КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70
Наприклад: Кінг...
Шарп Байрон Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

Шарп Байрон

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

Наш Формат 2019 р. 240 ст. , обкладинка: т
розмір: 140х210 мм.
5 оцінок: 1


270 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.
ISBN: 978-617-7730-33-9
Шарп Байрон Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи 978-617-7730-33-9
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Шарп Байрон
270
Байрон Шарп Как растут бренды. О чем не знают маркетологи 978-5-00100-402-8
Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Байрон Шарп
289
Джо Шарп, Зої Бейзер Навколо світу з Інгридиками. Смачна пригода 978-617-7563-57-9
Навколо світу з Інгридиками. Смачна пригода
Джо Шарп, Зої Бейзер
329
Байрон Джордж Гордон Дон Жуан 966-03-1554-6
Дон Жуан
Байрон Джордж Гордон
149
Джордж Гордон Ноэл Байрон Дон-Жуан 978-5-699-53354-1
Дон-Жуан
Джордж Гордон Ноэл Байрон
109
Байрон Джордж Гордон Шпионский узник: Поэмы, стихотворения 978-966-03-3730-5
Шпионский узник: Поэмы, стихотворения
Байрон Джордж Гордон
Байрон Джордж Гордон Дон-Жуан; Паломничество Чайльд-Гарольда 978-5-699-45128-9
Дон-Жуан; Паломничество Чайльд-Гарольда
Байрон Джордж Гордон
239
Байрон Кейті Любити те, що є. Чотири питання, які можуть змінити ваше життя 978-617-7646-23-4
Любити те, що є. Чотири питання, які можуть змінити ваше життя
Байрон Кейті
185
 Дидактична гра. Що з чого виробляють?
Дидактична гра. Що з чого виробляють?
100
Авторська група
Знайди та збери. Що з чого?
Авторська група "Маг"
42
Гловінська Аніта Для чого потрібні котлети? 978-966-429-493-2
Для чого потрібні котлети?
Гловінська Аніта
110
Данем Ліна Не така дівчина. Молода жінка розповідає, чого вона «навчилася» 978-617-690-696-4
Не така дівчина. Молода жінка розповідає, чого вона «навчилася»
Данем Ліна
119
Салберґ Пасі Фінські уроки 2.0: Чого може навчитися світ з освітніх змін у Фінляндії 978-617-09-3344-7
Фінські уроки 2.0: Чого може навчитися світ з освітніх змін у Фінляндії
Салберґ Пасі
195
Ганна Артем’єва, Олена Рачова 58-ма. Невилучене. Історії людей, які пережили те, чого ми найбільше боїмося 978-617-690-592-9
58-ма. Невилучене. Історії людей, які пережили те, чого ми найбільше боїмося
Ганна Артем’єва, Олена Рачова
189
Бекол Джессіка Право на помилку. 25 успішних жінок розповідають про те, чого їх навчили власні помилки 978-966-97639-8-3
Право на помилку. 25 успішних жінок розповідають про те, чого їх навчили власні помилки
Бекол Джессіка
265
Шер Барбара Мистецтво мріяти. Як отримати те, чого насправді бажаєш 978-617-12-1484-2
Мистецтво мріяти. Як отримати те, чого насправді бажаєш
Шер Барбара
140
Смирнов Владимир, Бунин Иван, Джордж Гордон Ноэл Байрон, Теннисон Альфред, Леконт де Лиль Иван Бунин. Стихотворения и переводы 978-5-699-30225-3
Иван Бунин. Стихотворения и переводы
Смирнов Владимир, Бунин Иван, Джордж Гордон Ноэл Байрон, Теннисон Альфред, Леконт де Лиль
89
Сміт Барбара, Шер Барбара Мрій правильно. Як зрозуміти, чого ти насправді бажаєш і як цього досягти 978-617-12-2301-1
Мрій правильно. Як зрозуміти, чого ти насправді бажаєш і як цього досягти
Сміт Барбара, Шер Барбара
129
Ваш кошик порожній