Вітт Грегг, Берд ДерекЧастота Покоління Z. Як бренди налаштовуються на неї і здобувають довіру споживачів
Віват 2022 р. 304 ст. , обкладинка: палітурка
оцінок: 1
розмір: 150x205 мм.
Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді. У КНИЖЦІ ВИ ЗНАЙДЕТЕ: • особливості мислення покоління Z; • специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах; • рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність; • знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на основі вашого бренду. ISBN: 978-966-982-220-8 |
Гра в бренди
Філановський Олексій
165
Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Вітт Стівен
269
Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255
Черептон Крутій. Безликі. Книга 3
Денді Дерек
199
Черептон Крутій. Гра з вогнем. Книга 2
Ленді Дерек
249
Оппенгеймер. Тріумф і трагедія Американського Прометея
Кай Берд, Мартін Шервін
649
Покоління крицевих(з автографом автора)
Андрусяк Михайло
399
Покоління сміливих. Україна. 25 років незалежності
Кокотюха Андрій
214
Дофамінове покоління. Де межа між болем і задоволенням
Анна Лембке
389
Книга Дар психотерапії. Відкритий лист до нового покоління терапевтів та їхніх пацієнтів
Ялом Ірвін
639
Крихкість інтернет-покоління. Як тепличне виховання шкодить сучасній молоді
Ґрег Лук'янофф, Джонатан Гайдт
319
Покоління Z на роботі
Стіллман Йона Стіллман Девід
390
Покоління джинс. Втекти з СРСР
Турашвілі Дато
49