Гарро фон Зенгер36 стратегем для керівника#PROBusiness
Фабула 2021 р. 168 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 205х205 мм.
Зараз усі ми є свідками потужної китайської економічної експансії… навіть радше заручниками… і не лише економічної. Такі вже часи. Чи в змозі ми щось цьому протиставити? Виявляється, так. Переграти опонента можна, якщо добре його вивчити. І в цьому нам допоможуть два чинники. По-перше, самі китайці, які вже близько трьох тисяч років вибудовують свою поведінку згідно з давнім військовим трактатом «Тридцять шість стратегем» — зібранням таємних стратегічних прийомів і системою непрямих тактичних кроків для досягнення прихованої мети, отримання переваги і перехоплення ініціативи. А по-друге, чудовий швейцарський синолог, зокрема дослідник давньокитайської військової стратегії, Гарро фон Зенґер, котрий розтлумачить нам кожну стратегему. Тож ми отримаємо певний алгоритм поведінки для досягнення мети або вирішення будь-якої задачі з обов’язковим урахуванням особливостей об’єкта та ситуації. Буде цікаво та пізнавально. ISBN: 978-617-09-6881-4 |
Выдающийся лидер. Как закрепить успех, развивая свои сильные стороны
Зенгер Джон
359
Досконалість керівника.
Дьюар К. Келлер С. Малготра В.
829
План виховної роботи класного керівника. 8 клас. 2018/2019 н.р.
Ігнатова І. С.
18
Міфи про PR
Лі Річ
450
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490
Готовий конкурувати
Бір Майкл
490
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450
Успіх без стратегії
Марк Розін
389
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419
Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389
Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589
Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
690
Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
489
MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана
Габбард Бен
520
25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490