![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Шарп БайронЯк зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Наш Формат 2019 р. 240 ст. , обкладинка: т
оцінок: 1
розмір: 140х210 мм.
Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу. У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту. ISBN: 978-617-7730-33-9 |

Гра в бренди
Філановський Олексій
165

Що знають мої кістки: записки про зцілення від сильної травми
Фу Стефані
645

Чому? Чого? Навіщо? Який це колір? 2-4 роки
Рюбель Доріс
499

Чому? Чого? Навіщо? Що робить принцеса? (2-4 роки)
Ерне Андреа
399

Чому? Чого? Навіщо? Поліція (2-4 роки)
Ерне Андреа
499

Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255

Частота Покоління Z. Як бренди налаштовуються на неї і здобувають довіру споживачів
Вітт Грегг, Берд Дерек
175

Навколо світу з Інгридиками. Смачна пригода
Джо Шарп, Зої Бейзер
379

Що? Як? Із чого? Шоколад, склянка, виделка, джинси
Меламед Геннадій
479

Корисні казки. Для чого потрібні лікарі?
Олена Йігітер
155

Чому? Чого? Навіщо? Форми і протилежності. 2-4 роки
Ерне Андреа
499

58-ма. Невилучене. Історії людей, які пережили те, чого ми найбільше боїмося
Ганна Артем’єва, Олена Рачова
189
З чого починається людина: оповідання, казки, Улюблені вірші
упор. Г.М. Кирпа
125

Як давати собі раду. Чого ми навчилися за 50 книжками із саморозвитку
Джолента Грінберг, Кристен Майнзер
230

Роби те, що складно. І досягнеш того, чого прагнеш
Магнесс Стів
399
Аутизм
Понтіс Марко
489
ОВР. Опозиційно-викличний розлад
Мураторі Пєтро
489
Гіперактивність. Імпульсивність і неуважність.
Пеціка Сара
489
ОВР. Опозиційно-викличний розлад
Даффі Джанлука
489

Несподіваний Іслам. Історія про Аладдіна: те,чого ми не бачимо
Назаренко Роман
275
СДУГ.Синдром дефіциту уваги та гіперактивності
Арканджелі Донателла
489

Книжка з мех-м.Перша книж.з рух.елем-ми.Із чого це зроблено.Дивись,читай,крути,штовхай(
315

Розумні картки. Із чого це зроблено. 30 карток
159