Саленбахер ЮргенКреативний особистий брендинг#PROBusiness
Фабула 2019 р. 240 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 165х235 мм.
У цій інноваційній книжці Юрґен Саленбахер ділиться своїм унікальним методом особистого тренінгу, який має на меті розвиток творчого мислення та інновацій. Цей метод, що спершу був розроблений як спосіб управління розвитком кар’єри, може стати в пригоді будь-якій людині, яка прагне з’ясувати, що вона може запропонувати світові. Фантастична книга для кожного, хто шукає можливості, креатив та інновації у сучасному мінливому економічному світі. «Креативний особистий брендинг» ідеально підходить, як для підприємців-початківців, так і для тих, хто вже давно у бізнесі. Адже та модель брендингу, яка працювала вчора, сьогодні може стати фатальною помилкою. Світ змінюється, а разом з ним і стратегії ведення бізнесу. Сьогодні важливим стало обличчя бізнесу, тобто ваш особистий бренд. А також творче креативне мислення. Юрген Саленбахєр пропонує вправи, які розвинуть у вас креативне мислення та проникливість, навчать вас користуватися гібридними наборами навичок, та доведуть, що сьогодні безглуздо нехтувати нетрадиційними підходами позиціонування на ринку. ISBN: 978-617-09-5939-3 |
Стартап, скейлап, скрюап
Аппело Юрген
690
Креативний щоденник. Задоволення. Happy Book
119
Креативний щоденник. Свобода. Happy Book
119
Кав’ярня. Мій перший бізнес. Креативний нотатник
Бережніцка Юстина
199
По гарячих слідах
Ганс Юрген Пресс
230
Міфи про PR
Лі Річ
450
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
490
Готовий конкурувати
Бір Майкл
490
36 стратегем для керівника
Гарро фон Зенгер
450
Переговори з дельфінами
Роменський Максим
389
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
450
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
450
Успіх без стратегії
Марк Розін
389
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
419
Креативний щоденник. Творчість. Happy Book
119
Креативний щоденник. Свобода. Happy Book
119
Основи управління проєктами
Хiґнi Джозеф
490
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
420
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
549
Візуальна колаборація
Оле Квіст-Сьоренсен Лоа Баструп
589
Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
450
MBS. Таємниці наслідного принца Мухаммеда бін Салмана
Габбард Бен
520
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
489
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
520
25 ключових моделей управління
Гербен ван ден Берг, Пол Пітерсма
450
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
389
Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватись
Коулман Аманда
450
Справа для Квятковського. Фальшива гра і спритні миши
Баншерус Юрген
102
Справа для Квятковського. Випадок у цирку "Цампано"
Баншерус Юрген
100
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
490