Книжкова Хата 097-609-59-85, 099-640-03-70 095-799-22-16, 097-427-54-23 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Денис Каплунов Олександрович Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів

Денис Каплунов Олександрович

Бізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів

Наш Формат 2024 р. 336 ст. , обкладинка: Тверда
розмір: 210х140  мм.
5 оцінок: 1
Продано, немає в наявності


Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу.

Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть хороші і погані приклади, вправи для самостійної роботи та опис характеристик, які зроблять ваші тексти ефективними.

Про автора

Денис Каплунов

— український фахівець із копірайтингу, брендингу та маркетингових комунікацій. Автор 10 книжок, власник агенції Kaplunoff Communications. Персональний ментор з питань особистого просування і професійної трансформації бізнесменів, підприємців, перших осіб та експертів.

Цитати

««Рекламний текст» — не жанр і не стиль. Це поточна чи минула подія. Це текст, який уже сприяв комерційній вигоді й далі це робить. Це текст, який забезпечує результат. Не процес, а результат. Позитивний. А точніше — дуже позитивний.»

«Текст — це ключовий елемент партизанського (тобто малобюджетного) маркетингу. Понад 80 % інструментів «маркетингу без бюджету» ґрунтуються на тексті. Навіть сценарії для відеоролика містять не що інше, як текст.»

«Є думка, що технічні характеристики продукту навіюють нудьгу. У мене ж зовсім інший погляд. Найяскравіший приклад — коли вибираєш авто й уважно вивчаєш опції, що входять у певну комплектацію машини. Марк Твен писав: «Багато дрібниць стали важливими речами завдяки правильній рекламі». Про що це свідчить? Навіть найнесуттєвіша на перший погляд деталь або характеристика здатна безпосередньо вплинути на ефективність повідомлення. Технічні характеристики товару — це конкретна інформація, що допомагає людині прийняти конкретне рішення. Ба більше, висвітлювати характеристики корисно, коли є ринок із дуже високою конкуренцією чи коли читачеві пропонують якийсь новий продукт. Особливо продукт з унікальними властивостями.»

«Ніхто не любить читати рекламні повідомлення. Але чомусь їх читають. А тепер разом подумаймо про причини. Вони прості: рекламні повідомлення читають, щоб отримати точну й конкретну інформацію. Саме тому рекламні звернення, що містять розмиті дані, не досягають мети. Не пишіть про товар «не має аналогів» або «єдиний у своєму роді»: краще опишіть його так, щоб читач самостійно зробив висновок про унікальність. Читач вивчає конкретику, щоб оцінити ступінь привабливості вашої пропозиції. Адже клієнт, перш ніж ухвалити остаточне рішення, завжди вибирає і порівнює. Мій досвід показує: компанії, які точно й конкретно описують свій продукт за «гарячими точками», істотно збільшують шанси на його продаж. Клієнт лінивий. Ну не схочеться йому дзвонити на всі номери й уточнювати подробиці. Він цінує тих, хто одразу розуміє, що йому треба.»

«Авторам часто кажуть: «Покажи свої тексти, і я скажу, який ти автор». Тільки так за інших рівних умов, а точніше, навіть незалежно від конкретних вимог замовників, можна зробити висновок про реальну майстерність і професіоналізм. Багато клієнтів, які особисто звертаються до нас, просять показати написані тексти певного жанру й навіть у конкретній сфері діяльності. Усе це можна спроєктувати на будь-який інший вид бізнесу. Приклади мають яскраву переконливу силу. Ви можете написати кілька тисяч знаків про свої визначні якості, можете навести безліч відгуків, але приклади здатні сказати більше кожному потенційному клієнтові. Принаймні так думають самі клієнти.»

«Приклади — це те, про що вам варто подбати ще до початку створення тексту. Це матеріал, який у вас завжди має бути напохваті. Періодично я стикаюся із ситуацією, коли компанії для переконання потенційних клієнтів наводять приклади успішних робіт іноземних колег. Або нас намагаються здивувати якимись суперефективними закордонними кейсами: «Повірте, зараз це модно!», «Та так роблять передові компанії, ось — дивіться!». Особливо актуально це для сфери реклами, інтернет-маркетингу, просування сайтів, дизайну тощо. Так зазвичай роблять, щоб показати: запропоноване рішення — не марення божевільного, а вже перевірена методика. Але виходить, що нібито перевірена. Так ось, негласна заповідь рекламіста говорить: «Не наводь як приклад хорошу рекламу із Заходу». Звісно, якщо покупці ваших клієнтів не мешкають на Заході. Проєктуйте цю заповідь і на свою сферу.»

«Економія або заробіток — дуже важливі й сильні мотиватори для здійснення потрібної вам дії. Якщо ціль вашого тексту — показати якусь економічну чи фінансову компоненту, не забудьте доповнити це розрахунками. Дуже часто ми стикаємося з тим, що в текстах обіцяють діамантові гори. Але люди не ймуть віри, якщо пісні й танці не супроводжуються цифрами й розрахунками.»
ISBN: 9786178120849
Денис Каплунов Як писати комерційну пропозицію 978-617-09-5131-1
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420
Каплунов Денис Эффективное коммерческое предложение. Исчерпывающее руководство 978-5-91657-619-1
Эффективное коммерческое предложение. Исчерпывающее руководство
Каплунов Денис
170
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів 978-617-7544-41-7
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269
Ерік Райз Бізнес з нуля. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі.
Бізнес з нуля. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі.
Ерік Райз
249
Портнягін Дмитро Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти 978-617-7559-37-4
Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Ерік Райз Бізнес з  нуля. Метод Lean Sartup. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі
Бізнес з нуля. Метод Lean Sartup. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі
Ерік Райз
249
Педроса Л. Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку 978-617-7544-68-4
Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255
Бер Джей Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів 978-617-09-5581-4
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490
Зубрицький Денис Хроніка ставропігійського братства 978-966-2154-46-7
Хроніка ставропігійського братства
Зубрицький Денис
499
Мухин Денис Призыв 978-5-9922-0951-8
Призыв
Мухин Денис
99
Журавльов Денис Листи українських гетьманів 978-966-03-5691-7
Листи українських гетьманів
Журавльов Денис
99
Кеппс Рон Як писати про війну 978-617-7622-35-1
Як писати про війну
Кеппс Рон
169
Крістофер Едж Як #писати і не лажати 978-966-982-249-9
Як #писати і не лажати
Крістофер Едж
299
Ватутин Денис Красное зеркало. Конец легенды 978-5-9922-1550-2
Красное зеркало. Конец легенды
Ватутин Денис
99
Карпа Ірена Я не знаю, як про це писати 978-617-8286-19-4
Я не знаю, як про це писати
Карпа Ірена
529
тексти Бондаренко Н. В гостях у казки.
В гостях у казки.
тексти Бондаренко Н.
449
Клименко Олег Олександрович Там, за Збручем. Осіння громовиця : хроніка : у 2 кн. Кн. 1. 978-966-10-5396-9
Там, за Збручем. Осіння громовиця : хроніка : у 2 кн. Кн. 1.
Клименко Олег Олександрович
359
Камаєв Юрій Олександрович Мед з дікалоном : роман 978-966-10-5733-2
Мед з дікалоном : роман
Камаєв Юрій Олександрович
209
Клименко Олег Олександрович Іржа на клинку : роман-хроніка 978-966-10-6581-8
Іржа на клинку : роман-хроніка
Клименко Олег Олександрович
399
Цепова І.В. Навчаюся писати і поєднувати букви. Частина 2 978-617-7341-69-6
Навчаюся писати і поєднувати букви. Частина 2
Цепова І.В.
25
Клименко Олег Олександрович «Вирівнювання» Збруча. Меч Германаріха : роман-хроніка : у 3 кн. Кн. 3 978-966-10-6067-7
«Вирівнювання» Збруча. Меч Германаріха : роман-хроніка : у 3 кн. Кн. 3
Клименко Олег Олександрович
496
тексти Івасюк А., Кравець А., Сак Т. Країна казок 978-617-536-944-9
Країна казок
тексти Івасюк А., Кравець А., Сак Т.
270
Мансі Є. О., Гончарова Т. В. Електромеханіка і електротех / Тексти до підр. (анг) 978-966-498-035-4
Електромеханіка і електротех / Тексти до підр. (анг)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25
Клименко Олег Олександрович «Вирівнювання» Збруча. Quo vadis, Вадісе? : роман-хроніка : у 3 кн. Кн. 2. 978-966-10-6278-7
«Вирівнювання» Збруча. Quo vadis, Вадісе? : роман-хроніка : у 3 кн. Кн. 2.
Клименко Олег Олександрович
496
Мансі Є. О., Гончарова Т. В. Машинобудування та металург / Тексти до підр. (англ) 978-966-498-044-6
Машинобудування та металург / Тексти до підр. (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25
Москаль Роман Тринадцятиканоння: тексти, що створили цивілізацію 978-966-03-9000-3
Тринадцятиканоння: тексти, що створили цивілізацію
Москаль Роман
193
Мансі Є. О., Гончарова Т. В. Біологія і зоологія/Тексти до підручника (англ) 978-966-498-032-3
Біологія і зоологія/Тексти до підручника (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25
Мансі Є. О., Гончарова Т. В. Математика і економіка / Тексти до підручника (англ) 978-966-498-030-9
Математика і економіка / Тексти до підручника (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25
Мансі Є.О. Атомна енергія і авіація/Тексти до підр. (англ) 978-966-498-046-0
Атомна енергія і авіація/Тексти до підр. (англ)
Мансі Є.О.
25
Цепова І.В. Навчаюся писати слова і речення. Частина 3 978-617-7341-71-9
Навчаюся писати слова і речення. Частина 3
Цепова І.В.
25
 Вчимося писати. Розфарбуй картинки
Вчимося писати. Розфарбуй картинки
79
Фісіна А.О. Домашня академія. Мамо, навчи писати 978-966-939-759-1
Домашня академія. Мамо, навчи писати
Фісіна А.О.
55
Бергер Джона Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого 978-617-8120-82-5
Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого
Бергер Джона
419
Маринчук Тетяна Вчимося писати і читати. Прописи (для малят) 978-966-975-382-3
Вчимося писати і читати. Прописи (для малят)
Маринчук Тетяна
7
Мансі Є. О., Гончарова Т. В. Географія і сільське господ / Тексти до підр. (англ) 978-966-498-048-4
Географія і сільське господ / Тексти до підр. (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25
Федієнко Василь Вчимось писати без проблем. Прописи для дошкільнят 978-966-429-621-9
Вчимось писати без проблем. Прописи для дошкільнят
Федієнко Василь
72
Волікова Р.Г. Нова школа. Я читаю і складаю тексти. Навчання через гру 978-966-939-472-9
Нова школа. Я читаю і складаю тексти. Навчання через гру
Волікова Р.Г.
48
упорядн. Світлана Пліпченко Проза Мистецького Українського Руху: тексти та інтерпретації 978-966-8314-88-9
Проза Мистецького Українського Руху: тексти та інтерпретації
упорядн. Світлана Пліпченко
299
Роберт Кійосакі Бізнес ХХІ століття
Бізнес ХХІ століття
Роберт Кійосакі
129
Зінссер Вільям Як писати добре. Класичний посібник зі створення нехудожніх текстів (оновл. вид.) 978-617-8115-15-9
Як писати добре. Класичний посібник зі створення нехудожніх текстів (оновл. вид.)
Зінссер Вільям
399
 Перші прописи із завданнями. Українська мова. Учимося писати літери правильно. 50 завдань 978-617-547-178-4
Перші прописи із завданнями. Українська мова. Учимося писати літери правильно. 50 завдань
17
Дюренмат Фрідріх Лабіринт: Тексти І-ІІІ: Зимова війна в Тибеті; Місячне затемнення; Бунтар 966-8118-18-9
Лабіринт: Тексти І-ІІІ: Зимова війна в Тибеті; Місячне затемнення; Бунтар
Дюренмат Фрідріх
229
тексти проф. І.Огієнка, ілюст. Екхарт Штір Біблійний атлас елементарний
Біблійний атлас елементарний
тексти проф. І.Огієнка, ілюст. Екхарт Штір
149
Смирнова К. В. Учуся писати красиво. Прописи із завданнями та наліпками 978-966-284-534-1
Учуся писати красиво. Прописи із завданнями та наліпками
Смирнова К. В.
39
Джефрі Кейн Світанок Samsung 978-966-948-582-3
Світанок Samsung
Джефрі Кейн
295
Маркес Гарсіа Габріель Скандал сторіччя. Тексти для газет і журналів (1950-1984) 978-617-551-476-4
Скандал сторіччя. Тексти для газет і журналів (1950-1984)
Маркес Гарсіа Габріель
375
Оксана Лущевська «песа і пес: наш хвостатий бізнес» 978-617-614-422-9
«песа і пес: наш хвостатий бізнес»
Оксана Лущевська
299
Бориско Н. Ф. Бізнес курс німецької мови 966-509-059-3
Бізнес курс німецької мови
Бориско Н. Ф.
169
 36 Стратагем. Бізнес. Війна. Маніпуляції. Обман 978-966-498-483-3
36 Стратагем. Бізнес. Війна. Маніпуляції. Обман
249
О.Генрі Збірка новел : Суто бізнес 978-966-10-6233-6
Збірка новел : Суто бізнес
О.Генрі
275
Джеррі Колонна Перезавантаження. Час дорослішати й ставати лідером 978-966-948-433-8
Перезавантаження. Час дорослішати й ставати лідером
Джеррі Колонна
299
Сунь-дзи Мистецтво війни 978-617-679-145-4
Мистецтво війни
Сунь-дзи
249
Гоффман Рейд, Є Кріс Бліцмасштабування 978-617-679-852-1
Бліцмасштабування
Гоффман Рейд, Є Кріс
319
Бренсон Річард У пошуках нової незайманості. Нова автобіографія 978-966-948-338-6
У пошуках нової незайманості. Нова автобіографія
Бренсон Річард
779
Кові Стівен Р. 12 важелів успіху 978–617–679–322–9
12 важелів успіху
Кові Стівен Р.
299
Хамайко Валентина, Оністрат Андрій Сім'я. Бізнес-проєкт XXI століття 9786177966950
Сім'я. Бізнес-проєкт XXI століття
Хамайко Валентина, Оністрат Андрій
470
Показати ще...
Ваш кошик порожній