Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Горовіц Бен Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру

Горовіц Бен

Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру

Наш Формат 2020 р. 224 ст. , обкладинка: тверда
5 оцінок: 1


279 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Уроки корпоративної культури: від Чингісхана до Netflix. Тематика Бізнес, менеджмент, HR, корпоративна культура. Про книгу «Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну
культуру» Бена Горовіца «Слабо» вчитися менеджменту в рабовласника, аутсайдера й убивці?
Божевілля — подумаєте ви. А якщо це будуть люди, які «хакнули» систему і
змінили культуру? Рабовласник організував успішне повстання рабів.
Аутсайдер побудував найбільшу у світі імперію. А злочинець змінив жорстоку
банду: тепер вона допомагає тим, хто вийшов із в’язниці. Саме на цих
прикладах Бен Горовіц виводить моделі культури в організації. Кому сподобається книжка Власникам бізнесу, керівникам усіх рівнів, усім, хто хоче вибудувати в
компанії корпоративну культуру мрії. Чому варто прочитати книгу «Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру» Автор звертається не до ідеальних історій успіху, а до тих, що здавалися
неможливими, але спрацювали. Він знаходить спільне в баченні Чингісхана й
екс-директора «Макдональдс», в епіграфах цитує хіпхоперів і в нестандартний
спосіб переконує, що ви й ваша компанія — це те, що робите. Про автора Бен Горовіц — підприємець, інвестор, співзасновник венчурного фонду
Andreessen Horowitz. Сприяв появі першого інтернет-браузера Mosaic,
працював над одним із перших «хмарних сервісів» Loudcloud і як венчурний
інвестор вкладав у розвиток Airbnb, Facebook, Twitter, Skype та понад 150 інших
компаній. Автор книжки «Безжальна правда про нещадний бізнес» («Наш
Формат»). Книги, схожі за тематикою «Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій
успішності» Ліз Фослейн, Моллі Вест Даффі, «Наш Формат», 2020 рік «Перевага. У чому сила корпоративної культури» Патрік Ленсіоні, «Наш Формат», 2017 рік Відгуки відомих особистостей про книгу «Ви те, що ви робите» Бена Горовіца Горовіц не звертається до звичайного джерела прославляння переможців,
яким є список Fortune 500. Він іде в далекі закутки історії, де знаходить лідерів,
чиї історії розкривають уроки й погляди, що є основою створення культури.
Генрі Луїс Ґейтс, літературний критик, історик На відміну від інших книжок з менеджменту, у цій ви не знайдете порад на
зразок «Просто роби справи А, Б, В — і тебе чекає світове панування». Тут ви
радше прочитаєте: «Пам’ятай, що ідеальної культури не досягти».
Еліас Вьолкер, стратегічний консультант і засновник MinuteHero Цитати Чому етичні правила в компанії мають бути відкриті і прозорі Етика — це насамперед складний вибір. Ви скажете інвесторам невеличку —
«білу» — брехню чи скоротите третину працівників? Ви зазнаєте публічного
сорому через конкурента чи збрешете клієнту? Ви відмовите комусь у
підвищенні зарплати, яка йому потрібна, чи зробите свою компанію трохи
менш справедливою? Важливо, щоб за кожної можливості лідери
пояснювали, що стоїть за їхніми цінностями, бо саме «чому» запам’ятовуються. «Що» — це просто ще одне твердження в купі усіх інших, яких ви
маєте дотримуватись. Як правильно визначити культуру компанії Усі лідери дивуються, коли чують відгуки на зразок «У нас справді жорстока
культура» або «Ми зверхні», та коли вони намагаються дізнатися про це
більше, то стають жертвами принципу невизначеності Гейзенберґа в
менеджменті. Коли ви питаєте своїх менеджерів «Яка в нас культура?», то,
найімовірніше, вони дадуть зважену відповідь, яка покаже вам те, що, на їхню
думку, ви хочете почути і що жодним словом не натякає на те, що, на їхню
думку, ви чути не хочете. Найкращий спосіб зрозуміти вашу культуру — це
подивитись, як поводяться нові працівники. Яка, на їхню думку, поведінка
допоможе їм вписатися, вижити і досягти успіху? Це і буде культурою вашої
компанії.
ISBN: 978-617-7863-84-6
Вікторія Боярина, Юлія Твєрітіна Стосунки в родині. Як стати усвідомленими батьками і сформувати сімейну культуру 978-617-7544-36-3
Стосунки в родині. Як стати усвідомленими батьками і сформувати сімейну культуру
Вікторія Боярина, Юлія Твєрітіна
359
Ваєтт Валері Як створити власну країну 978-617-7579-65-5
Як створити власну країну
Ваєтт Валері
136
Еяль Нір, Гувер Раян На гачку. Як створити продукт, що чіпляє 978-617-738-866-0
На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
Еяль Нір, Гувер Раян
249
Дінгл Едріан Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів 978-966-97554-7-6
Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів
Дінгл Едріан
295
Гоффман Грег Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк 978-617-8203-20-7
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Гоффман Грег
495
Тіль Пітер,  Мастерс Блейк Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє 978-617-8120-90-0
Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє
Тіль Пітер, Мастерс Блейк
389
Раджу Наві, Прабху Джайдіп Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами 978-966-2902-37-2
Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами
Раджу Наві, Прабху Джайдіп
378
Баскомб Ніл Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу 978-617-7489-37-4
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
399
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти 978-617-7388-69-1
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан
699
Портнягін Дмитро Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти 978-617-7559-37-4
Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Джозеф Нгуєн Кордони = Свобода. Як створити кордони, які звільнять тебе без почуття провини.
Кордони = Свобода. Як створити кордони, які звільнять тебе без почуття провини.
Джозеф Нгуєн
185
Ваш кошик порожній