![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Аппело ЮргенСтартап, скейлап, скрюап#PROBusiness
Фабула 2021 р. 240 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 135х235 мм.
Юрген Аппело, успішний підприємець і широко відомий фахівець із проблем лідерства, прокладає нові шляхи в менеджменті, щоби допомогти творчим організаціям вижити і досягти успіху у 21 столітті. Його нова книжка «Стартап, скейлап, скрюап» базується не тільки на власному досвіді автора з керування стартапами, але й на дослідженнях та інтерв’ю, проведених в багатьох країнах Європи. Головна мета автора — уніфікація методів та інструментів, що успішно використовуються стартапами та скейлапами на основі принципів і практик, популяризованих lean- та agile-спільнотами в усіх сферах управління бізнесом. Також йдеться про докорінну зміну способу, у який люди навчаються вдосконалювати себе і трансформувати свої організації. Для засновників стартапів, членів їх команд, а також для незалежних і корпоративних підприємців та бізнес-лідерів. ISBN: 978-617-09-6882-1 |

Крах. Моя невдача в стартап-бульбашці
Лайонс Ден
219

Стартап на мільйон. Як українці заробляють статки на технологіях
Ворона Тімур
129

Стартап-кухня. Книжка про ІТ-бізнес, якої мені бракувало
Саша Ремінний
429

Spotify навиворіт: Як шведський стартап здійснив музичну революцію
Свен Карлссон , Йонас Лейонхуфвуд
299

Міфи про PR
Лі Річ
450

Готовий конкурувати
Бір Майкл
520

Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490

Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450

Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450

Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419

Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389

Успіх без стратегії
Марк Розін
389

36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
450

Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490

Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589

Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420

Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549

Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520

25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450

Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450

Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389

Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450

Справа для Квятковського. Фальшива гра і спритні миши
Баншерус Юрген
102

Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490