоффман Грег
495

Хтось, кому ти довіряєш
Раян Рейчел
363

Відвага кличе. Доля допомагає хоробрим
Голідей Раян
389

9 листопада
Гувер Коллін
505

Ці плутані зв’язки. Книга 2 + суперобкладинка
Лексі Раян
669

Ці порожні обітниці. Книга 1
Раян Лексі
669
Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
В. Чан Ким, Рене Мобарн
239

Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
399

Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами
Раджу Наві, Прабху Джайдіп
378

Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє
Тіль Пітер, Мастерс Блейк
389

Татові на щодень. 366 роздумів про батьківство, любов і виховання дітей.
Голідей Раян
429
Стоїцизм на кожен день. 366 роздумів про мудрість, стійкість і мистецтво жити
Голідей Раян, Генсільман Стівен
449

Людей-любити, речі—використовувати. Іншої ради нема
Джошуа Філдс Міллберн, Раян Нікодемус
349

Стоїцизм на кожен день. 366 роздумів про мудрість, стійкість і мистецтво жити (оновл. вид.)
Раян Голідей , Стівен Генсільман
489

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан
699

Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389

Кордони = Свобода. Як створити кордони, які звільнять тебе без почуття провини
Нгуєн Джозеф
185

Шпигунське виховання. Розвідницькі трюки батькам для науки
Раян Гілзберг, Христина Гілзберг
359

Усі твої досконалості (Безнадійний #3)
Гувер Коллін
499