![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Чет ГолмсIдеальна машина продажiв#PROBusiness
Фабула 2019 р. 288 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 165х235 мм.
«Ідеальна машина продажів» — результат багаторічного досвіду маркетингової діяльності Чета Голмса. Пропоновані дванадцять кроків — це дванадцять інгредієнтів ідеальної страви, універсальні стратегії, перевірені сотні разів на сотнях клієнтів. Автор упевнений, що запорука успіху — неухильне дотримання правил, дисципліна і цілеспрямованість. Ця книга — готовий рецепт досягнення успіху в бізнесі. Чет Голмс був названий “одним з 20 найкращих експертів з питань змін у країні”. Він допомагає своїм клієнтам знищити конкуренцію та виправдати власні очікування. І його поради починаються з однієї простої концепції: фокус! Замість того, щоб намагатися освоїти чотири тисячі стратегій, щоб поліпшити свій бізнес, варто зосередитися на кількох важливих областях навичок, які мають велике значення. На думку автора, занадто багато менеджерів перестрибують на все нові й нові тенденції, але не тримаються жодної з них. Замість цього, говорить Голмс, варто зосередитися на дванадцяти критичних напрямках поліпшення – по одному за раз – і практикувати їх знову і знову. “Ідеальна машина продажів” показує, як налаштовувати та доповнювати практично кожну частину вашого бізнесу, витрачаючи лише годину на тиждень на кожну область впливу, яку потрібно покращити. Таким чином ви можете систематично покращувати кожну ключову область. Голмс пропонує перевірені стратегії для: • Управління: Навчіть своїх людей, як працювати розумніше, не важче. • Маркетинг: отримайте більше від вашого веб-сайту, реклами, виставок і зв’язків з громадськістю. • Продажі: Вдосконалюйте взаємодії продажів, працюючи над ними не тільки в продажах! “Ідеальна машина продажів” поставить Вас і Вашу компанію на шлях до успіху і допоможе Вам залишитися там! ISBN: 978-617-09-3857-2 |

Енола Голмс. Справа про таємничі букети. Книга 3
Спрінгер Ненсі
209

Енола Голмс. Справа ліворукої леді. Книга 2
Спрінгер Ненсі
215

Енола Голмс. Справа про зникнення маркіза. Книга 1
Спрінгер Ненсі
219

Думай як Шерлок Голмс
Карло Карзан, Соня Скалько
210

Міфи про PR
Лі Річ
450

Антитрейдинг
Пластун Олексій
489

Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490

Готовий конкурувати
Бір Майкл
520

Успіх без стратегії
Марк Розін
389

Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419

Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389

Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450

36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
450

Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450

Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420

Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589

Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549

Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490

Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
690

Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520

Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450

25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450

Сонячна машина
Володимир Винниченко
519

Машина
Піскозуб Дарія
399

Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389

Героїчні канікули
Гаврош Олександр
249

Захопливі лабіринти для розумників і розумниць. Машина часу
25

Невидимець; Машина часу
Веллс Герберт
149

Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450

Мерф Звичайний і Машина Тіней. Книга 3
Грег Джеймс, Кріс Сміт
299

Музей пригод-2. Врятувати Тараса Шевченка
Гаврош Олександр
249

Машина, платформа, натовп. Як приборкати наше цифрове майбутнє
Макафі Ендрго, Бріньолфссон Ерік
289

Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490

Моллі Мун, Міккі Мінус і мислечитальна машина
Бінг Джорджія
255