Світвуд АдельМаркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними
Наш формат 2019 р. 152 ст. , обкладинка: переплет
оцінок: 1
розмір: 140x210 мм.
Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами. ISBN: 978-617-7730-13-1 |
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Брати-сестри без суперництва: Як допомогти власним дітям жити в злагоді
Адель Фабер і Елейн Мазліш
229
Як говорити, щоб діти нас слухали. Як слухати, щоб діти з нами говорили
Адель Фабер і Блейн Мазліш
289