Чет ГолмсIдеальна машина продажiв#PROBusiness
Фабула 2019 р. 288 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 165х235 мм.
«Ідеальна машина продажів» — результат багаторічного досвіду маркетингової діяльності Чета Голмса. Пропоновані дванадцять кроків — це дванадцять інгредієнтів ідеальної страви, універсальні стратегії, перевірені сотні разів на сотнях клієнтів. Автор упевнений, що запорука успіху — неухильне дотримання правил, дисципліна і цілеспрямованість. Ця книга — готовий рецепт досягнення успіху в бізнесі. Чет Голмс був названий “одним з 20 найкращих експертів з питань змін у країні”. Він допомагає своїм клієнтам знищити конкуренцію та виправдати власні очікування. І його поради починаються з однієї простої концепції: фокус! Замість того, щоб намагатися освоїти чотири тисячі стратегій, щоб поліпшити свій бізнес, варто зосередитися на кількох важливих областях навичок, які мають велике значення. На думку автора, занадто багато менеджерів перестрибують на все нові й нові тенденції, але не тримаються жодної з них. Замість цього, говорить Голмс, варто зосередитися на дванадцяти критичних напрямках поліпшення – по одному за раз – і практикувати їх знову і знову. “Ідеальна машина продажів” показує, як налаштовувати та доповнювати практично кожну частину вашого бізнесу, витрачаючи лише годину на тиждень на кожну область впливу, яку потрібно покращити. Таким чином ви можете систематично покращувати кожну ключову область. Голмс пропонує перевірені стратегії для: • Управління: Навчіть своїх людей, як працювати розумніше, не важче. • Маркетинг: отримайте більше від вашого веб-сайту, реклами, виставок і зв’язків з громадськістю. • Продажі: Вдосконалюйте взаємодії продажів, працюючи над ними не тільки в продажах! “Ідеальна машина продажів” поставить Вас і Вашу компанію на шлях до успіху і допоможе Вам залишитися там! ISBN: 978-617-09-3857-2 |
Справу веде Енола Голмс. Таємниця білих маків. Книга 3
Бласко Серена
249
Шерлок Голмс. Повне видання у двох томах. Том 2
Дойл Конан Артур
669
Енола Голмс. Справа про зникнення маркіза. Книга 1
Спрінгер Ненсі
219
Думай як Шерлок Голмс
Карло Карзан, Соня Скалько
210
Міфи про PR
Лі Річ
389
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
450
Готовий конкурувати
Бір Майкл
450
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
389
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
389
Секрети укладання угод
Зіглар Зіг
389
Успіх без стратегії
Марк Розін
389
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419
Цифровий брендинг
Роулз Деніел
420
36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
419
Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
489
Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
449
Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
389
Мистецтво війни в ілюстраціях
Гейгі Джесіка
429
Як подолати кризу управління
Адізес Іцхак
399
Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
419
Креативний особистий брендинг
Саленбахер Юрген
420
MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана
Габбард Бен
460
25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
389
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
449
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
489
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
389
Посібник із креативного мислення
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості
419
Секрети фасилітації: SMART-посібник із результативної роботи в групі
Вілкінсон Майкл
689
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Машина времени
Герберт Уэллс
99
Сонячна машина
Володимир Винниченко
519
Героїчні канікули
Гаврош Олександр
249
Механічні чарівники: Пожежна машина ( аплікація)
35
Музей пригод
Олександр Гаврош
249
Захопливі лабіринти для розумників і розумниць. Машина часу
25
Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
389
Невидимець; Машина часу
Веллс Герберт
149
Машина часу
Веллс Герберт
265
Музей пригод-2. Врятувати Тараса Шевченка
Гаврош Олександр
249
Мерф Звичайний і Машина Тіней. Книга 3
Грег Джеймс, Кріс Сміт
299
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
449
Машина, платформа, натовп. Як приборкати наше цифрове майбутнє
Макафі Ендрго, Бріньолфссон Ерік
289
Живи працюй працюй працюй здохни
Пайн Корі
450
Моллі Мун, Міккі Мінус і мислечитальна машина
Бінг Джорджія
255