![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Річард РумельтГарна стратегія. Погана стратегія#PROBusiness
Фабула 2019 р. 324 ст. , обкладинка: Тверда
оцінок: 1
розмір: 205х205 мм.
Практично будь-яка сфера нашого буття тісно переплетена з планами досягнення цілей: у бізнесі, громадській або політичній сфері, наукових дослідженнях, спорті — скрізь «на коні» ті, хто володіє мистецтвом стратегії. Річард Румельт брав участь у розробленні стратегій десятків компаній та ділиться секретами. Автор поставив собі за мету провести роздільну лінію між поганою і хорошою стратегією і вказати правильний шлях до створення останньої. Що таке стратегія? Чому люди не розуміють точної її дефініції? Румельт наводить безліч яскравих історичних прикладів відмінних стратегій, що привели до запаморочливого успіху, а також її відсутності, що спричинило гіркі поразки. Багаторічний досвід автора і його глибока здатність до аналітики дозволили створити неординарний творчий підхід до розробки стратегії, який можна застосовувати в організаціях будь-якого сектора економіки. «Гарна стратегія. Погана стратегія» Румельта представляє новий, прямолінійний погляд на побудову стратегії. Будь-то маленький бізнес, велика компанія, спортивна команда, громадська діяльність. Усюди потрібна стратегія. Автор чітко розмежовує — де закінчується гарна стратегія та починається погана. На думку автора, на сьогодні багато компаній керуються зовсім не стратегією, а великою, неправильно поставленою, метою. Без чітко окреслених шляхів її досягнення. Для побудови гарної стратегії, Річард Румельт використовує метод «ядра», підкреслюючи необхідність визначити структуру поточного бізнес-завдання, вибираючи “керівну політику” для вирішення проблеми і, нарешті, розробити низку дій або розподілити ресурси для реалізації “керівної політики”. Головна думка — гарна стратегія — це не завдання, не бюджет і не список бажаних результатів. Гарна стратегія — це інструменти досягнення мети, це виявлення критичних факторів у ситуації та створення набору дій та інструментів для її вирішення. У своїй книзі автор наводить приклади успішних стратегій, від Apple до General Motors, від невеликого місцевого ринку до Wal-Mart, від Nvidia до Silicon Graphics. ISBN: 978-617-09-5942-3 |

Стратегія Ґо
Павло Авраамов
279

Стратегія, що працює
Арт Кляйнер, Пол Лейнванд, Чезаре Мейнарді
260

Нова економічна стратегія України
Перепічка Євген
12

Ірландська республіканська армія: Стратегія і тактика
За ред. Олега Фешовця
99

Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків.
Гарніш Верн
299

Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу
Суніл Гупта
337

Енциклопедія бравлерів. Гайд-стратегія для гравців Brawl Stars
Джейсон Р. Річ
345

Розбрат України з Росією: стратегія виходу з піке. Погляд з Європи
Аржаковський Антуан
118

Долина богів. Історії з Кремнієвої долини
Вулф Александра
165

Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива
Ден Сенор, Сол Сингер
205

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Моборн Рене, Кім Чан
159

Невгамовний світ. Річард Скаррі
Скаррі Річард
169

Гарна мова - одним словом: словник вишуканої української мови
Береза Тарас
185

Я погана мати? і 33 інших запитання,які псують життя батькам
Кронгауз Катерина
82

Міфи про PR
Лі Річ
238

Це ж клієнт, дурнику
Аун Майкл
259

Цифровий брендинг
Роулз Деніел
238

Брендинг за 60 хвилин
Ідріс Муті
259

Вхідний маркетинг
Гелліген Браян
259

Шалені задуми
Бакал Сафі
239

Сила протилежностей
Адізес Іцхак
150

Червона команда
Брайс Г. Гоффман
239

Секрети укладання угод
Зіглар Зіг
259

Несвідомий брендинг
Дуглас ван Праєт
238

Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
259

Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
259

Лідерство починається з призначення
Нік Крейг
249

Iдеальна машина продажiв
Чет Голмс
259

Принцип 80/20
Річард Кох
205

Як керувати рабами
Марк Сидоній Фалкс
150

Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
269

FOUR SEASONS
Алан Філліпс, Ізадор Шарп
239

Мистецтво війни в ілюстраціях
Гейгі Джесіка
309

Як скласти маркетинговий план
Вествуд Джон
259

Як подолати кризу управління
Адізес Іцхак
239

Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
259

Маленька книжка великих коучингових моделей
Бейтс Боб
245

Міфи про брендинг
Енді Мілліган, Саймон Бейлі
239

Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
309

Війна з Росією
Річард Ширрефф
255

Посібник із креативного мислення
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості
259

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа
Томас Мартін
239

Наука для душі. Нотатки раціоналіста
Докінз Річард
229

Фізика часу. Усе відбувається зараз
Мюллер Річард
206

Звільни свого внутрішнього римлянина
Джеррі Тонер, Марк Сидоній Фалкс
199

Правила кар’єри. Чіткий алгоритм персонального успіху
Річард Темплар
155

Принцип 80/20. Секрет досягнення більшого за менших витрат
Кох Річард
205

Небезпечні мандри
Адамс Річард
165

Homo creativus. Як новий клас завойовує світ
Флоріда Річард
229

Принцип 80/20 та 92 інших фундаментальних законів природи. Наука успіху
Кох Річард
199

Емоційний інтелект лідера
Гоулман Денiел, Бояціс Річард, Маккі Енні
215

Нове "Я". Вплив медитації на свідомість, тіло й мозок
Деніел Гоулман, Річард Девідсон
239

Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
245

Ілюзія Бога
Докінз Річард
219

Я - легенда
Метісон Річард
130

Найграндіозніше шоу на Землі: доказ Еволюції
Докінз Річард
210