Манн ІгорНомер 1. Як стати найкращим у тому, що робишПотенціал сам себе не розкриє. Книжки про ваші приховані можливості
Моноліт-Bizz 2018 р. , обкладинка: тверда, матова
оцінок: 1
«Номер 1» — книжка про те, як стати першим на професійному ринку з багатьма конкурентами. Ви дізнаєтеся, як поставити мету, дослідити свої можливості (зробити аудит самого себе), розвиватися, досягати високих результатів та просуватися вперед. «Номер 1» — проста для розуміння книжка, яка надасть вам найкращі джерела інформації та порекомендує провідних спеціалістів. Про книгу Людина — товар на професійному ринку з багатьма конкурентами. І тут працюють ті ж прийоми, що й у маркетингу. Якщо ви амбітні та відчуваєте в собі потенціал стати більше ніж просто хорошим спеціалістом, хочете обійти суперників, вибитись у лідери і бути першим у тій чи іншій сфері, треба навчитися застосовувати ці прийоми щодо самого себе. Відтак на зміну людині-товару прийде безсумнівний авторитет — людина-бренд, приклад для наслідування, який викликає заздрість і загальне захоплення. Ліпшого наставника на цьому шляху, ніж Ігор Манн, визнаний № 1 у маркетингу, годі й шукати. Він не лише зробив собі ім'я копіткою працею на професійній ниві та наполегливою роботою над собою, а й допоміг багатьом людям і компаніям досягти вражаючих результатів і посісти гідне місце під сонцем. Маркетер, консультант, спікер, автор десятка книжок, видавець Ігор Манн у «Номері 1» вдало поєднав теорію з практикою та запропонував покроковий алгоритм досягнення мети. Скориставшись додатками наприкінці книжки, ви зможете скласти індивідуальний наочний план просування вперед. Читайте та дійте! Про авторiв Ігор Манн— найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство. Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy. Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими. Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість. Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними і відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб. Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером». Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Розуму». ЦИТАТИ Як перевірити бізнес-план? Сядьте з вашим партнером за вечерею в будній день, сходіть у кафе/ресторан у вихідний і обговоріть з ним вашу мету, заручіться підтримкою. Може, ваша мета відкорегується (стане приземленішою або, навпаки, амбітнішою). Згадаю з цього приводу байку. Як перевірити бізнес-план? Посадіть поруч дружину, прочитайте їй свій бізнес-план. А тепер скажіть їй, що на гроші з цього бізнесу ви тепер й будете жити. Унаслідок такої розмови ви отримуєте союзника, соратника, партнера в досягненні вашої — вже спільної, розділеної з партнером — мети. «День сьомого гузлика» В одній фантастичній розповіді багато років тому я прочитав чудове поняття: «день сьомого гузлика». Так головний герой називав день, коли кількість його нещасть, невдач, проблем та надзвичайних ситуацій просто зашкалювала (а йому загалом не дуже таланило). Не знаю, як у вас, а у мене періодично стаються такі «дні сьомого гузлика», і я тоді згадую героя цієї розповіді, розумію, що мені легше, ніж йому, і намагаюся протриматися до кінця гри (дня). Новий день не повинен бути повторенням «дня сьомого гузлика» :) Блискавка, кажуть, двічі в одне місце не б’є. І двох поспіль нещасливих днів також не буває. Книжка — знак статусу Саме надрукована книжка найкраще допоможе вам закріпити статус № 1 та рухатися далі. Видайте її в хорошому видавництві ділової літератури. У крайньому разі можна випустити книжку у видавництві другого ешелону чи (завдячуючи технологіям!) самому. І намагайтеся написати та видати не одну книжку, а декілька. Якщо ви № 1, то книжок має бути більше, ніж одна. Муза без ока Японці взагалі дуже цілеспрямовані люди. Є у них така традиція: купують безоку ляльку (вона називається «дарума»; точніше, це голова ляльки), загадують бажання чи ставлять мету, малюють одне око і — уперед! Доки бажання не здійсниться, а мети не буде досягнуто, лялька дивитиметься на вас одним оком з німим докором. Я, до речі, коли цю книжку почав писати, даруму зробив (будете на моєму семінарі з однойменною назвою, побачите її!). Більш як рік вона мене мотивувала Ви читаєте цю історію в книжці, тож, у даруми вже два ока :) Самопросування Філіп Котлер уважає, що кожна людина — це товар. То як маркетинг може допомогти нам у просуванні себе? Непогана ідея — зробити брендбук, опрацювати всі можливі канали просування, створити правила життя, думати про свою репутацію і почати ділитися своїм досвідом з іншими. Кому таланить Усі успішні люди, з якими я знайомий, уважають себе удачливими, щасливцями. І кожен працює, працює, працює. Універсальне, виходить, правило успіху. Завжди є елемент талану. Але таланить більше тому, хто працює більше. Тільки завдяки талану й удачі № 1 не стати. Так не щастить нікому. ISBN: 978-617-577-159-4 |
Важливо, щоб ваші батьки прочитали цю книжку (а ваші діти радітимуть, якщо і ви це зробите)
Перрі Філіппа
289
Брось себе вызов. Стань сильнее
Уайт Грег
129
Магия утра для всей семьи. Как выявить лучшее в себе и своих детях
Хэл Элрод, Майк Маккарти, Линдси Маккарти
199
Як максимально розкрити потенціал дитини
Фаветті Емануела
249
Економіка з двома іксами. Грандіозний потенціал жіночої незалежності
Скотт Лінда
299
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів
Шон Ейкор
275
Приховані подарунки.
Лучук В.
49
До себе ніжно. Книга про те, як цінувати й берегти себе
Примаченко Ольга
209
Полюбіть себе! Щоденник для жінок, який допоможе прийняти себе такою, якою ви є
349
Наші приховані дари
Керолайн О’доног’ю
349
Делай новое
Манн Игорь, Тарасенко Роман, Турусин Дмитрий
162
Диво-імунітет. Неймовірні можливості природного захисту нашого організму
Деніал М. Девіс
225
Мистецтво залишатись непоміченим. Хто ще читає ваші імейли?
Митник Кевін
259
Богдан Ігор Антонич — дітям
Калинець Ігор
229
Корпорація творців. Як подолати приховані загрози, що вбивають справжнє натхнення
Кетмелл Ед, Воллес Емі
299
Бойня номер п'ять, або Хрестовий похід дітей
Воннегут Курт
249
Полюби себе. Як підвищити самооцінку та прийняти себе
Равікант Камаль
219
Гудзик - 2. Десять років по тому
Роздобудько Ірен
139
Будосьосинсю. Бусидо.Напутнє слово тому, хто стає на Шлях воїна
Дайдодзі Юдзан
309
А тому ли я дала? Когда хотелось счастья, а получилось как всегда
Набокова. Ника
99
Согласовано! Как повысить доходы компании, подружив продажи и маркетинг
Манн Игорь, Турусина Анна, Батырев Максим
219
Приховані малюнки
Рекулак Джейсон
319
Смертельний номер. Чому люди помирали раніше і чому помирають зараз
Дойг Ендрю
499
Перевір себе. Перевір свої досягнення. 3 клас. 1 частина
Ротфорт Діана
49
Перевір себе. Перевір свої досягнення. 3 клас. 2 частина
Ротфорт Діана
49
Зовнішня icторiя. Усе про ваші очі
Глейзер Т., Фенг Г., Фекр Ш.
265
Не в тому місці не в той час
Мак-Аллістер Дж
329
Зворушливі книжки. Найкращий татусь. Аудіосупровід від автора!
Меламед Г., Стешенко Н.
199
Як стати супермамою?
Ковальчук В.
219
Улюблені тваринки. Книжки з оченятами
Яковенко Любов
59
Книжки з оченятами. Вовк і семеро козенят
59
Зворушливі книжки. Мій супердідусь
Меламед Г.М.
200
Мої перші книжки. Малюшарики 0+. Що як звучить?
Кієнко Л.В.
38
Справжня дружба. Зворушливі книжки
Сонечко Ірина
219
Внутрішня історія. Приховані сили вашої печінки
Перлемутер Габріель
259
Гайтана радить, як стати суперзіркою
99
Зайчикова хатка. Книжки з оченятами
59
Книжки з оченятами. Мами та малюки
59
Мопс, який хотів стати феєю.
Белла Свіфт
179
Мопс, який хотів стати гарбузом. Кн 4
Свіфт Белла
179
Як не стати овочем
Мороз Оксана
249
Теорії змов. Як (не) стати конспірологом
Яковлєв Максим
329
Як стати митцем. 60 практичних порад
Джеррі Сольц
275
Як стати експертом. Шлях до майстерності
Роджер Нібон
328
Мопс, який хотів стати зіркою.
Белла Свіфт
179
Як стати чарівником: Оповідання, казки
Бабаєва Я.
125
Як стати принцесою. Дивовижні історії
149
Як стати принцесою. Дивовижні історії
239
Як стати (бездоганною) відьмою
Готорн Амброзія
459
Кожен може стати принцесою
Кузякін Кузько
219
Як стати і бути багатим: Філософія індивідуального успіху
Калюжний Євген
129
Книжки з оченятами. Теремок
59
Книжки з оченятами. На фермі
59
Книжки з оченятами. Машинки
59
Книжки з оченятами. У лісі
59
Книжки з оченятами. Колобок
59
Показати ще...