Годін СетПурпурова Корова! Як створити незабутній продукт
Наш Формат 2018 р. 168 ст. , обкладинка: тверда
оцінок: 1
розмір: 140х210 мм.
ТЕМАТИКА Маркетинг, бізнес, продажі. ПРО КНИЖКУ Уявіть, що ви мандруєте автомобілем. За вікном ідилічний заміський пейзаж. На мальовничих пасовищах скубають траву сотні корів. Вам цікаво, але вже хвилин за двадцять ви перестаєте звертати на них увагу. Хай би якими були корови — симпатичними, ідеальними, із чудовим норовом, при гарному освітленні, — вам стає нудно. Ось на що ви звернете увагу — так це на пурпурову корову серед них, і точно її не забудете. Те саме і з продуктами, які ви пропонуєте клієнту. Ми живемо у світі, де більшість продуктів невидимі. Старе правило: створюйте безпечні, посередні продукти і поєднуйте їх із найкращим маркетингом, — перестало працювати. Лише унікальне викликає емоції та інтерес. Виняткове. Нове. Це — Пурпурова Корова. Книжку перекладено 36-ма мовами ДЛЯ КОГО КНИЖКА Книжка для маркетологів, фахівців із запуску нових продуктів на ринок, підприємців, які планують починати, або розвивають власну справу. ЧОМУ ЦЕ ВИДАННЯ Ця книжка допоможе створювати унікальні продукти, варті того, щоб про них говорили, а також поглянути по- новому на вашу маркетингову стратегію. ПРО АВТОРА Сет Ґодін — американський підприємець, маркетолог, лектор. Був засновником компанії Yoyodyne, яку придбала Yahoo!. Ґодін — автор популярного бізнес-блогу sethgodin.com та 18 книжок, серед яких «Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?» («Наш формат», 2016), «Усі ми трохи дивакуваті: міф про масовість та кінець конформізму» («Наш формат», 2016). КНИЖКИ НА СХОЖУ ТЕМАТИКУ «Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри», Раян Голідей, «Наш формат», 2017 рік «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік «На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік ВІДГУКИ Сет Ґодін перевернув наші погляди на маркетинг, роботу та зміни, що відбуваються навколо нас. Selling Power Про що ніколи не говорять клієнти? Вони ніколи і нікому не розповідають про посередні продукти, сервіс чи компанії. Посередність — це смерть, швидка чи повільна. Єдине, що здатне захопити клієнтів сьогодні, — ваша винятковість. Це те, що включає бажання володіти і ділитись. Тож шукайте власну Пурпурову Корову! Олена Мальцева, викладачка курсу маркетингу в Києво-Могилянській бізнес-школі kmbs ЦИТАТИ Про рекламу на ТВ Телевізійно-промисловий комплекс проіснував півстоліття, це довго. Так довго, що немає вже тих людей, які розробляли такі успішні стратегії та рекламу. Нікого не лишилося у Philip Morris чи General Foods, хто пам’ятав би життя ще до того, як телебачення створило цих бюрократичних монстрів. І тут-то й приховано проблему. Телевізійно-промисловий комплекс спливає за водою, і більшість маркетологів гадки не мають, як цьому зарадити. Щодня компанії витрачають мільйони на відродження славних днів телевізійно-промислового комплексу. І щодня вони зазнають невдачі. Про продукти-лідери Наздогнати лідера важко, тому що лідером стає той, хто зробив щось незвичайне. А це незвичайне вже зайняте — тільки-но ви візьметеся за нього, воно більше не буде незвичайним. Про нову еру маркетингу Маркетинг у посттелевізійному світі більше не полягає в тому, щоб зробити продукт привабливим, цікавим, приємним чи кумедним після його задуму і створення. Він полягає в першу чергу в тому, щоб спроектувати цю річ так, аби вона змогла стати вірусом. ISBN: 978-617-7552-57-3 |
На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
Еяль Нір, Гувер Раян
249
Барва пурпурова
Еліс Вокер
315
Пробуй, не зупиняйся. Коли ви востаннє робили щось уперше?
Годін Сет
179
Agile продукт-менеджмент за допомогою Scrum
Роман Піхлер
590
Як створити власну країну
Ваєтт Валері
136
Ви те, що ви робите. Як створити корпоративну культуру
Горовіц Бен
279
Развлекательная настольная игра "Корова"
135
Аплікації для малят. Корова
16
Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів
Дінгл Едріан
295
Рожева корова
60
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Гоффман Грег
495
Від нуля до одиниці. Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє
Тіль Пітер, Мастерс Блейк
389
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
399
Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами
Раджу Наві, Прабху Джайдіп
378
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Остервальдер Александер, Піньє 1в, Бернарда Грег, Сміт Алан
699
Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Кордони = Свобода. Як створити кордони, які звільнять тебе без почуття провини.
Джозеф Нгуєн
185