КнижковаХата 097-609-59-85, 099-640-03-70 050-338-76-35, 098-104-30-05
Наприклад: Кінг...
Річард Румельт Гарна стратегія. Погана стратегія

Річард Румельт

Гарна стратегія. Погана стратегія

#PROBusiness

Фабула 2019 р. 324 ст. , обкладинка: Тверда
розмір: 205х205 мм.
5 оцінок: 1


279 грн. в наявності
Доставка:
   - Нова Пошта 1-3 дні
   - Укрпошта 3-7 днів

Оплата:
   - при отриманні
   - на карту Приватбанка

Практично будь-яка сфера нашого буття тісно переплетена з планами досягнення цілей: у бізнесі, громадській або політичній сфері, наукових дослідженнях, спорті — скрізь «на коні» ті, хто володіє мистецтвом стратегії. Річард Румельт брав участь у розробленні стратегій десятків компаній та ділиться секретами. Автор поставив собі за мету провести роздільну лінію між поганою і хорошою стратегією і вказати правильний шлях до створення останньої. Що таке стратегія? Чому люди не розуміють точної її дефініції? Румельт наводить безліч яскравих історичних прикладів відмінних стратегій, що привели до запаморочливого успіху, а також її відсутності, що спричинило гіркі поразки. Багаторічний досвід автора і його глибока здатність до аналітики дозволили створити неординарний творчий підхід до розробки стратегії, який можна застосовувати в організаціях будь-якого сектора економіки.
 
«Гарна стратегія. Погана стратегія» Румельта представляє новий, прямолінійний погляд на побудову стратегії. Будь-то маленький бізнес, велика компанія, спортивна команда, громадська діяльність. Усюди потрібна стратегія. Автор чітко розмежовує — де закінчується гарна стратегія та починається погана.
На думку автора, на сьогодні багато компаній керуються зовсім не стратегією, а великою, неправильно поставленою, метою. Без чітко окреслених шляхів її досягнення.
Для побудови гарної стратегії, Річард Румельт використовує метод «ядра», підкреслюючи необхідність визначити структуру поточного бізнес-завдання, вибираючи “керівну політику” для вирішення проблеми і, нарешті, розробити низку дій або розподілити ресурси для реалізації “керівної політики”.  Головна думка — гарна стратегія — це не завдання, не бюджет і не список бажаних результатів. Гарна стратегія — це інструменти досягнення мети, це виявлення критичних факторів у ситуації та створення набору дій та інструментів для її вирішення.
У своїй книзі автор наводить приклади успішних стратегій, від Apple до General Motors, від невеликого місцевого ринку до Wal-Mart, від Nvidia до Silicon Graphics.
ISBN: 978-617-09-5942-3
Павло Авраамов Стратегія Ґо 978-617-09-5451-0
Стратегія Ґо
Павло Авраамов
279
Перепічка Євген Нова економічна стратегія України 978-966-665-538-0
Нова економічна стратегія України
Перепічка Євген
12
Грем Бенджамін Розумний інвестор. Стратегія вартісного інвестування 978-617-7682-28-7
Розумний інвестор. Стратегія вартісного інвестування
Грем Бенджамін
440
За ред. Олега Фешовця Ірландська республіканська армія: Стратегія і тактика 978-617-664-135-3
Ірландська республіканська армія: Стратегія і тактика
За ред. Олега Фешовця
99
Гарніш Верн Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків. 978-617-7682-02-7
Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків.
Гарніш Верн
299
Суніл Гупта Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу 978-966-948-210-5
Цифрова стратегія. Посібник із переосмислення бізнесу
Суніл Гупта
337
Алан Лефлі, Роджер Мартін Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі 978-617-7552-96-2
Безпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі
Алан Лефлі, Роджер Мартін
199
Аржаковський Антуан Розбрат України з Росією: стратегія виходу з піке. Погляд з Європи 978-617-7246-59-5
Розбрат України з Росією: стратегія виходу з піке. Погляд з Європи
Аржаковський Антуан
118
Вулф Александра Долина богів. Історії з Кремнієвої долини 978-617-7544-03-5
Долина богів. Історії з Кремнієвої долини
Вулф Александра
165
Ден Сенор, Сол Сингер Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива 9789669763303
Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива
Ден Сенор, Сол Сингер
205
Моборн Рене, Кім Чан Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції 978-617-12-1640-2
Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Моборн Рене, Кім Чан
159
В. Чан  Кім, Рене Моборн Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції 978-617-12-5792-4
Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
В. Чан Кім, Рене Моборн
155
Скаррі Річард Невгамовний світ. Річард Скаррі 978-617-09-3410-9
Невгамовний світ. Річард Скаррі
Скаррі Річард
169
Береза Тарас Гарна мова - одним словом: словник вишуканої української мови 978-617-629-257-9
Гарна мова - одним словом: словник вишуканої української мови
Береза Тарас
185
Кронгауз Катерина Я погана мати? і 33 інших запитання,які псують життя батькам 978-617-690-692-6
Я погана мати? і 33 інших запитання,які псують життя батькам
Кронгауз Катерина
82
Лі Річ Міфи про PR 978-617-09-6073-3
Міфи про PR
Лі Річ
238
Ліллей Рой Як взаємодіяти з проблемними людьми 978-617-09-6111-2
Як взаємодіяти з проблемними людьми
Ліллей Рой
239
Зіглар Зіг Секрети укладання угод 978-617-09-5036-9
Секрети укладання угод
Зіглар Зіг
259
Нік Крейг Лідерство починається з призначення 978-617-09-5634-7
Лідерство починається з призначення
Нік Крейг
249
Кремадес Алехандро Мистецтво фандрейзингу 978-617-09-5448-0
Мистецтво фандрейзингу
Кремадес Алехандро
240
Адізес Іцхак Сила протилежностей 978-617-09-5034-5
Сила протилежностей
Адізес Іцхак
150
Дуглас ван Праєт Несвідомий брендинг 978-617-09-6158-7
Несвідомий брендинг
Дуглас ван Праєт
238
Ідріс Муті Брендинг за 60 хвилин 978-617-09-5265-3
Брендинг за 60 хвилин
Ідріс Муті
259
Гелліген Браян Вхідний маркетинг 978-617-09-6433-5
Вхідний маркетинг
Гелліген Браян
239
Бакал Сафі Шалені задуми 978-617-09-6156-3
Шалені задуми
Бакал Сафі
239
Роулз Деніел Цифровий брендинг 978-617-09-6430-4
Цифровий брендинг
Роулз Деніел
238
Брайс Г. Гоффман Червона команда 978-617-09-6384-0
Червона команда
Брайс Г. Гоффман
239
Річард Кох Принцип 80/20 978-617-7409-68-6
Принцип 80/20
Річард Кох
205
Гейгі Джесіка Мистецтво війни в ілюстраціях 978-617-09-5130-4
Мистецтво війни в ілюстраціях
Гейгі Джесіка
279
Денис Каплунов Як писати комерційну пропозицію 978-617-09-5131-1
Як писати комерційну пропозицію
Денис Каплунов
255
Алан Філліпс, Ізадор Шарп FOUR SEASONS 978-617-09-5450-3
FOUR SEASONS
Алан Філліпс, Ізадор Шарп
239
Марк Сидоній Фалкс Як керувати рабами 978-617-09-5283-7
Як керувати рабами
Марк Сидоній Фалкс
150
Джек Траут, Ел Райс Маркетингові війни 978-617-09-5385-8
Маркетингові війни
Джек Траут, Ел Райс
279
Адізес Іцхак Як подолати кризу управління 978-617-09-4963-9
Як подолати кризу управління
Адізес Іцхак
199
Саленбахер Юрген Креативний особистий брендинг 978-617-09-5939-3
Креативний особистий брендинг
Саленбахер Юрген
249
Ден Кеннеді Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів 978-617-09-5452-7
Безжальний менеджмент та ефективність людських ресурсів
Ден Кеннеді
245
Бейтс Боб Маленька книжка великих коучингових моделей 978-617-09-5630-9
Маленька книжка великих коучингових моделей
Бейтс Боб
245
Джек Траут, Стів Рівкін Диференціюйся або помри 978-617-09-5384-1
Диференціюйся або помри
Джек Траут, Стів Рівкін
279
Енді Мілліган, Саймон Бейлі Міфи про брендинг 978-617-09-6010-8
Міфи про брендинг
Енді Мілліган, Саймон Бейлі
239
Річард Ширрефф Війна з Росією 978-617-7489-48-0
Війна з Росією
Річард Ширрефф
255
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості Посібник із креативного мислення 978-617-09-6072-6
Посібник із креативного мислення
Кріс Гріффітс, Мелінa Кості
239
Бах Річард Ілюзії 978-617-7409-16-7
Ілюзії
Бах Річард
59
Мюллер Річард Фізика часу. Усе відбувається зараз 978-617-7682-34-8
Фізика часу. Усе відбувається зараз
Мюллер Річард
206
Докінз Річард Наука для душі. Нотатки раціоналіста 978-617-7682-72-0
Наука для душі. Нотатки раціоналіста
Докінз Річард
229
Морган Річард Видозмінений вуглець 978-966-948-227-3
Видозмінений вуглець
Морган Річард
183
Джеррі Тонер, Марк Сидоній Фалкс Звільни свого внутрішнього римлянина 978-617-09-5629-3
Звільни свого внутрішнього римлянина
Джеррі Тонер, Марк Сидоній Фалкс
199
Олексій Філановский Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн» 978-617-09-3889-3
Головна маркетингова книга від Олексія Філановского. Серія «Нон-фікшн»
Олексій Філановский
259
Річард Темплар Правила кар’єри. Чіткий алгоритм персонального успіху 978-966-948-311-9
Правила кар’єри. Чіткий алгоритм персонального успіху
Річард Темплар
155
Кох Річард Принцип 80/20. Секрет досягнення більшого за менших витрат 978-966-948-189-4
Принцип 80/20. Секрет досягнення більшого за менших витрат
Кох Річард
205
Річард Бренсон Під три чорти турботи! Нумо до роботи! 978-966-948-402-4
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Річард Бренсон
155
Адамс Річард Небезпечні мандри 978-966-917-185-6
Небезпечні мандри
Адамс Річард
165
Флоріда Річард Homo creativus. Як новий клас завойовує світ 978-617-7513-00-0
Homo creativus. Як новий клас завойовує світ
Флоріда Річард
229
Кох Річард Принцип 80/20 та 92 інших фундаментальних законів природи. Наука  успіху 978-966-948-074-3
Принцип 80/20 та 92 інших фундаментальних законів природи. Наука успіху
Кох Річард
199
Деніел Гоулман, Річард Девідсон Нове
Нове "Я". Вплив медитації на свідомість, тіло й мозок
Деніел Гоулман, Річард Девідсон
239
Бер Джей Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів 978-617-09-5581-4
Привітайте своїх хейтерів. Як позитивно ставитися до скарг і утримувати своїх клієнтів
Бер Джей
245
Докінз Річард Ілюзія Бога 978-617-12-5413-8
Ілюзія Бога
Докінз Річард
219
Показати ще...
Ваш кошик порожній