КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Олексій Філановский Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»

Олексій Філановский

Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»

#PROBusiness

Фабула 2018 р. 304 ст. , обкладинка: Тверда
розмір: 130х200 мм.
5 оцінок: 1
Продано, немає в наявності


259 грн.
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Книга Олексія Філановського — не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово «Головна» у її назві вказує передусім на те, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов'язані з маркетингом,— живим, мінливим і рухомим, наче ртуть. Важливо — мова тут іде про наші українські реалії, наші ринки, наших споживачів і наші культурні парадигми.
Книга буде цікавою й корисною підприємцям і державним службовцям, маркетологам і рекламістам, студентам і управлінцям, тим, хто збирається змінити професію, і тим, хто має намір змінити все навколо — починаючи з власної компанії.
Саме таке завдання поставив перед собою автор — й успішно його реалізував.
 
Автор книги пропрацював в маркетингу на топ-позиціях 17 років. За цей час йому довелося познайомитися з 17 різними ринками, попрацювати з 41 брендом, створити з нуля 14 торгових марок, багато з яких входили в рейтинг найдорожчих в країні.
ISBN: 978-617-09-3889-3
Джеймс Вуд, Корі Когон, Сьюзетт Блейкмор Керування проектами для «неофіційних» проект-менеджерів. Серія «Нон-фікшн» 978-617-09-4051-3
Керування проектами для «неофіційних» проект-менеджерів. Серія «Нон-фікшн»
Джеймс Вуд, Корі Когон, Сьюзетт Блейкмор
249
Бертран Гобен За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів «Ашан. Серія «Нон-фікшн» 978-617-09-3521-2
За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів «Ашан. Серія «Нон-фікшн»
Бертран Гобен
199
Світвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними 978-617-7730-13-1
Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними
Світвуд Адель
219
Алексей Филановский Главная маркетинговая книга от Алексея Филановского 978-617-09-3888-6
Главная маркетинговая книга от Алексея Филановского
Алексей Филановский
245
Кононенко Олексій 18+.  Книга 1 978-966-03-8170-4
18+. Книга 1
Кононенко Олексій
219
Васильєв Олексій Миколайович Програмування мовою Java 978-966-10-5879-7
Програмування мовою Java
Васильєв Олексій Миколайович
399
Грушевський Михайло 10. Кн. II : Серія “Історичні студії та розвідки” (1930— 1934) ; Серія “Рецензії та огляди” (1924—1930) 978-966-603-922-7
10. Кн. II : Серія “Історичні студії та розвідки” (1930— 1934) ; Серія “Рецензії та огляди” (1924—1930)
Грушевський Михайло
169
Толстой Олексій Золотий ключик, або Пригоди Буратіно 978-617-09-2309-7
Золотий ключик, або Пригоди Буратіно
Толстой Олексій
122
Лі Річ Міфи про PR 978-617-09-6073-3
Міфи про PR
Лі Річ
238
Павло Авраамов Стратегія Ґо 978-617-09-5451-0
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
279
Бакал Сафі Шалені задуми 978-617-09-6156-3
Шалені задуми
Бакал Сафі
239
Кремадес Алехандро Мистецтво фандрейзингу 978-617-09-5448-0
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
259
Ідріс Муті Брендинг за 60 хвилин 978-617-09-5265-3
Брендинг за 60 хвилин
Ідріс Муті
259
Ліллей Рой Як взаємодіяти з проблемними людьми 978-617-09-6111-2
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
259
Чет Голмс Iдеальна машина продажiв 978-617-09-3857-2
Iдеальна машина продажiв
Чет Голмс
259
Брайс Г. Гоффман Червона команда 978-617-09-6384-0
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
239
Адізес Іцхак Сила протилежностей 978-617-09-5034-5
Сила протилежностей
Адізес Іцхак
150
Гелліген Браян Вхідний маркетинг 978-617-09-6433-5
Вхідний маркетинг
Гелліген Браян
259
Дуглас ван Праєт Несвідомий брендинг 978-617-09-6158-7
Несвідомий брендинг
Дуглас ван Праєт
238
Зіглар Зіг Секрети укладання угод 978-617-09-5036-9
Секрети укладання угод
Зіглар Зіг
259
Роулз Деніел Цифровий брендинг 978-617-09-6430-4
Цифровий брендинг
Роулз Деніел
238
Вусик Олексій Сергійович Словник синонімів української мови: понад 2500 синонімічних гнізд 978-966-10-2353-5
Словник синонімів української мови: понад 2500 синонімічних гнізд
Вусик Олексій Сергійович
209
Браян Р. Літтл Я, моє «я» та ми 978-617-09-3948-7
Я, моє «я» та ми
Браян Р. Літтл
195
Адізес Іцхак Як подолати кризу управління 978-617-09-4963-9
Як подолати кризу управління
Адізес Іцхак
239
Гейгі Джесіка Мистецтво війни в ілюстраціях 978-617-09-5130-4
Мистецтво війни в ілюстраціях
Гейгі Джесіка
309
Алан Філліпс, Ізадор Шарп FOUR SEASONS 978-617-09-5450-3
FOUR SEASONS
Алан Філліпс, Ізадор Шарп
239
Вествуд Джон Як скласти маркетинговий план 978-617-09-6382-6
Як скласти маркетинговий план
Вествуд Джон
259
Марк Сидоній Фалкс Як керувати рабами 978-617-09-5283-7
Як керувати рабами
Марк Сидоній Фалкс
150
Денис Каплунов Як писати комерційну пропозицію 978-617-09-5131-1
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
269
Денис Каплунов Нейрокопірайтинг 978-617-09-4211-1
Нейрокопірайтинг
Денис Каплунов
259
Мортімер Ієн Століття змін 978-617-09-4040-7
Століття змін
Мортімер Ієн
279
Мері Роуч Вояки 978-617-09-4209-8
Вояки
Мері Роуч
179
Ден Кеннеді Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів 978-617-09-5452-7
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
259
Джек Траут, Стів Рівкін Диференціюйся або помри 978-617-09-5384-1
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
309
Енді Мілліган, Саймон Бейлі Міфи про брендинг 978-617-09-6010-8
Міфи про брендинг
Енді Мілліган, Саймон Бейлі
239
Бейтс Боб Маленька книжка великих коучингових моделей 978-617-09-5630-9
Маленька книжка великих коучингових моделей
Бейтс Боб
245
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді Стратегія, що працює 978-617-09-5126-7
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
260
Самойленко Наталія Їж, Пий, Худни 978-617-7563-42-5
Їж, Пий, Худни
Самойленко Наталія
329
Джон К. Максвелл 5 рівнів лідерства  978-617-09-3891-6
5 рівнів лідерства
Джон К. Максвелл
260
Марк Розін Успіх без стратегії 978-617-09-3856-5
Успіх без стратегії
Марк Розін
259
Аджа Рейден Засліплені блиском 978-617-09-3931-9
Засліплені блиском
Аджа Рейден
259
Збігнєв Бжезінський Велика шахівниця 978-617-09-3936-4
Велика шахівниця
Збігнєв Бжезінський
259
Інгліс Марк Без ніг на Еверест 978-966-03-9345-5
Без ніг на Еверест
Інгліс Марк
232
Бенні Льюїс Вільно за 3 місяці 978-617-09-3962-3
Вільно за 3 місяці
Бенні Льюїс
210
Еріксон Томас Мій бос — ідіот 978-966-03-9274-8
Мій бос — ідіот
Еріксон Томас
229
Мерило Яника Я от Яники 978-966-03-9426-1
Я от Яники
Мерило Яника
239
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості Посібник із креативного мислення 978-617-09-6072-6
Посібник із креативного мислення
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості
259
Антонов-Овсеенко Антон Смерть 978-966-03-8673-0
Смерть
Антонов-Овсеенко Антон
309
Стенлі Маркус Магазин моєї мрії 978-617-09-3893-0
Магазин моєї мрії
Стенлі Маркус
259
Томас Мартін Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа 978-617-09-6383-3
Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа
Томас Мартін
239
Кононенко Олексій Могилянський Михайло Лермонтов Михайло Наваррська Маргарита Бунін Іван Боккаччо Джованні Вольтер 18+.  Книга 2 978-966-03-8559-7
18+. Книга 2
Кононенко Олексій Могилянський Михайло Лермонтов Михайло Наваррська Маргарита Бунін Іван Боккаччо Джованні Вольтер
219
Майк Байстер, Крістін Лоберг Сила забування 978-617-09-3921-0
Сила забування
Майк Байстер, Крістін Лоберг
199
Джеймс Вумек, Деніел Джонс Ощадливе виробництво 978-617-09-3892-3
Ощадливе виробництво
Джеймс Вумек, Деніел Джонс
279
Шаткін П. Джесс Народжені бути вільними 978-617-7563-54-8
Народжені бути вільними
Шаткін П. Джесс
285
Роуч Мері Злюб. Як парувалися наука й секс 978-617-09-4208-1
Злюб. Як парувалися наука й секс
Роуч Мері
179
Метт Гейг Чому варто жити далі 978-617-09-3854-1
Чому варто жити далі
Метт Гейг
199
Показати ще...
Ваш кошик порожній