![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Шарп БайронЯк зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Наш Формат 2019 р. 240 ст. , обкладинка: т
оцінок: 1
розмір: 140х210 мм.
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу. У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту. ISBN: 978-617-7730-33-9 |

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Шарп Байрон
270

Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Байрон Шарп
289

Гра в бренди
Філановський Олексій
165

Навколо світу з Інгридиками. Смачна пригода
Джо Шарп, Зої Бейзер
329

Дон Жуан
Байрон Джордж Гордон
149

Дон-Жуан
Джордж Гордон Ноэл Байрон
109

Шпионский узник: Поэмы, стихотворения
Байрон Джордж Гордон

Дон-Жуан; Паломничество Чайльд-Гарольда
Байрон Джордж Гордон
239

Любити те, що є. Чотири питання, які можуть змінити ваше життя
Байрон Кейті
185

Дидактична гра. Що з чого виробляють?
100

Усе, чого ми бажали
Емілі Гіффін
125

Для чого потрібні котлети?
Гловінська Аніта
110

Фінські уроки 2.0: Чого може навчитися світ з освітніх змін у Фінляндії
Салберґ Пасі
195

58-ма. Невилучене. Історії людей, які пережили те, чого ми найбільше боїмося
Ганна Артем’єва, Олена Рачова
189

Право на помилку. 25 успішних жінок розповідають про те, чого їх навчили власні помилки
Бекол Джессіка
265

Иван Бунин. Стихотворения и переводы
Смирнов Владимир, Бунин Иван, Джордж Гордон Ноэл Байрон, Теннисон Альфред, Леконт де Лиль
89

Мрій правильно. Як зрозуміти, чого ти насправді бажаєш і як цього досягти
Сміт Барбара, Шер Барбара
129