Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Світвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Світвуд Адель

Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Наш формат 2019 р. 152 ст. , обкладинка: переплет
розмір: 140x210 мм.
5 оцінок: 1
Продано, немає в наявності


242 грн.
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.
ISBN: 978-617-7730-13-1
Олексій Філановский Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн» 978-617-09-3889-3
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Адель Фабер і Блейн Мазліш Як говорити, щоб діти нас слухали. Як слухати, щоб діти з нами говорили 978-966-938-243-6
Як говорити, щоб діти нас слухали. Як слухати, щоб діти з нами говорили
Адель Фабер і Блейн Мазліш
289
Ваш кошик порожній