Оле Квіст-Сьоренсен Лоа БаструпВізуальна колаборація#PROBusiness
Фабула 2023 р. 300 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 195х195 мм.
Чи ви колись відчували, що застрягли в методах, інструментах і навичках, що не відповідають зрослій складності, частиною якої ви є? Чи хотіли б ви працювати по-новому, щоби поліпшити мислення, спілкування та співпрацю? Ваша організація повинна бути гнучкою, швидкою чи стійкою? Коли команда малює свої цілі, бажання та завдання, вона стає розумнішою та більш цілеспрямованою. Коли люди малюють разом, вони навчаються разом, а в нашому мінливому світі здатність вчитися разом є необхідністю для постійного успіху.Книжка «Візуальна колаборація» представляє новий та інноваційний спосіб роботи й співпраці, який допоможе вам успішно керувати складністю для себе, своєї команди та всієї організації. Вона пояснює, як будь-яка команда може створити візуальну мову для поліпшення спілкування та співпраці над своїми найважливішими цілями. Ця книжка дозволить вам розробляти візуальні мови, щоби відповідати будь-якому сценарію, створювати привабливі й потужні запитання, щоби допомогти візуальному дизайну процесу й перетворити біле полотно на шаблон, який може поліпшити будь-яку зустріч, проєкт або процес. Щоби подолати опір членів команди, які стверджують, що «не вміють малювати», автори розробили простий у застосуванні метод, який допомагає будь-кому малювати майже все.У книжці показано, як прискорити командний діалог, а також залучити учасників за допомогою простих прийомів і прикладів. Візуальна колаборація потужно працює в широкому діапазоні налаштувань, зокрема під час зустрічей, стратегічних сесій, планування проєктів, інновацій і бізнес-планування. Ядро книжки — практичні й прості в застосуванні П'ЯТЬ БУДІВЕЛЬНИХ БЛОКІВ, найвірогідніше, стануть вашим улюбленим способом роботи. ISBN: 978-617-522-050-4 |
Перша візуальна енциклопедія. Автомобілі, кораблі, літаки, потяги, спец.техніка
449
Міфи про PR
Лі Річ
389
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
450
Готовий конкурувати
Бір Майкл
450
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
389
Цифровий брендинг
Роулз Деніел
420
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
389
36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
419
Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389
Секрети укладання угод
Зіглар Зіг
389
Успіх без стратегії
Марк Розін
389
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419
Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
419
Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
449
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
389
Мистецтво війни в ілюстраціях
Гейгі Джесіка
429
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
489
Креативний особистий брендинг
Саленбахер Юрген
420
Як подолати кризу управління
Адізес Іцхак
399
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
489
25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
389
MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана
Габбард Бен
460
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
389
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
449
Посібник із креативного мислення
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості
419
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Секрети фасилітації: SMART-посібник із результативної роботи в групі
Вілкінсон Майкл
689
Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
389
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
449
Живи працюй працюй працюй здохни
Пайн Корі
450