Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70
Наприклад: Кінг...
Моборн Рене, Кім Чан Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Моборн Рене, Кім Чан

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля» 2016 р. 384 ст. , обкладинка: т
розмір: 150х220 мм.
0 оцінок: 0


128 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні (від 20 грн.)
   - Укрпошта 3-7 днів (від 14 грн.)

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

      • Найпопулярніша книжка у світі зі стратегії бізнесу • Визнаний бестселер п’яти континентів • Перекладено понад 40 мовами • 7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon • Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek «Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану. Бізнес без конкуренції — це реальність! Вона існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьби за споживача під агресивними гаслами «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!» компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе. Слід вийти на широкий простір Блакитного океану — вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес-модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips, магазином цифрової музики iTunes, цирком Du Soleil та тисячами інших лідерів ринку.
ISBN: 978-617-12-1640-2
Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Моборн Рене, Кім Чан
128
Як створити всесвіт із 92 хімічних елементів
Дінгл Едріан
183
«Стратегія виживання» людини
Кушнір Pоман
49
Ловець океану
Єрмоленко Володимир
82
Не сподівайтеся позбутися книжок
Умберто Еко, Жан-Клод Кар’єр
59
Зимова фортеця. Чому Гітлер не зміг першим створити атомну бомбу
Баскомб Ніл
239
Розбрат України з Росією: стратегія виходу з піке. Погляд з Європи
Аржаковський Антуан
105
Власний простір
Вулф В.
36
Война за Грааль, или По ту сторону ''Кода да Винчи''
Шандель Рене
54
Далекий простір
Мельник Ярослав
42
Ваш кошик порожній