![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван СетьяванМаркетинг 4.0. Від традиційного до цифровогоБізнес
КМ-Букс 2019 р. 208 ст. , обкладинка: м'яка
оцінок: 1
розмір: 84х108/32 (130х200 мм) мм.
Посібник для кожного спеціаліста з маркетингу, насичений інформацією про найсучасніші тенденції галузі. Кожні кілька років постає яка-небудь ''нова'' течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркето-логи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. ''Маркетинг 4.0'' містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра - у світі, де стрімко зростає взаємо-пов'язаність спільнот та постають нові технології. ''Філ Котлер тримає руку на пульсі маркетингу як ніхто інший. Його здатність виявляти та пояснювати нові тенденції та події маркетингового світу справді вражає. І знову, видавши ''Маркетинг 4.0'', Котлер та його співавтори торують нову доріжку до успіху на ринку. Ця книга-саме та, яку обов'язково слід прочитати цього року''. - Кевін Лейн Келлер, професор маркетингу в Бізнес-школі імені Е. Така. Філіп Котлер - всесвітньо відомий гуру маркетингу, член правління ''Американської асоціації маркетингу'', Заслужений професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л. Келлога при Північно-Західному університеті, консультант з питань маркетингової стратегії таких відомих компаній як IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, консультант урядових організацій з питань розвитку національної економіки, автор та співавтор понад 50 книг з маркетингу та менеджменту, і більше 100 статей для провідних журналів! Книги Філіпа Котлера перекладено на більше ніж 25 мов! Філіп Котлер зіграв головну роль у формуванні маркетингу як дисципліни - в Америці та у всьому світі. Він зібрав воєдино і систематизував усі знання про маркетинг, які до цього належали до царини різних наук. Єдиний автор, хто тричі удостоювався щорічної премії ''Alpha Kappa Psi'', що присвоюється за найкращу статтю для ''Journal of Marketing''. Має безліч звань і нагород ?? за видатний внесок в маркетинг. Його ім'я - синонім маркетингу, його нагороди важко перерахувати, його підручники студіюють всі економісти світу! Батьки Філіпа Котлера родом з України. Вони емігрували до Чикаго у 1917-му, де Філіп Котлер і народився. ISBN: 978-966-948-334-8 |

Латеральный маркетинг: Технология поиска революционных идей
Котлер Филип
140

Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Котлер Филип
140

Маркетинг по Котлеру. Как создать, завоевать и удержать рынок
Котлер Филип
180

300 ключевых вопросов маркетинга: отвечает Филип Котлер
Котлер Филип
140

Экспресс-маркетинг. Быстро, конкретно, прибыльно
Левитас Александр
202

Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
179

Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
339

Вся нумерология от даты и судьбы до цифрового анализа
Орлова Любовь
95

Азимут бегства
Котлер Стивен
89

Десять смертных грехов маркетинга
Котлер Филип
110

Викрадачі вогню. Таємна революція змінених станів
Стівен Котлер, Джеймі Уіл
205

Тато на зв’язку
Філіп де Кемметер
72

Зіпсовані діти
Еріа Філіп
155

Два життя Зідана
Філіп Жан, Форт Патрік
239

Повне зібрання короткої прози Том 1
Дік К. Філіп
349

Суперпрогнозування. Мистецтво та наука передбачення
Ден Гарднер, Філіп Тетлок
215

Вхідний маркетинг
Гелліген Браян
259

Пять ключевых вопросов Друкера. Отвечают Джим Коллинз, Филип Котлер и другие гуру менеджмента
Питер Фердинанд Друкер
189

Ефект Люцифера. Чому хороші люди чинять зло
Зімбардо Філіп
299

Українська драматургія XIX—XX століть
Михайло Старицький. Іван Карпенко-Карий. Іван Кочерга
65

Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
230

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Манн Ігор
269

Східно-Західна вулиця. Повернення до Львова
Сендс Філіп
155

Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Голідей Раян
199

Суперпотребители. Кто это и почему они так важны для вашего бизнеса
Юн Эдди
169

На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Эяль Нир
179

Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
Бринкер Скотт
170

Антологія української містичної прози
Іван Барщевський, Іван Липа
112

Микйтенко Іван. «Вуркагани» та інші твори
Микйтенко Іван
39

Американська пастораль
Рот Філіп
139

Джерело української класики
Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко, Михайло Коцюбинський, Іван Котляревський
149

Багряний Іван. Вибрані твори
Багряний Іван
39

Морськосвинський детектив і Іван Андрусяк
Андрусяк Іван
175

Маркетинг без бюджета. 50 работающих инструментов
Манн Игорь
245

Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162

Безжальна правда про нещадний бізнес
Горовіц Бен
199

Ефективний керівник
Друкер Пітер
162

Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу
Смарт Роланд
179

МВА за 10 днів
Сільбігер Стівен
285

Становлення Стіва Джобса
Брент Шлендер, Рик Тетцели
436

Бізнес під ключ. Як створити компанію, що працюватиме без вас
Ворілоу Джон
168

Шлях
Мацушіта Коносуке
159

Мистецтво війни
Сунь-дзи
85

Бізнес курс німецької мови
Бориско Н. Ф.
69

Про іновації. Harvard Business Review: 10 найкращих статей
140

Проект Щастя
Рубін Гретхен
155

Велика магія
Гілберт Елізабет
155

Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу
Суніл Гупта
337

Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Теркел Брюс
329

Твій стиль
Туск Катажина
295

Досягай і процвітай
Гаффінгтон Аріанна
155

MBA в домашніх умовах. Шпаргалки бізнес-практика
Кауфман Джош
210

Емоційний інтелект у бізнесі. Як стати успішним у житті та кар’єрі
Гоулман Денiел
259

Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Кавасакі Гай
169

Сигнал та шум. Чому більшість прогнозів виявляються хибними
Нейт Сілвер
216

Створюємо бізнес-модель. Новаторські ідеї для всіх і кожного
Остервальдер Александер, Піньє Ів
339