КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Бізнес

КМ-Букс 2019 р. 208 ст. , обкладинка: м'яка
розмір: 84х108/32 (130х200 мм) мм.
5 оцінок: 1


139 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Посібник для кожного спеціаліста з маркетингу, насичений інформацією про найсучасніші тенденції галузі.

Кожні кілька років постає яка-небудь ''нова'' течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркето-логи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. ''Маркетинг 4.0'' містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра - у світі, де стрімко зростає взаємо-пов'язаність спільнот та постають нові технології.

''Філ Котлер тримає руку на пульсі маркетингу як ніхто інший. Його здатність виявляти та пояснювати нові тенденції та події маркетингового світу справді вражає. І знову, видавши ''Маркетинг 4.0'', Котлер та його співавтори торують нову доріжку до успіху на ринку. Ця книга-саме та, яку обов'язково слід прочитати цього року''. - Кевін Лейн Келлер, професор маркетингу в Бізнес-школі імені Е. Така.

Філіп Котлер - всесвітньо відомий гуру маркетингу, член правління ''Американської асоціації маркетингу'', Заслужений професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л. Келлога при Північно-Західному університеті, консультант з питань маркетингової стратегії таких відомих компаній як IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, консультант урядових організацій з питань розвитку національної економіки, автор та співавтор понад 50 книг з маркетингу та менеджменту, і більше 100 статей для провідних журналів!
Книги Філіпа Котлера перекладено на більше ніж 25 мов!
Філіп Котлер зіграв головну роль у формуванні маркетингу як дисципліни - в Америці та у всьому світі. Він зібрав воєдино і систематизував усі знання про маркетинг, які до цього належали до царини різних наук.
Єдиний автор, хто тричі удостоювався щорічної премії ''Alpha Kappa Psi'', що присвоюється за найкращу статтю для ''Journal of Marketing''. Має безліч звань і нагород ?? за видатний внесок в маркетинг.
Його ім'я - синонім маркетингу, його нагороди важко перерахувати, його підручники студіюють всі економісти світу!
Батьки Філіпа Котлера родом з України. Вони емігрували до Чикаго у 1917-му, де Філіп Котлер і народився.

ISBN: 978-966-948-334-8
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового 978-966-948-334-8
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван
139
Левитас Александр Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно 978-5-00057-730-1
Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно
Левитас Александр
202
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим Согласовано!  Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг 978-5-00057-797-4
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
179
Орлова Любовь Вся нумерология от даты и судьбы до цифрового анализа 978-985-18-4037-9
Вся нумерология от даты и судьбы до цифрового анализа
Орлова Любовь
95
Котлер Стивен Азимут бегства 5-17-031340-3
Азимут бегства
Котлер Стивен
89
Стівен Котлер, Джеймі Уіл Викрадачі вогню. Таємна революція змінених станів 978-617-7544-00-4
Викрадачі вогню. Таємна революція змінених станів
Стівен Котлер, Джеймі Уіл
205
Філіп де Кемметер Тато на зв’язку 978-617-7329-06-9
Тато на зв’язку
Філіп де Кемметер
72
Лабро Філіп Ці люди... 978-966-2961-67-6
Ці люди...
Лабро Філіп
59
Еріа Філіп Зіпсовані діти 978-617-09-3943-2
Зіпсовані діти
Еріа Філіп
155
Дік К. Філіп Повне зібрання короткої прози Том 1 9786177585076
Повне зібрання короткої прози Том 1
Дік К. Філіп
349
Ден Гарднер,                                                                                                                                                         														Філіп Тетлок Суперпрогнозування. Мистецтво та наука передбачення 978-617-738-882-0
Суперпрогнозування. Мистецтво та наука передбачення
Ден Гарднер, Філіп Тетлок
215
Питер Фердинанд Друкер Пять ключевых вопросов Друкера. Отвечают Джим Коллинз, Филип Котлер и другие гуру менеджмента 978-5-00057-376-1
Пять ключевых вопросов Друкера. Отвечают Джим Коллинз, Филип Котлер и другие гуру менеджмента
Питер Фердинанд Друкер
189
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху 978-966-982-036-5
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
230
Манн Ігор Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів 978-617-577-157-0
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Манн Ігор
269
Михайло Старицький. Іван Карпенко-Карий. Іван Кочерга Українська драматургія XIX—XX століть 966-00-0505-9
Українська драматургія XIX—XX століть
Михайло Старицький. Іван Карпенко-Карий. Іван Кочерга
65
Сендс Філіп Східно-Західна вулиця. Повернення до Львова 978-617-679-440-0
Східно-Західна вулиця. Повернення до Львова
Сендс Філіп
155
Голідей Раян Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри 978-617-7552-06-1
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199
Юн Эдди Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса 978-5-00100-852-1
Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
169
Эяль Нир На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки 978-5-00100-554-4
На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Эяль Нир
179
Філіп Г’юстон, Майкл Флойд, Сьюзен Карнісеро, Дон Теннант Анатомія брехні: колишні офіцери ЦРУ навчають визначати обман
Анатомія брехні: колишні офіцери ЦРУ навчають визначати обман
Філіп Г’юстон, Майкл Флойд, Сьюзен Карнісеро, Дон Теннант
149
Серновиц Энди Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить 978-5-91657-627-6
Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить
Серновиц Энди
140
Левитас Александр Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии 978-5-91657-259-9
Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии
Левитас Александр
315
Іван Барщевський, Іван Липа Антологія української містичної прози 978-966-03-8110-0
Антологія української містичної прози
Іван Барщевський, Іван Липа
112
Рот Філіп Американська пастораль 978-617-12-4327-9
Американська пастораль
Рот Філіп
139
Микйтенко Іван Микйтенко Іван. «Вуркагани» та інші твори 978-966-672-401-7
Микйтенко Іван. «Вуркагани» та інші твори
Микйтенко Іван
39
Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко, Михайло Коцюбинський, Іван Котляревський Джерело української класики 978-617-12-5786-3
Джерело української класики
Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко, Михайло Коцюбинський, Іван Котляревський
149
Багряний Іван Багряний Іван. Вибрані твори 978-966-672-771-1
Багряний Іван. Вибрані твори
Багряний Іван
39
Манн Игорь Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов 978-5-91657-618-4
Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов
Манн Игорь
245
Друкер Пітер Ефективний керівник 978-617-7535-83-5
Ефективний керівник
Друкер Пітер
162
Горовіц Бен Безжальна правда про нещадний бізнес 978-617-7279-21-0
Безжальна правда про нещадний бізнес
Горовіц Бен
199
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий Делай новое 978-5-00100-280-2
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Гільбо Кріс Стартап на $100. Як перетворити хобі на бізнес 978-617-7513-60-4
Стартап на $100. Як перетворити хобі на бізнес
Гільбо Кріс
205
Ворілоу Джон Бізнес під ключ. Як створити компанію, що працюватиме без вас 978-617-7552-94-8
Бізнес під ключ. Як створити компанію, що працюватиме без вас
Ворілоу Джон
168
Аріелі Ден Чесно про (не)чесність 978-617-679-707-4
Чесно про (не)чесність
Аріелі Ден
155
Меєр Денні Прошу до столу. Як працює ресторанний бізнес 978-617-7730-25-4
Прошу до столу. Як працює ресторанний бізнес
Меєр Денні
270
Мацушіта Коносуке Шлях 978-617-679-612-1
Шлях
Мацушіта Коносуке
159
Сільбігер Стівен МВА за 10 днів 978-617-679-593-3
МВА за 10 днів
Сільбігер Стівен
285
Сунь-дзи Мистецтво війни 978-617-679-145-4
Мистецтво війни
Сунь-дзи
85
 Про іновації. Harvard Business Review: 10 найкращих статей 978-966-948-012-5
Про іновації. Harvard Business Review: 10 найкращих статей
140
Карачина Марі Never Stop 978-617-679-487-5
Never Stop
Карачина Марі
215
Аріелі Ден Передбачувана ірраціональність 978-617-679-499-8
Передбачувана ірраціональність
Аріелі Ден
165
Смарт Роланд Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу 978-617-12-4659-1
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
Смарт Роланд
179
Теркел Брюс Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших 978-617-577-153-2
Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Теркел Брюс
329
Суніл Гупта Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу 978-966-948-210-5
Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу
Суніл Гупта
337
Туск Катажина Твій стиль 978-617-679-486-8
Твій стиль
Туск Катажина
295
Фокс Кейт Спостерігаючи за англійцями 978-617-679-562-9
Спостерігаючи за англійцями
Фокс Кейт
215
Гілберт Елізабет Велика магія 978-617-679-414-1
Велика магія
Гілберт Елізабет
155
 Про управління персоналом. Harvard Business Review: 10 найкращих статей 978-966-948-011-8
Про управління персоналом. Harvard Business Review: 10 найкращих статей
145
Ален де Боттон Мистецтво подорожі 978-617-679-547-6
Мистецтво подорожі
Ален де Боттон
125
Карен Вікрі Нетворкінг для інтровертів Поради для комфортної та ефективної комунікації 978-966-982-067-9
Нетворкінг для інтровертів Поради для комфортної та ефективної комунікації
Карен Вікрі
110
Нейт Сілвер Сигнал та шум. Чому більшість прогнозів виявляються хибними 978-617-7535-20-0
Сигнал та шум. Чому більшість прогнозів виявляються хибними
Нейт Сілвер
216
Лі Куан Ю Із третього світу в перший. Історія Сингапуру. 1965-2000 рр. 978-617-7409-00-6
Із третього світу в перший. Історія Сингапуру. 1965-2000 рр.
Лі Куан Ю
299
Кавасакі Гай Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі 978-966-982-136-2
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Кавасакі Гай
169
Стоянович Роман Фріланс на західному ринку – як розпочати та досягти успіху! 2-ге видання 978-617-7535-43-9
Фріланс на західному ринку – як розпочати та досягти успіху! 2-ге видання
Стоянович Роман
85
Деттер Даг, Фьольстер Стефан Державне багатство народів 978-617-679-426-4
Державне багатство народів
Деттер Даг, Фьольстер Стефан
119
Савка Мар'яна 12 неймовірних жінок: про цінності, які творять людину 978-617-679-397-7
12 неймовірних жінок: про цінності, які творять людину
Савка Мар'яна
109
Показати ще...
Ваш кошик порожній