![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Педроса Л.Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Yakaboo Publishing 2021 р. 272 ст. , обкладинка: тверда
оцінок: 1
розмір: 140х215 мм.
Це не можна заперечувати: бізнес стає більш глобальним, ринки – все більш безладними та швидко розвиваються. Керівники та власники бізнесів розуміють, що мають адаптуватися до нових умов, але, або надто зайняті й не мають на то часу, або просто не розуміють, що саме потрібно змінити. У «Гнучких брендах» пропонується досвід створення світових брендів, який допоможе 1) швидко аналізувати своє оточення; 2) створити диференційоване та значуще позиціонування бренду; 3) втілити стратегію бренду в життя. Ви дізнаєтесь, як використати на свою користь «слабкі місця» конкурентів, а також вдосконалити те, що допоможе вашому бренду запам’ятатися та виділитися на ринку. ISBN: 978-617-7544-68-4 |

Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірман Скотт , Рейко Скотт
269

Щенячий Патруль. Кольорові пригоди. Активіті-розмальовка. Ловіть хвилю, щенята!
69

Гра в бренди
Філановський Олексій
165

Частота Покоління Z. Як бренди налаштовуються на неї і здобувають довіру споживачів
Вітт Грегг, Берд Дерек
175

Механізм свободи. Анархія вільного ринку
Фрідман Девід
290

365 днів зростання у вірі
239

Вбивство в бібліотеці на Ринку, 9 : повість
Янкевич Віктор
175

Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Юн Едді
219

Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490

Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
Роберт Саттон, Хаггі Рао
324

Зростання людини і суспільства. Нордична концепція більдунґу
Лене Рейчел Андерсен
365