Еяль Нір, Гувер РаянНа гачку. Як створити продукт, що чіпляє
2017 р. 192 ст. , обкладинка: м
оцінок: 1
розмір: 150x220 мм.
Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків. Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн. Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше… Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг. Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу. — підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі. Нір Еяль викладав психологію споживача в Стенфордському університеті. Наразі консультує компанії зі списку Fortune 500 та пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunchі Psychology Today. Співзасновник стартапів Sunshine Business Development і AdNectar. Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце. Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі. Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача. Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть «як же ми без цього жили». Звичка — це поведінка, яка відбувається несвідомо. Що більше зусиль — чи то фізичних, чи то розумових, — то менша ймовірність того, що це станеться. Розробка товарів, що викликають звикання, — це маніпуляція. Розробникам таких товарів спершу необхідно переконатися, що їхні товари створюють здорові звички, а не нездорові залежності. Кінцевою метою товару, що формує звичку, є вирішення проблеми користувача за допомогою створення асоціації товару чи послуги із джерелом задоволення його конкретної потреби. У галузі безплатних відеоігор стандартною практикою для розробників є відхилення прохання про оплату доти, доки користувачі не почнуть грати постійно й за звичкою. Коли з’являється бажання грати в нову гру й досягати в ній значних успіхів, перетворити звичайних гравців у платоспроможних споживачів значно легше. На продажу віртуальних товарів, додаткових життів, суперсили тощо роблять неабиякі гроші. Не дивно, що соціальні мережі стали такими популярними. Facebook, Twitter, Pinterest і ще кілька сервісів забезпечують понад мільярд людей потужною соціальною винагородою. Публікуючи пост, твіт чи пін, люди прагнуть до соціального схвалення. Отримання соціальної валюти змушує людину постійно повертатися до товару та очікувати більшого. Компанії, що успішно змінюють поведінку людей, пропонують їм вибір між звичним і новим, але зручнішим способом вирішення проблем. Поважаючи свободу користувачів, такі компанії полегшують формування нових звичок і змінюють поведінку назавжди. Старі звички важко відходять, і дуже небагато людей володіють проникливістю, необхідною для того, щоб побачити, як інновації змінюють їхнє рутинне життя. Проте спостерігаючи за першими прихильниками, які вже засвоїли нові віяння, підприємці та розробники можуть виявити напрямки, які здатні перетворитися у мейнстрім. ISBN: 978-617-738-866-0 |
На гачку
Тесса Бейлі
321
Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum
Роман Піхлер
590
Нездоланні. Про збільшення кількості технологій, які призводять до звикання, і про бізнес, який тримає на гачку
Альтер Адам
229
Все починається з нас
Колін Гувер
259
Ці плутані зв'язки
Раян Лексі
669
Кухонний фронт
Раян Дженніфер
459
Веріті + суперобкладинка
Гувер Коллін
639
Серце на шарнірі
Раян Донал
159
Як створити власну країну
Ваєтт Валері
136
Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру
Горовіц Бен
279
Без Меріт
Гувер Коллін
259
Покинь, якщо кохаєш
Гувер Коллін
330
Залишся, якщо кохаєш...
Коллін Гувер
330
Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів
Дінгл Едріан
295
Хронометраж
Кетрін Раян Говард
419
Спогади про нього
Гувер Коллін
489
9 листопада
Гувер Коллін
505
Відвага кличе. Доля допомагає хоробрим
Голідей Раян
389
Ці порожні обітниці
Раян Лексі
669
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Гоффман Грег
495
Татові на щодень. 366 роздумів про батьківство, любов і виховання дітей.
Раян Голідей
429
Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє
Тіль Пітер, Мастерс Блейк
389
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
399
Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами
Раджу Наві, Прабху Джайдіп
378
Стоїцизм на кожен день. 366 роздумів про мудрість, стійкість і мистецтво жити
Голідей Раян, Генсільман Стівен
449
Людей-любити, речі—використовувати. Іншої ради нема
Джошуа Філдс Міллберн, Раян Нікодемус
349
Стоїцизм на кожен день. 366 роздумів про мудрість, стійкість і мистецтво жити (оновл. вид.)
Раян Голідей , Стівен Генсільман
429
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан
699
Шпигунське виховання. Розвідницькі трюки батькам для науки
Раян Гілзберг, Христина Гілзберг
359
Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Кордони = Свобода. Як створити кордони, які звільнять тебе без почуття провини.
Джозеф Нгуєн
185