![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Денис Каплунов ОлександровичБізнес-копірайтинг. Як писати тексти, щоб залучати клієнтів
Наш Формат 2024 р. 336 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 210х140 мм.
У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть хороші і погані приклади, вправи для самостійної роботи та опис характеристик, які зроблять ваші тексти ефективними. Про автора Денис Каплунов — український фахівець із копірайтингу, брендингу та маркетингових комунікацій. Автор 10 книжок, власник агенції Kaplunoff Communications. Персональний ментор з питань особистого просування і професійної трансформації бізнесменів, підприємців, перших осіб та експертів. Цитати ««Рекламний текст» — не жанр і не стиль. Це поточна чи минула подія. Це текст, який уже сприяв комерційній вигоді й далі це робить. Це текст, який забезпечує результат. Не процес, а результат. Позитивний. А точніше — дуже позитивний.» «Текст — це ключовий елемент партизанського (тобто малобюджетного) маркетингу. Понад 80 % інструментів «маркетингу без бюджету» ґрунтуються на тексті. Навіть сценарії для відеоролика містять не що інше, як текст.» «Є думка, що технічні характеристики продукту навіюють нудьгу. У мене ж зовсім інший погляд. Найяскравіший приклад — коли вибираєш авто й уважно вивчаєш опції, що входять у певну комплектацію машини. Марк Твен писав: «Багато дрібниць стали важливими речами завдяки правильній рекламі». Про що це свідчить? Навіть найнесуттєвіша на перший погляд деталь або характеристика здатна безпосередньо вплинути на ефективність повідомлення. Технічні характеристики товару — це конкретна інформація, що допомагає людині прийняти конкретне рішення. Ба більше, висвітлювати характеристики корисно, коли є ринок із дуже високою конкуренцією чи коли читачеві пропонують якийсь новий продукт. Особливо продукт з унікальними властивостями.» «Ніхто не любить читати рекламні повідомлення. Але чомусь їх читають. А тепер разом подумаймо про причини. Вони прості: рекламні повідомлення читають, щоб отримати точну й конкретну інформацію. Саме тому рекламні звернення, що містять розмиті дані, не досягають мети. Не пишіть про товар «не має аналогів» або «єдиний у своєму роді»: краще опишіть його так, щоб читач самостійно зробив висновок про унікальність. Читач вивчає конкретику, щоб оцінити ступінь привабливості вашої пропозиції. Адже клієнт, перш ніж ухвалити остаточне рішення, завжди вибирає і порівнює. Мій досвід показує: компанії, які точно й конкретно описують свій продукт за «гарячими точками», істотно збільшують шанси на його продаж. Клієнт лінивий. Ну не схочеться йому дзвонити на всі номери й уточнювати подробиці. Він цінує тих, хто одразу розуміє, що йому треба.» «Авторам часто кажуть: «Покажи свої тексти, і я скажу, який ти автор». Тільки так за інших рівних умов, а точніше, навіть незалежно від конкретних вимог замовників, можна зробити висновок про реальну майстерність і професіоналізм. Багато клієнтів, які особисто звертаються до нас, просять показати написані тексти певного жанру й навіть у конкретній сфері діяльності. Усе це можна спроєктувати на будь-який інший вид бізнесу. Приклади мають яскраву переконливу силу. Ви можете написати кілька тисяч знаків про свої визначні якості, можете навести безліч відгуків, але приклади здатні сказати більше кожному потенційному клієнтові. Принаймні так думають самі клієнти.» «Приклади — це те, про що вам варто подбати ще до початку створення тексту. Це матеріал, який у вас завжди має бути напохваті. Періодично я стикаюся із ситуацією, коли компанії для переконання потенційних клієнтів наводять приклади успішних робіт іноземних колег. Або нас намагаються здивувати якимись суперефективними закордонними кейсами: «Повірте, зараз це модно!», «Та так роблять передові компанії, ось — дивіться!». Особливо актуально це для сфери реклами, інтернет-маркетингу, просування сайтів, дизайну тощо. Так зазвичай роблять, щоб показати: запропоноване рішення — не марення божевільного, а вже перевірена методика. Але виходить, що нібито перевірена. Так ось, негласна заповідь рекламіста говорить: «Не наводь як приклад хорошу рекламу із Заходу». Звісно, якщо покупці ваших клієнтів не мешкають на Заході. Проєктуйте цю заповідь і на свою сферу.» «Економія або заробіток — дуже важливі й сильні мотиватори для здійснення потрібної вам дії. Якщо ціль вашого тексту — показати якусь економічну чи фінансову компоненту, не забудьте доповнити це розрахунками. Дуже часто ми стикаємося з тим, що в текстах обіцяють діамантові гори. Але люди не ймуть віри, якщо пісні й танці не супроводжуються цифрами й розрахунками.» ISBN: 9786178120849 |

Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420

Эффективное коммерческое предложение. Исчерпывающее руководство
Каплунов Денис
170

Королі соціальних мереж
Денис Каплунов
629

Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269
Бізнес з нуля. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі.
Ерік Райз
249

Трансформатор. Як створити свій бізнес і почати заробляти
Портнягін Дмитро
389
Бізнес з нуля. Метод Lean Sartup. Для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі
Ерік Райз
249

Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Педроса Л.
255

Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490

Хроніка ставропігійського братства
Зубрицький Денис
499

Призыв
Мухин Денис
99

Листи українських гетьманів
Журавльов Денис
99

Як писати про війну
Кеппс Рон
199

Як #писати і не лажати
Крістофер Едж
299

Красное зеркало. Конец легенды
Ватутин Денис
99

Я не знаю, як про це писати
Карпа Ірена
529
В гостях у казки.
тексти Бондаренко Н.
449

Там, за Збручем. Осіння громовиця : хроніка : у 2 кн. Кн. 1.
Клименко Олег Олександрович
459

Мед з дікалоном : роман
Камаєв Юрій Олександрович
209

Іржа на клинку : роман-хроніка
Клименко Олег Олександрович
399

Навчаюся писати і поєднувати букви. Частина 2
Цепова І.В.
25

«Вирівнювання» Збруча. Меч Германаріха : роман-хроніка : у 3 кн. Кн. 3
Клименко Олег Олександрович
549

Країна казок
тексти Івасюк А., Кравець А., Сак Т.
270

Електромеханіка і електротех / Тексти до підр. (анг)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25

«Вирівнювання» Збруча. Quo vadis, Вадісе? : роман-хроніка : у 3 кн. Кн. 2.
Клименко Олег Олександрович
649

Машинобудування та металург / Тексти до підр. (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25

Тринадцятиканоння: тексти, що створили цивілізацію
Москаль Роман
193

Біологія і зоологія/Тексти до підручника (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25

Математика і економіка / Тексти до підручника (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25

Навчаюся писати слова і речення. Частина 3
Цепова І.В.
25

Вчимося писати. Розфарбуй картинки
99

Домашня академія. Мамо, навчи писати
Фісіна А.О.
55

Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого
Бергер Джона
419

Вчимося писати і читати. Прописи (для малят)
Маринчук Тетяна
7

Я вчуся вдома читати, писати, рахувати, малювати
Дьоміна Оксана
105

Географія і сільське господ / Тексти до підр. (англ)
Мансі Є. О., Гончарова Т. В.
25

Вчимось писати без проблем. Прописи для дошкільнят
Федієнко Василь
72

Нова школа. Я читаю і складаю тексти. Навчання через гру
Волікова Р.Г.
48

Проза Мистецького Українського Руху: тексти та інтерпретації
упорядн. Світлана Пліпченко
299
Бізнес ХХІ століття
Роберт Кійосакі
129

Як писати добре. Класичний посібник зі створення нехудожніх текстів (оновл. вид.)
Зінссер Вільям
399

Перші прописи із завданнями. Українська мова. Учимося писати літери правильно. 50 завдань
17
Біблійний атлас елементарний
тексти проф. І.Огієнка, ілюст. Екхарт Штір
149

Учуся писати красиво. Прописи із завданнями та наліпками
Смирнова К. В.
39

Світанок Samsung
Джефрі Кейн
295

Скандал сторіччя. Тексти для газет і журналів (1950-1984)
Маркес Гарсіа Габріель
475

«песа і пес: наш хвостатий бізнес»
Оксана Лущевська
299

Бізнес курс німецької мови
Бориско Н. Ф.
169

36 Стратагем. Бізнес. Війна. Маніпуляції. Обман
249

Збірка новел : Суто бізнес
О.Генрі
275

Перезавантаження. Час дорослішати й ставати лідером
Джеррі Колонна
299

Мистецтво війни
Сунь-дзи
249

12 важелів успіху
Кові Стівен Р.
299

Amazon і майбутнє електронної торгівлі
Наталі Берг, Мія Найтс
467

У пошуках нової незайманості. Нова автобіографія
Бренсон Річард
779

Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти
Абрамсон Джілл
719
Показати ще...